der er sgu ikke nogen på vej ud af mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

oo

kitty skriver:

I et hvert forhold er der en der er bjørn (tænker jeg) og hjemme hos Jer er det dig! Men bjørne er nogle dejlige nogen, dog nogle gange med lidt for iltert temprament.. Men jeg elsker min bjærn ubeskrivelig højt, og til verdens ende, og det er jeg sikker på Søren også kan sige om sin!

Skum du bare videre... Vi, der er sammen med bjørne, ved det kan forekomme. Men kærligheden sejrer altid!

så fik du mig lige til at smile - og tude - lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Dictes mor

kitty skriver:

I et hvert forhold er der en der er bjørn (tænker jeg) og hjemme hos Jer er det dig! Men bjørne er nogle dejlige nogen, dog nogle gange med lidt for iltert temprament.. Men jeg elsker min bjærn ubeskrivelig højt, og til verdens ende, og det er jeg sikker på Søren også kan sige om sin!

Skum du bare videre... Vi, der er sammen med bjørne, ved det kan forekomme. Men kærligheden sejrer altid!

Jeg har også en bjørn, ikke så meget i temperament mere i størrelse, he he...  (godt han ikke læser med)

Anmeld

28. september 2010

oo

Dictes mor skriver:

Jeg har også en bjørn, ikke så meget i temperament mere i størrelse, he he...  (godt han ikke læser med)

men du har en bjørn der bygger smukke bogreoler! dem skal man ikke kimse af

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

så fik du mig lige til at smile - og tude - lidt

jæææs! Det var dagens gode gerning!

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

men du har en bjørn der bygger smukke bogreoler! dem skal man ikke kimse af

Han er en rigtig handybjørn Og snart en bonderøvsbjørn, og så er han i mine øjne den dejligste bjørn, som ligenu ligger og sover foran fjernsynet for en gang imellem atvække sig selv med et højt snork, men det er jo også snart tid til vinterhi, så det må være derfor han falder så tidligt i søvn hver aften

Anmeld

28. september 2010

oo

Dictes mor skriver:

Han er en rigtig handybjørn Og snart en bonderøvsbjørn, og så er han i mine øjne den dejligste bjørn, som ligenu ligger og sover foran fjernsynet for en gang imellem atvække sig selv med et højt snork, men det er jo også snart tid til vinterhi, så det må være derfor han falder så tidligt i søvn hver aften

hahahaha!!! jeg kan lige se det for mig. aaah og vinterhi, du siger noget!, måske man bare skulle luske under dynen og håbe på imorgen byder på bedre ting

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

hahahaha!!! jeg kan lige se det for mig. aaah og vinterhi, du siger noget!, måske man bare skulle luske under dynen og håbe på imorgen byder på bedre ting

Mmm dyner, det vil jeg også, jeg er lige kommet hjem efter en kold omgang hundetræning, så jeg vil vove mig ind i bjørnens hule, og varme mig

Put godt, så håber jeg på en meget givende dag imorgen, hvis du forstår

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

der sker nul og niks herhjemme udover at det bare har gjort hamrende ondt i maven hele dagen - der er ikke engang veer, ikke engang nogle småbitte plukveer. og jeg er møgtrist og tror ALDRIG jeg blir mor (hvor dumt er det når man har 3 kilo baby der møffer rundt inde i een????). så jeg har tilladt mig selv at sidde og tude lidt af selvmedlidenhed og Søren har ladet mig være og bare lavet suppe og hentet slik til mig

Årrrhh pusser! Det kommer lige om lidt, vær vis på det - men det er ikke sjovt at gå med alle de snydeveer og blive mere og mere udmattet!

Jeg er sikker på at al den vestøv som Rugemissen lige har shippet af mod Fyns land gør vidundere i løbet af aftenen så d.29. September bliver Juhlemorgen (jaja, lamooo, I know!)

Knus og kram og hep fra mig og Svenskefanden

Anmeld

28. september 2010

oo

Rosa skriver:

Årrrhh pusser! Det kommer lige om lidt, vær vis på det - men det er ikke sjovt at gå med alle de snydeveer og blive mere og mere udmattet!

Jeg er sikker på at al den vestøv som Rugemissen lige har shippet af mod Fyns land gør vidundere i løbet af aftenen så d.29. September bliver Juhlemorgen (jaja, lamooo, I know!)

Knus og kram og hep fra mig og Svenskefanden

tak søde Rosa

Anmeld

28. september 2010

grinbidderen

HåBer der snart sker noget... Enten føde imorgen el på valdemars fødselsdag på torsdag d...30,09... Held og lykke med det hele når du når så langt/.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.