Hej alle skønne Mødre..
I er lige nød til at hjælpe mig, vil hører om det er bare mig der er en hønemor..
Jeg kan ikke amme pga af at jeg har fået lavet større bryster for to år siden, så mit barn er et flaskebarn og ville ønske inderligt at jeg kunne amme men kan jeg desværre ikke.. Jeg har læst to steder hvor sp, skriver at det er en god ide at når man har en flaske barn at det er kun forældrene som giver barnet flaske i dens første leve mdr, da den ikke kender andre mennesker, men kender dens forældre på lugten, og måltiden skal være tryghed for barnet. Nu når jeg ikke selv kan amme vil jeg meget gerne give mit barn den tryghed.
I Fredags sidder jeg hjemme ved min svigermor, og hun spørger om andre givet vores barn flaske, og jeg siger nej, så siger hun så at det er en god ide at der er andre som også gør det, så det er nemmere at få hende passet, jeg har altså ikke tænkt mig at hun skal passet her pt, hun er kun 5 uger gammel. og jeg fortæller om det jeg har læst, så siger hun at man ikke skal gøre alt efter bogen, Hun bliver lidt sur på mig, men det er mit barn og jeg bestemmer.
Så igår skulle vi til fødselsdag ved min kærestes søster, og hun spørger mig på en rigtig mærkelig måde om hun må give vores barn flaske, og jeg kunne bare se at, hende og hendes mor havde snakket om det.. jeg blev så ked af det, føler mig så meget til grin. jeg tænkte lidt på, hvis man ammer, ammer man så også andres børn ?
Knus marie
Anmeld