der er sgu ikke nogen på vej ud af mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
39 svar
0 synes godt om
28. september 2010

oo

ja...lige en update herfra en sur og trist dame, der lige har været til jordemoder og fået at vide at der overhovedet ingen udvikling er sket siden i lørdags.

jeg fik ellers nogle bid igår aftes, som Camilla skrev, og hele natten har jeg ligget delvist vågen pga af veer med bid. men altså ikke noget der gav noget som helst, ifølge jordemoderen.

så der er ingen baby juhl på vej, og jeg kan ikke engang få lov at bitche for jeg er stadig fjorten dage fra termin. men mellem os så sidder jeg lige og fælder et par raseritårer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ja...lige en update herfra en sur og trist dame, der lige har været til jordemoder og fået at vide at der overhovedet ingen udvikling er sket siden i lørdags.

jeg fik ellers nogle bid igår aftes, som Camilla skrev, og hele natten har jeg ligget delvist vågen pga af veer med bid. men altså ikke noget der gav noget som helst, ifølge jordemoderen.

så der er ingen baby juhl på vej, og jeg kan ikke engang få lov at bitche for jeg er stadig fjorten dage fra termin. men mellem os så sidder jeg lige og fælder et par raseritårer

det er da også møg frustrerende! når man nu glæder sig så super meget!

dog er jeg sikker på, at baby Juhl er værd at vente på.... men derfor måtte h*n da gerne finde vej ud nu alligevel... øv Trine! hvis vi nu aftaler at jeg skal komme og besøge dig imorgen, med boller og kakao... så er jeg sikker på at du må aflyse fordi du ligger og føder! ;0)

Anmeld

28. september 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

det er da også møg frustrerende! når man nu glæder sig så super meget!

dog er jeg sikker på, at baby Juhl er værd at vente på.... men derfor måtte h*n da gerne finde vej ud nu alligevel... øv Trine! hvis vi nu aftaler at jeg skal komme og besøge dig imorgen, med boller og kakao... så er jeg sikker på at du må aflyse fordi du ligger og føder! ;0)

haha, ja, det kunne dælme være skønt. Så ku du også bare tage Sørens plads, han skal være på arbejde til sent imorgen men han har fri idag....og jeg er så rådden at jeg har lukket ham nede i stuen og sagt jeg IKKE gider snakke med NOGEN før den baby er ude  stakkels mand....

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

haha, ja, det kunne dælme være skønt. Så ku du også bare tage Sørens plads, han skal være på arbejde til sent imorgen men han har fri idag....og jeg er så rådden at jeg har lukket ham nede i stuen og sagt jeg IKKE gider snakke med NOGEN før den baby er ude  stakkels mand....

arh men der er da ikke noget at sige til at du er lidt bitter.... med udsigten til veer fjorten dage frem (overdrivelse fremmer forståelsen...)

hvor sent har han fri imorgen?

Anmeld

28. september 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

arh men der er da ikke noget at sige til at du er lidt bitter.... med udsigten til veer fjorten dage frem (overdrivelse fremmer forståelsen...)

hvor sent har han fri imorgen?

halv fire, hvis jeg husker rigtigt...

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

halv fire, hvis jeg husker rigtigt...

ej Trine, hvis du har lyst så vil jeg gerne bage boller og komme med kakao...

med mindre min jobkonsulent ringer og siger jeg skal starte i praktik... så er der ikke joget jeg SKAL skal.... :0) kun tøjvask osv... og det er ikke alvorligt nok til at stå i vejen for boller og kakao... eller noget andet hvis der er noget andet du hellere har lyst til ;0)

Anmeld

28. september 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

ej Trine, hvis du har lyst så vil jeg gerne bage boller og komme med kakao...

med mindre min jobkonsulent ringer og siger jeg skal starte i praktik... så er der ikke joget jeg SKAL skal.... :0) kun tøjvask osv... og det er ikke alvorligt nok til at stå i vejen for boller og kakao... eller noget andet hvis der er noget andet du hellere har lyst til ;0)

åååårh du er så sød!!  kan vi lave en halv aftale og så bare skrives ved i aften/imorgen tidlig?

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

åååårh du er så sød!!  kan vi lave en halv aftale og så bare skrives ved i aften/imorgen tidlig?

selvfølgelig! :0)

man ved jo aldrig med baby Juhl... hihi

Anmeld

28. september 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

selvfølgelig! :0)

man ved jo aldrig med baby Juhl... hihi

aj hvor dejligt, nu blev jeg helt glad

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

aj hvor dejligt, nu blev jeg helt glad

godt :0)

jeg har hele tiden gerne villet besøge dig... men jeg har faktisk skudt det lidt hen fordi jeg tænkte at det nok ikke lige var det man ville når man bare gerne ville føde NU! ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.