Hvor mange bor i lejlighed med en hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Mira0911

SoffiLine skriver:

og vores hund vil ikke lave hverken stort eller småt i haven han kommer ud mange gange om dagen, og er os tit i hundegård som er blevcet bygget herude, hvor der er en masse faciliteter til hundene i

Hvor er det lækkert at der er tænkt på hundene der hvor i bor.. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

SoffiLine

MoarJ skriver:

Hvor er det lækkert at der er tænkt på hundene der hvor i bor..

det rigtig rart, alle med hund skal være medlem af hundeklubben herude, koster 150 pr år - pengene er blandt andet nrugt til at lave den KÆMPE STORE GÅRD til hundene. Fedt.

Anmeld

27. september 2010

Isabella_mor

Vi bor i 2v lejlighed med vores hund. det er en mops og han har ærligt talt ikke brug for mere plads...

vi har ikke nogen have. men vi har en kæmpe ENORM park lige i nærhden hvor han render løst engang imellem,  og der bor masser af hunde i området som han dagligt smuser til og leger med.. og han har det fint..

det kommer nok an på hvilken hund det er og størrelsen på lejligheden.. nu er en lejlighed jo et vidt begreb.. men jeg ser nu ikke at det er synd for hunden hvis bare den har adgang til det meste og har et par faste sovesteder og spisested... 

det ville jo være rimelig synd at have en grand nois i en etværelses.. men en lille hund ala fransk bulldog eller måske engelsk bulldog størrelse, kan man da sagtens ha i en lejlighed.. 

Anmeld

27. september 2010

Mira0911

isabellamor skriver:

Vi bor i 2v lejlighed med vores hund. det er en mops og han har ærligt talt ikke brug for mere plads...

vi har ikke nogen have. men vi har en kæmpe ENORM park lige i nærhden hvor han render løst engang imellem,  og der bor masser af hunde i området som han dagligt smuser til og leger med.. og han har det fint..

det kommer nok an på hvilken hund det er og størrelsen på lejligheden.. nu er en lejlighed jo et vidt begreb.. men jeg ser nu ikke at det er synd for hunden hvis bare den har adgang til det meste og har et par faste sovesteder og spisested... 

det ville jo være rimelig synd at have en grand nois i en etværelses.. men en lille hund ala fransk bulldog eller måske engelsk bulldog størrelse, kan man da sagtens ha i en lejlighed.. 

Vi har en labber... Lige nu bor vi på 85 kvm... Og lejligheden er 80 kvm...

Anmeld

27. september 2010

Mira0911

SoffiLine skriver:

det rigtig rart, alle med hund skal være medlem af hundeklubben herude, koster 150 pr år - pengene er blandt andet nrugt til at lave den KÆMPE STORE GÅRD til hundene. Fedt.

Hvor er det fantastisk....

Anmeld

27. september 2010

Isabella_mor

MoarJ skriver:

Vi har en labber... Lige nu bor vi på 85 kvm... Og lejligheden er 80 kvm...

det er da fint... en labber er dejlig jo eller en labre som min kæreste siger ^_^

Anmeld

27. september 2010

Mira0911

isabellamor skriver:

det er da fint... en labber er dejlig jo eller en labre som min kæreste siger ^_^

Hihi...

Ja de er skønne... :)

Anmeld

27. september 2010

smokin

MoarJ skriver:

Jeg har fået lidt på nakken i den virkelig verden om det at bo i lejlighed med hund...

At det er synd for hunden osv...

Vi får håbentligt svar i morgen om vi har fået lejligheden... Hvis vi får den, er der masser af skov tæt på og en herlig hundeskov til hunden...

Men alligevel synes mange i den virkelig verden at det er total synd for vores hund...

Hvordan er det for jer?

Hvis lejligheden er stor nok og har have synes jeg ikke det er synd for hunden. Jeg har selv boet i lejlighed et helt år med min hund og han led da ikke overlast.. men vi fik syyyyyygt mange klager fordi hun hylede (som en ulv) når han kunne se andre hunde igennem vores store glashavedør...

Så jeg er egentlig ret glad for at bo i hus nu...

Men det handler vel også om hvilken hund det er og hvor meget du aktiverer den ude for lejligheden... går tur osv.

Anmeld

27. september 2010

Mira0911

Zette skriver:

Hvis lejligheden er stor nok og har have synes jeg ikke det er synd for hunden. Jeg har selv boet i lejlighed et helt år med min hund og han led da ikke overlast.. men vi fik syyyyyygt mange klager fordi hun hylede (som en ulv) når han kunne se andre hunde igennem vores store glashavedør...

Så jeg er egentlig ret glad for at bo i hus nu...

Men det handler vel også om hvilken hund det er og hvor meget du aktiverer den ude for lejligheden... går tur osv.

Vil sige vores hund har det super godt...

Han kommer ud at gå 4 til 5 gange om dagen... Kommer i skov eller hundeskov hver dag... :)

Anmeld

27. september 2010

saxa

roenlund skriver:

Jeg har svaret nej, for jeg bor ikke i lejlighed med hund... Men jeg mener ikke at man kan stille det op på den måde. Hvis i går med jeres hund og den dagligt kommer ud mange gange og bliver stimuleret både fysisk og psykisk og det ikke er en kømpe hund på 20 km2 så kan jeg ikke se problemet... Det er da ligeså synd for en hund der bor i hus og "bare" bliver lukket ud i haven og dermed ikke bliver ordenlig stimuleret...

Mvh Mia

(som har så dårlig samvittighed over for hunden, pga bækkenløsning)

Det kunne jeg ikke have sagt bedre!

(Vi har selv en lille Fransk Bulldog i lejlighed på 107kvm)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.