der er sgu ikke nogen på vje ud af mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

quar20

Tjuhl skriver:

du har ret, man må bare slappe af og lade sig forkæle! og ikke tænke så meget på hvad der kan sætte skub i noget - for det er der vist i virkeligheden ikke andet end babyen der vil ud der kan

hvis nu bare de gad at sætte næste afsnit af DUM på nutv, så kunne dagen begynde

Ja lige i det spil så er det baby der bestemmer og laver reglerne..!!

arhh ja nutv i min bare rumpe..!! Er ved at være GODT træt af at der skal være SÅ mange problemer med at få sat de nye afsnit ind..!!

Men alligevel er man jo dum nok til at glo derinde 100gange før afsnittet kommer, også er det ellers disket op på sofabordet når afsnittet begynder..

Forresten hvad med at give dig selv en lille gave.. =) En graviditets massage.. MUMS det er altså virkelig virkelig og igen VIRKELIG møg lækkert..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Ida.

Zafir skriver:

Altså skønne skønne Trine. Jeg tør næsten ikke sige det, men med Idun var det også sådan. Vi rendte rundt og havde veer i en hel weekend, on/off og vi havde JM ude, for det var SÅÅÅÅÅ spændende... Det var også da jeg var ca 37+0... Og da det så gik i sig selv, så skete der INTET, før 10 dage efter, hvor hun så kom.

Så jeg VED godt at det er træls og jeg VED godt at det føles som om at baby Juhl ALDRIG kommer ud. Jeg havde det seriøst som om det var aflyst. Jeg ville bare gå og være en ELEFANT resten af mine dage... MEN - JEG VED (af erfaring!!!) at babyen IKKE bliver derinde... Men Baby Juhl, skal bare lige bage færdig... Baby Juhl ligger i din mave og Elsker ELSKER dig og Søren og kommer ud, så snart H*N lige er færdig

OGSÅ skal du være glad for det arbejde din krop laver NU, for det arbejde, skal du nemlig ikke lave til fødslen

Så jeg er fortrøstningsfuld på dine vegne og VED at baby Juhl snart kommer...

Kunne have skrevet dit indlæg - sådan var det også ved min den første - snydeveer og troen om, at NU sker det - i en hel uge, og så forsvandt det...det var også omkring 37+0...og hun blev født i 40+4....

Så jeg føler med dig Trine!!! Jeg VED virkelig, hvordan du har det! Men Baby Juhl skal nok finde vejen ud...og lige meget hvad, så er det SNART!

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

IHHHH!!! Altså nu skal NOGEN altså snart føde!!!

I går gik jeg en tur med min dejlige veninde som var 8 dage over tid og da vi var nået op i Bruuns galleri fik hun pludselig RIGTIG ondt i maven. Vi SNEGLEDE os ned ad Strøget, og mange gange stoppede hun op og hang forover og kom op igen med sveden haglende ned ad ansigtet fordi det bare gjorde ondt. Da vi nåede hjem til mig for at aflevere barnevognen med Jonte i så jeg kunne følge hende helt hjem var hun skiftet til ligebleg og rystede og koldsvedte af smerte og adrenalin - NU var det NU! Og hvad skete der så? Hun havde regelmæssige veer i flere timer med 10 minutters interval af 1 minuts varighed indtil - ja... Det gik i sig selv igen!

Jeg holder ikke til det - nu skal en eller anden snart presse en baby ud, så jeg kan få ro igen - det er ALT for spændende!!!

Og Trine - det må gerne være dig!!! Vestøv i rigelige mængder er hermed afsendt! JEG VIL SE EN BABY!!!!

Anmeld

28. september 2010

twinboys

Ve- støv afsted til dig... Glæder mig til at høre mere fra dig

Majbritt

Anmeld

28. september 2010

businesstigger

Jeg prøvede også at have nogle veer før terminen der gik i sig selv igen, og man føler sig bare SÅ snydt. Man havde jo været okay med at gå til terminen men så bliver der viftet sådan en gulerod foran næsen på en og så er det svært ikke at blive skuffet og føle sig snydt.

Jeg endte med at gå 5 dage over med Alexander og selv på vej på hospitalet var jeg så bange for at veerne igen ville stoppe og de ville sende mig hjem. Det viste sig så at jeg var 10 cm åben da vi endelig kom frem, men dagene fra første nat med veer og frem til at det så egentlig skete var SÅÅÅÅ lange. I sær de 5 dage over terminen. De føltes hver i sær som 9 mdr. Jeg håber ikke det kommer dertil for dig, men at baby Juhl snart melder sin ankomst!

Anmeld

28. september 2010

isimaven

din stakkel... men jeg kan forsikre dig at, som de kloge kvinder som også har kommenteret herinde siger, at baby kommer ud!!! har selv oplevet det 2 gange og faktisk aldrig hørt om en der blev derinde for evigt hihi

Men når det er sagt må jeg sige at jeg kan sagtens forstå din situation... de sidste uger er ikke hyggelige længere!!! og det eneste man kan fokusere på er sin egen krop og om der er de midste tegn på noget og det er så hårdt!!
Men jeg hepper på dig og synes du skal brygge dig en stærk omgang hindbærbladete (en hel kande om dagen mindst) og så finde et godt sted hvor du kan glo fjerner og drikke te (du skal dog nok lige give den lidt citron eller honning for at overdøve smagen af halm hehee) og så må baby altså se at indstille gps'en og søge mod udgangen

pøj pøj med det!!!
knus fra mig (der har fulgt med i dine indlæg på sidelinjen og synes de er så herlige at læse)

Anmeld

28. september 2010

Assi

Åh ævvvvvvvvvvvvv hvor er det træls at kroppen driller på den måde! Så ellers lige det andet oplæg og sad og var lidt misundelig (og også meget glad ) over at du fødte så lang tid før mig! Men jeg forstår virkelig godt du er frusteret! Håber for dig at kroppen meget snart tage sig sammen og spytte den bebs ud til jer!

Kh og(jeg er også utålmodiggggg, men jeg bliver ikke drillet af kroppen, som du gør - det er er jo hårdt psykisk, når man flere gange tror, at NU er det NU!)

Anmeld

28. september 2010

misslea

Iiiihhhh altså Trine.... du gemmer vidst på en rigtig drillepind derinde, nøjagtig som jeg!!!

De kan vidst ikke helt bestemme sig for, hvad de vil hva???

Men altså.... man kan jo ikke lade være med at blive utålmodig, når man hele tiden får tegn på, at baby GERNE vil ud!!! Og så sker der alligevel ikke en hujende fis..... Buuuhhh!!!

alt hvad jeg kan for os begge, så vi snart kan komme med den RIGTIG sjove uptadering i stedet for alle de her lidt utålmodige og frustrerende nogle.....

og tanker fra Lea

Anmeld

28. september 2010

mullesmith2

OOOORK ØV.... sikke noget møg altså det var så spændende, ventede bare på billedet af en lille nyfødt fra dig... hmm nå men det er godt nok ikke langt fra nu det er da en ting der er helt sikkert  Håber det sker iaften. kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.