der er sgu ikke nogen på vje ud af mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

quar20

for at dagen blir bedre..!!

Det bare SÅ surt - jeg havde "snydeveer"i næsten 14 dage on/off inden Tino kom til verden..!! Om det hjalp mig i fødslen.. JA for dælen, jeg havde jo lige fået ind i min hverdag at puste og stønne ..!!

Er da HEL sikker på din krop forbereder sig på den store dag - så helt spild er det altså ikke..!! Og er sikker på at baby snart kommer ud.. har endnu ikke hørt om nogen der IKKE er kommet ud.. ..!!

Håber du får en rigtig dejlig dag - og kan du så se at forkæle dig selv VOLDSOMT meget... =) Måske det sker imorgen eller om 5 dage..!! gør neglene fine for dem ordner du sku ikke de første mange uger når baby er kommet til verden.. 

Kæmpe varm til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

oo

dorthemus skriver:

Sådan kan man godt have det til sidst...jeg havde ikke engang småveer inden de rigtige kom  Det er bare super hårdt lige inden man føder...tror det er meningen, så man bare vil have den unge ud!!

Stakkels Søren...hihi. Jeg så Venner igår hvor Rachel er ret så meget højgravid og ALT ved Ross irriterer hende...selv hans vejrtrækning

åh ja, Søren sad og lavede en eller anden lyd med sit spyt igår og jeg var sååååå tæt på at råbe ad ham  og imorges da vi skulle afsted fik jeg en ve lige som vi skulle gå ud af døren og så sir han dælme "ja, KOM SÅ!" nåååååååårh, der var han lige ved at få en flad!!

men ja, du har nok ret, man skal nå til det punkt hvor man seriøst ikke vil være gravid mere før de kommer ud

Anmeld

28. september 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

ja...lige en update herfra en sur og trist dame, der lige har været til jordemoder og fået at vide at der overhovedet ingen udvikling er sket siden i lørdags.

jeg fik ellers nogle bid igår aftes, som Camilla skrev, og hele natten har jeg ligget delvist vågen pga af veer med bid. men altså ikke noget der gav noget som helst, ifølge jordemoderen.

så der er ingen baby juhl på vej, og jeg kan ikke engang få lov at bitche for jeg er stadig fjorten dage fra termin. men mellem os så sidder jeg lige og fælder et par raseritårer

snyde veer... Ihhh altså...
Jeg håber det bliver snart, for den sure Trine lyder lidt utålmodig. Og det kan jeg dælme godt forstå...
Nu skal det bare være NU...

Anmeld

28. september 2010

oo

quar20 skriver:

for at dagen blir bedre..!!

Det bare SÅ surt - jeg havde "snydeveer"i næsten 14 dage on/off inden Tino kom til verden..!! Om det hjalp mig i fødslen.. JA for dælen, jeg havde jo lige fået ind i min hverdag at puste og stønne ..!!

Er da HEL sikker på din krop forbereder sig på den store dag - så helt spild er det altså ikke..!! Og er sikker på at baby snart kommer ud.. har endnu ikke hørt om nogen der IKKE er kommet ud.. ..!!

Håber du får en rigtig dejlig dag - og kan du så se at forkæle dig selv VOLDSOMT meget... =) Måske det sker imorgen eller om 5 dage..!! gør neglene fine for dem ordner du sku ikke de første mange uger når baby er kommet til verden.. 

Kæmpe varm til dig

du har ret, man må bare slappe af og lade sig forkæle! og ikke tænke så meget på hvad der kan sætte skub i noget - for det er der vist i virkeligheden ikke andet end babyen der vil ud der kan

hvis nu bare de gad at sætte næste afsnit af DUM på nutv, så kunne dagen begynde

Anmeld

28. september 2010

lillemunk

Den er bare ikke sjov. Føler med dig.
Massevis af vestøv her fra mig PUUUUUUUUUUUUST

Anmeld

28. september 2010

oo

sarahb skriver:

snyde veer... Ihhh altså...
Jeg håber det bliver snart, for den sure Trine lyder lidt utålmodig. Og det kan jeg dælme godt forstå...
Nu skal det bare være NU...

jeg tror den sure, utålmodige Trine er lidt et helvede at have fridag med  stakkels Søren!! han turde slet ikke se på mig da jordemoderen sagde der ikke var sket noget, og så smilede man bare kæmpestort "nejnej, men det er jo også fint, det er jo ikke termin endnu" og ligeså snart man er ude i bilen så "AAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHH!"

Anmeld

28. september 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

jeg tror den sure, utålmodige Trine er lidt et helvede at have fridag med  stakkels Søren!! han turde slet ikke se på mig da jordemoderen sagde der ikke var sket noget, og så smilede man bare kæmpestort "nejnej, men det er jo også fint, det er jo ikke termin endnu" og ligeså snart man er ude i bilen så "AAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHH!"

hahahahaha sidder flad af grin....
Hvor er du bare sjov, og Søren er rigtig påpasselig og sørger for slet ikk piske en stemning op.. hahaha

Anmeld

28. september 2010

Mama3

eejjj hvor er det bare træls for dig jeg sender dig lige et kæmpeog en helt bunke vestøv PUUUSSSTTTT

alt hva jeg kan for at det sker i dag

Anmeld

28. september 2010

LouiseNielsen

Kender godt følelsen... Meeeen du kan jo risikere at gå 14 dage over tid, såå ro på....

Jeg var også 3 cm åben i næsten 14 dage, og blev sat i gang da jeg var gået 3 dage over tid.... Så at der er sket lidt og snyde veer betyder ikke at bebsen kommer lige om lidt... Og dog i forhold til alt den tid du allerede er gået, så er den der jo snart!

Nyd tiden, hvor du har tid til dig selv...

Anmeld

28. september 2010

Leonora

øv din stakkel....det er sku røv at vente vente og have skide ondt og så sker der nuller nix...men se det positive i at du lærer at trække vejrt og det til dato det mest effektive fødselsråd jeg kan give...dybe vejrtrækninger..

Baby Juhl skal nok se dagens lys meget snart...du er jo godt på vej..

Jeg trutter i fødselshornet for dig fra nu til guldklumpen er ude..

Knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.