Endnu et gok i nøden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

businesstigger

ER ked af de dårlige nyheder. Kan godt forstå at du ikke kan overskue at reagere lige nu og at du føler dig modløs. Jeg synes jo du som regel klarer hvad der end bliver smidt din vej så flot. Det er altså helt i orden ikke altid at være overskudsagtigt. Kan godt forstå at du mest af alt har lyst til at stikke af og glemme alt det sure og det der ikke vil lykkes. Et romantisk bryllup bare dig og Jan ville bestemt være god medicin mod det.

Jeg har jo ikke selv været igennem behandling så kan ikke sige fra eller til i den retning. Men jeg håber da at du i en ikke alt for fjern fremtid får din drøm om en skøn baby opfyldt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

MM1987

VNB skriver:

Hvor er  jeg ked af at høre at det lille guldæg ikke blev til en lille bebs i denne omgang!

Og kan GODT forstå i er rigtig trætte af at skulle vente så lang tid på at komme igang igen... kan selv huske hvor laaaaang 2 måneder lyder, når man står og bare vil igang med det samme igen!

Håber for jer at i kan starte om 1 måned, så er det da trods alt mere overskueligt! Men din krop skal jo på den anden side også lige have en chance for at følge med... det er jo hårde sager at komme igennem behandling, og tænker at det er derfor at lægerne tit siger 2 mdr i pause mellem behandlingerne...

Og så vil jeg altså lige berolige dig lidt mht nedregulering! Jeg var jo selv igennem hele den lange nedregulering, og jeg synes altså ikke at det var så slemt! jeg skulle stikke mig selv 2 gange dagligt, og fik et par svimmelture, men det var også de 2 eneste ting som var "trælse".... og nu kan man jo så oven ikøbet "slippe" med at tage næsespray. (det tilbud fik jeg nemlig SLET ikke...)

Skal lige siges at jeg FULDT UD forstår at hver kvinde reagerer forskelligt på nedregueringen, og derfor kan jeg sagtens sætte mig ind i at nogle føler meget ubehag ved det! ikke et ondt ord der! JEG følte bare ikke at det var så slemt.... og vil da gerne berolige dig med at ikke ALLE føler det lige ubehageligt åbenbart... håber det kan være en lille trøst....

knus fra mig

Hej søde...

Jeg har læst dit indlæg... Men jeg er bare så træt og ked, så svarer lige lidt længere en anden dag... Men har læst det - og TAK

Anmeld

27. september 2010

MM1987

businesstigger skriver:

ER ked af de dårlige nyheder. Kan godt forstå at du ikke kan overskue at reagere lige nu og at du føler dig modløs. Jeg synes jo du som regel klarer hvad der end bliver smidt din vej så flot. Det er altså helt i orden ikke altid at være overskudsagtigt. Kan godt forstå at du mest af alt har lyst til at stikke af og glemme alt det sure og det der ikke vil lykkes. Et romantisk bryllup bare dig og Jan ville bestemt være god medicin mod det.

Jeg har jo ikke selv været igennem behandling så kan ikke sige fra eller til i den retning. Men jeg håber da at du i en ikke alt for fjern fremtid får din drøm om en skøn baby opfyldt!

Hej...

Ja, har også læst dit indlæg... og TAK... er bare rigtig træt og ked, så nøjes lige med tak for nu...

Anmeld

27. september 2010

DK

Mia Maia skriver:

Mange mange tak...

Har du været der??...eller er du også en drømmer?

Jeg havde egentlig opgivet, indtil jeg så at blixen tours har tilbud i øjeblikket, man kan komme derned for 13.000 og noget pr.per. - så bliver det pludselig realistisk, og presset på maden større

Jeg har dog forelsket mig i Mirihi http://www.mirihi.com/ det koster 17.000 og noget i øjeblikket... For selvom er Soneva er lækkert er det stadig i den urealistiske ende...

Men tak jeg drømmer videre...Ahhh

Desværre!! Jeg er kun drømmer! Som du selv siger, så er Soneva i den pænt høje ende i forhold til mit SU budget. Kæresten og jeg regnede engang ud hvor længe vi skulle spare sammen for at få råd til at tage dertil, og det var vist i 7,5 år tror jeg, he he... Men, alt godt kommer til den der venter!

Jeg må lige ind og tjekke dit link ud!!

Anmeld

27. september 2010

Leonora

åhhh søde dig...for helved hvor er det bare tarveligt....MEN jeg ved at det lykkes for dig...det har jeg jo drømt....så du må ikke give op....

Du er ked nu men du bliver glad igen...og vi er her for dig any time..

Kæmpe kæmpe kram og tusind tanker fra mig

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Jamen for pokker da!  Hvor er det bare uretfærdigt for jer Du skal da klart til Maldiverne og slappe max af og få tankerne væk.

Jeg ønsker jer al mulig held og lykke og håber på, I snarest får besøg af

Anmeld

27. september 2010

AnneP

Århhh Søde!

Du får lige en helt masse store kram!

Håber de sætter dig igang hurtigst muligt!

-og at han falder på knæ, med ring og billetter!

Anmeld

27. september 2010

Sujan

Vil bare lige sende dig et og vise jeg har læst dit indlæg

Jeg følger din kamp lidt fra sidelinien... og det er godt nok uretfærdigt

Jeg ønsker inderligt for dig i snart får lidt medgang og får det ønskede barn inden så længe

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige...skynder mig bare at sende dig et stort  Jeg er virkelig ked af det på dine og Jans vegne.

Anmeld

28. september 2010

Mettemus

Sender dig en hel flok trøstekram. Jeg har vist ikke så meget andet konstruktivt at sige! Jeg kan virkelig godt unde jer det barn - ønsker for jer at der snart er noget positivt på vej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.