Snottet baby - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

De er faktisk klar til brug når man køber dem på apoteket.. De er i pipetter... Et par dråber i hvert næsebor....

Skal han så ligge med hovedet bagover så det ikke bare løber ud? (Ja undskyld hvis jeg lyder totalt stupid, men man er vel newbie )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

bagger26

Rosa skriver:

Altså..Sidde op?

Måske hun mener man skal hæve den ende han ligger med hovedet, evt med et par bøger under sengebenene i hovedenden..

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

jeg drypper lige en dråbe ned i næsen på hende og så kan man lynhurtigt høre at det løsner sig... samme princip som brystmælk

Men ofte er det nok bare at give hende det at drikke, så løsner det sig også fint!

Med modersmælk? Den forstod jeg ikke - drypper du mælk i næsen på Laura??

Anmeld

27. september 2010

ESV

Ammer du stadig?? En i min mødregr. brugte modermælk til ALT, forkølelse, øjenbetændelse osv osv nåede ikke selv at prøve da jeg ikke havde mælk ret længe!! Men der er jo rigtig mange antistoffer i!!

Kamille the skulle også være rigtig godt men har du et barn der kan have risiko for allergi så lad være, det skulle eftersigende kunne fremprovokerer allergi hos børn der i forvejen er i den risikogruppe..

Anmeld

27. september 2010

L-Mortil3

2 bøger under hovedenden i hans seng, eller et ringbind under madrassen.

Satvandsdråber kan købes i små plastampuller lige til at dryppe i næsen inden hvert måltid og inden hver søvn!

Man kan også blande saltvandet selv hvis man bedre kan lide det!

Men det VIRKER, Liam er også lidt af en snotnæse, on/off

Anmeld

27. september 2010

LISBETH:-)

Jeg kan også anbefale saltvandsdråber (dem køber man i pipetter på apoteket) som man drypper i næsen, når de ligger ned.

Og så et par bøger under hver sengeben i hovedenden så hovedet ligger højere en benene.

Sådan er min snottede Elina puttet idag og det virker

Det med sengen virker også hvis de har ondt i ørerne

God bedring med ham

Anmeld

27. september 2010

Moderator

ESV skriver:

Ammer du stadig?? En i min mødregr. brugte modermælk til ALT, forkølelse, øjenbetændelse osv osv nåede ikke selv at prøve da jeg ikke havde mælk ret længe!! Men der er jo rigtig mange antistoffer i!!

Kamille the skulle også være rigtig godt men har du et barn der kan have risiko for allergi så lad være, det skulle eftersigende kunne fremprovokerer allergi hos børn der i forvejen er i den risikogruppe..

Amningen er slut, men tak for tippet - hans far er nemlig allergiker!

Anmeld

27. september 2010

B&J

Rosa skriver:

Altså..Sidde op?

nu ved jeg ikke hvad han sover i men dengang sov daniel i liften og jeg tog lige en stor bog inden under så hovede var hævet nnu i tramme seng så lige en bog under hver ben der ved hovede

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Line&Liam skriver:

2 bøger under hovedenden i hans seng, eller et ringbind under madrassen.

Satvandsdråber kan købes i små plastampuller lige til at dryppe i næsen inden hvert måltid og inden hver søvn!

Man kan også blande saltvandet selv hvis man bedre kan lide det!

Men det VIRKER, Liam er også lidt af en snotnæse, on/off

Det gør jeg lige næste gang - takker

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Altså jeg ved ikke om I har naturpoteket i Århus. Men de har både forkølelseste og slimløsende te. de er begge to HELT FANTASTISKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men var der noget med at du ikke havde babsemælk mere? For ellers kan man også sprøjte babsemælk i næsen på dem

Mht te, så behøver man jo ikke at give dem teen varm, men lunken og kan gøre det i sutteflaske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.