der er sgu ikke nogen på vje ud af mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. september 2010

oo

ja...lige en update herfra en sur og trist dame, der lige har været til jordemoder og fået at vide at der overhovedet ingen udvikling er sket siden i lørdags.

jeg fik ellers nogle bid igår aftes, som Camilla skrev, og hele natten har jeg ligget delvist vågen pga af veer med bid. men altså ikke noget der gav noget som helst, ifølge jordemoderen.

så der er ingen baby juhl på vej, og jeg kan ikke engang få lov at bitche for jeg er stadig fjorten dage fra termin. men mellem os så sidder jeg lige og fælder et par raseritårer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Mettemus

POKKERS!!! Så fortsætter jeg bare hepperiet og puster endnu mere vestøv til Fyn.
Men det lyder da som om der er et eller andet i gære?

Anmeld

28. september 2010

DK

Argh.... ØØØØØØV!!! Hvor surt altså!!!

Og helt ærligt, hvad ved de jordemødre om noget som helst alligevel!!???

Anmeld

28. september 2010

Dictes mor

For pokker helvede og sgu!!!! Nu fik vi lige pisket en stemning op... Æv!!!

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

ja...lige en update herfra en sur og trist dame, der lige har været til jordemoder og fået at vide at der overhovedet ingen udvikling er sket siden i lørdags.

jeg fik ellers nogle bid igår aftes, som Camilla skrev, og hele natten har jeg ligget delvist vågen pga af veer med bid. men altså ikke noget der gav noget som helst, ifølge jordemoderen.

så der er ingen baby juhl på vej, og jeg kan ikke engang få lov at bitche for jeg er stadig fjorten dage fra termin. men mellem os så sidder jeg lige og fælder et par raseritårer

Hmmm vil bare lige sige, at der heller ikke var noget som helst under opsejling da jeg...skide frustreret...tog til jordmoder tirsdag eftermiddag. Torsdag morgen kom Runa

til dig!

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså skønne skønne Trine. Jeg tør næsten ikke sige det, men med Idun var det også sådan. Vi rendte rundt og havde veer i en hel weekend, on/off og vi havde JM ude, for det var SÅÅÅÅÅ spændende... Det var også da jeg var ca 37+0... Og da det så gik i sig selv, så skete der INTET, før 10 dage efter, hvor hun så kom.

Så jeg VED godt at det er træls og jeg VED godt at det føles som om at baby Juhl ALDRIG kommer ud. Jeg havde det seriøst som om det var aflyst. Jeg ville bare gå og være en ELEFANT resten af mine dage... MEN - JEG VED (af erfaring!!!) at babyen IKKE bliver derinde... Men Baby Juhl, skal bare lige bage færdig... Baby Juhl ligger i din mave og Elsker ELSKER dig og Søren og kommer ud, så snart H*N lige er færdig

OGSÅ skal du være glad for det arbejde din krop laver NU, for det arbejde, skal du nemlig ikke lave til fødslen

Så jeg er fortrøstningsfuld på dine vegne og VED at baby Juhl snart kommer...

Anmeld

28. september 2010

oo

dorthemus skriver:

Hmmm vil bare lige sige, at der heller ikke var noget som helst under opsejling da jeg...skide frustreret...tog til jordmoder tirsdag eftermiddag. Torsdag morgen kom Runa

til dig!

tak dorthe!!

jeg er lige i sådan et sort hul hvor jeg slet ikke tror det NOGENSINDE sker! jeg skal bare gå rundt med den her kæmpemave og de her lede veer for EVIGT. Jeg er så rådden at jeg har lukket Søren nede i stuen

Anmeld

28. september 2010

oo

Zafir skriver:

Altså skønne skønne Trine. Jeg tør næsten ikke sige det, men med Idun var det også sådan. Vi rendte rundt og havde veer i en hel weekend, on/off og vi havde JM ude, for det var SÅÅÅÅÅ spændende... Det var også da jeg var ca 37+0... Og da det så gik i sig selv, så skete der INTET, før 10 dage efter, hvor hun så kom.

Så jeg VED godt at det er træls og jeg VED godt at det føles som om at baby Juhl ALDRIG kommer ud. Jeg havde det seriøst som om det var aflyst. Jeg ville bare gå og være en ELEFANT resten af mine dage... MEN - JEG VED (af erfaring!!!) at babyen IKKE bliver derinde... Men Baby Juhl, skal bare lige bage færdig... Baby Juhl ligger i din mave og Elsker ELSKER dig og Søren og kommer ud, så snart H*N lige er færdig

OGSÅ skal du være glad for det arbejde din krop laver NU, for det arbejde, skal du nemlig ikke lave til fødslen

Så jeg er fortrøstningsfuld på dine vegne og VED at baby Juhl snart kommer...

taaaaaaak!!! det var lige sådan en besked jeg havde brug for

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

taaaaaaak!!! det var lige sådan en besked jeg havde brug for

UW

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

tak dorthe!!

jeg er lige i sådan et sort hul hvor jeg slet ikke tror det NOGENSINDE sker! jeg skal bare gå rundt med den her kæmpemave og de her lede veer for EVIGT. Jeg er så rådden at jeg har lukket Søren nede i stuen

Sådan kan man godt have det til sidst...jeg havde ikke engang småveer inden de rigtige kom  Det er bare super hårdt lige inden man føder...tror det er meningen, så man bare vil have den unge ud!!

Stakkels Søren...hihi. Jeg så Venner igår hvor Rachel er ret så meget højgravid og ALT ved Ross irriterer hende...selv hans vejrtrækning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.