Hvor mange bor i lejlighed med en hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bor du i lejlighed med hund?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.320 visninger
31 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Mira0911

Jeg har fået lidt på nakken i den virkelig verden om det at bo i lejlighed med hund...

At det er synd for hunden osv...

Vi får håbentligt svar i morgen om vi har fået lejligheden... Hvis vi får den, er der masser af skov tæt på og en herlig hundeskov til hunden...

Men alligevel synes mange i den virkelig verden at det er total synd for vores hund...

Hvordan er det for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

roenlund

Jeg har svaret nej, for jeg bor ikke i lejlighed med hund... Men jeg mener ikke at man kan stille det op på den måde.Hvis i går med jeres hund og den dagligt kommer ud mange gange og bliver stimuleret både fysisk og psykisk og det ikke er en kømpe hund på 20 km2 så kan jeg ikke se problemet... Det er da ligeså synd for en hund der bor i hus og "bare" bliver lukket ud i haven og dermed ikke bliver ordenlig stimuleret...

Mvh Mia

(som har så dårlig samvittighed over for hunden, pga bækkenløsning)

Anmeld

27. september 2010

Lady Marion <3

Nej det er slet ikke synd ,, Vi har haft hund i lejlighed , de kommer jo meget mere ud at gå tur end hund der bare kan lukkes ud i en have   Min hund var en glad lejlighedshund   Jeres hund er ikke glad for huset , men sin familie ,,,

Anmeld

27. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

roenlund skriver:

Jeg har svaret nej, for jeg bor ikke i lejlighed med hund... Men jeg mener ikke at man kan stille det op på den måde.Hvis i går med jeres hund og den dagligt kommer ud mange gange og bliver stimuleret både fysisk og psykisk og det ikke er en kømpe hund på 20 km2 så kan jeg ikke se problemet... Det er da ligeså synd for en hund der bor i hus og "bare" bliver lukket ud i haven og dermed ikke bliver ordenlig stimuleret...

Mvh Mia

PRÆCIS!

Hilsen Alexis som har hund i lejl.

Anmeld

27. september 2010

SoffiLine

jeg bor i en  lejlighed, en 4 værelses på over 100 km2. den ligger i stueetagen i en boligblok og der er tilhørende stor have til

Anmeld

27. september 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Nej det er slet ikke synd ,, Vi har haft hund i lejlighed , de kommer jo meget mere ud at gå tur end hund der bare kan lukkes ud i en have   Min hund var en glad lejlighedshund   Jeres hund er ikke glad for huset , men sin familie ,,,

Her hvor vi bor nu, har vi have, og han bliver aldrig lukket i haven for at skide og tisse - Dog sker det sjældent... Han bliver gået med 4 - 5 gange om dagen, laaange dejlige skønne ture... :)

Anmeld

27. september 2010

SoffiLine

SoffiLine skriver:

jeg bor i en  lejlighed, en 4 værelses på over 100 km2. den ligger i stueetagen i en boligblok og der er tilhørende stor have til

og vores hund vil ikke lave hverken stort eller småt i haven han kommer ud mange gange om dagen, og er os tit i hundegård som er blevcet bygget herude, hvor der er en masse faciliteter til hundene i

Anmeld

27. september 2010

Mira0911

roenlund skriver:

Mvh Mia

Vores hund bliver luftet 4 -5 gange om dagen med gode lange ture... Vi har en have og det sker så sjældent at han kommer i den for at tisse osv...

Han er en rigtig skøn labber...

Anmeld

27. september 2010

grinbidderen

vi bor i lejlighed med vores hund og min kat og så længe man bare går en masse ture med sin hund syntesd jeg det er helt iorden at have hund i lejlighed selvføllig ikke hvis det er´en lille 1 værelset el ligne men en lejlighed er vel lige god som et hus.. du skal gå med hunden uden set hvad syntes jeg og ikke kun sætte hunden ud i haven hvis der er have.. og katten er ude og inde kat..

Anmeld

27. september 2010

Mira0911

grinbidderen skriver:

vi bor i lejlighed med vores hund og min kat og så længe man bare går en masse ture med sin hund syntesd jeg det er helt iorden at have hund i lejlighed selvføllig ikke hvis det er´en lille 1 værelset el ligne men en lejlighed er vel lige god som et hus.. du skal gå med hunden uden set hvad syntes jeg og ikke kun sætte hunden ud i haven hvis der er have.. og katten er ude og inde kat..

Det sker så sjældent at han kommer i haven her hvor vi bor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.