der er sgu ikke nogen på vej ud af mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Jules

Det lyder jo som min aften igår!!!

Jeg ville bare ikke give nogen falske forhåbninger... De var endda reglmæssige og varede ca. 1.20 sec... Men efter ca 2 timer... Piiiist så var de væk... Vågnede så af dem igen i nat... Men nej nej... Heller ingen baby på vej ud her :( Piiiiv..... Er simpelthen så skuffet over min krop skal drille mig sådan :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Det lyder jo som min aften igår!!!

Jeg ville bare ikke give nogen falske forhåbninger... De var endda reglmæssige og varede ca. 1.20 sec... Men efter ca 2 timer... Piiiist så var de væk... Vågnede så af dem igen i nat... Men nej nej... Heller ingen baby på vej ud her Piiiiv..... Er simpelthen så skuffet over min krop skal drille mig sådan

ej altså alle de drille babyer....

KOM SÅ UD!!!

Anmeld

28. september 2010

Vinker

Vil bare sige at Karina er god at ha besøg af når man er højgravid og tror hun er god til at puste masser af ægte vestøv afsted. Hun var her 3 dage inden jeg fødte. ;)

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Vil bare sige at Karina er god at ha besøg af når man er højgravid og tror hun er god til at puste masser af ægte vestøv afsted. Hun var her 3 dage inden jeg fødte.

guuuuuud det er sandt.... hi hi.... jeg kan huske jeg tænkte at du jo faktisk lige så godt kunne have født da jeg var der:0) ret vildt altså!

ih Rikke, det er noget møg at der er så langt!

Anmeld

28. september 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

guuuuuud det er sandt.... hi hi.... jeg kan huske jeg tænkte at du jo faktisk lige så godt kunne have født da jeg var der:0) ret vildt altså!

ih Rikke, det er noget møg at der er så langt!

ja og så sad vi der med lige store mavser selvom der var 3 mdr mellem dem ;) Det kunne også ha været lidt sjovt hvis det hele bare gik igang mens du var der hihi

Åh ja Karina, vi burde skisme også snart finde ud af at ses, suk.

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

ja og så sad vi der med lige store mavser selvom der var 3 mdr mellem dem Det kunne også ha været lidt sjovt hvis det hele bare gik igang mens du var der hihi

Åh ja Karina, vi burde skisme også snart finde ud af at ses, suk.

ja det er rigtigt, maverne var lige store.... hi hi....

ja det kunne være SÅ hyggeligt!

Anmeld

28. september 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er rigtigt, maverne var lige store.... hi hi....

ja det kunne være SÅ hyggeligt!

men vil være ærlig og sige at jeg lige nu ikke kan overskue ret meget så er ikke rigtig værd at være sammen med :( Jeg lover at når det hele en gang forhåbentlig blir bedre så finder vi ud af noget smukke. vil gerne tage turen over til dig hvis det er.

Anmeld

28. september 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

men vil være ærlig og sige at jeg lige nu ikke kan overskue ret meget så er ikke rigtig værd at være sammen med Jeg lover at når det hele en gang forhåbentlig blir bedre så finder vi ud af noget smukke. vil gerne tage turen over til dig hvis det er.

hvor er du sød Rikke.... nej det forstår jeg godt... det er også lidt rodet...

håber snart solen skinner lidt! og jeg glæder mig!

Anmeld

28. september 2010

KWL

Vinker skriver:

men vil være ærlig og sige at jeg lige nu ikke kan overskue ret meget så er ikke rigtig værd at være sammen med Jeg lover at når det hele en gang forhåbentlig blir bedre så finder vi ud af noget smukke. vil gerne tage turen over til dig hvis det er.

...jeg vil med... må jeg komme med   

Anmeld

28. september 2010

Vinker

...jeg vil med... må jeg komme med  

For min skyld må du helt sikkert gerne komme med ;) Vi har også for lang tid siden snakket om at os tre skulle ses (ja var det ikke helt tilbage til den gang jeg holdte ns-træf?)

NU gør vi snart alvor af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.