Jeg først et stort GOK i nøden lørdag, da jeg fik min menstruation...
AV AV... Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal reagere længere, så indtil videre er det blevet til, ingenting... Jeg føler det er så voldsomt hvis jeg skal reagere, og det føler jeg på ingen måde jeg kan eller kan komme videre fra...
Jeg skulle så teste idag, men klinikkens test, hvor det rum til den gode streg er formet som et hjerte, så dejligt når man nu har mens og ved det rum forbliver tomt - liiiige lidt for taggy-romantisk til mig...
Så kunne jeg jo ringe og fortælle klinikken at jeg ikke er gravid, og så kom dagens gok i nøden. Jeg skal holde 2 måneders pause...WHAT!! Jeg har hele tiden fået afvide en, og oven i det vil han gerne have mig i en lang behandling. Har de slet ikke hørt efter da jeg fortælle hvorfor vi valgte dem frem for det offentlige. Jeg protesterede ved ikke rigtig at sige noget i telefonen. Det blev jo pludselig til 3 måneder inden vi kom igang - og det går bare slet ikke... Men grunden til den lange behandling er at der kun var et æg ud af 15 udtagede og 10 befrugtede der blev til noget (de har nævnt at jeg nok har dårlig ægkvalitet generelt), og en lang behandling kan muligvis forbedre det - jeg tror ikke på det, men jeg er jo ikke læge. Så det er okay.
Nå men vi kom frem til en måneds pause, og så scanner de mig i håb om at vi kan starte nedregulering allerede der - det håber jeg godt nok på... Selvom jeg på ingen måde har lyst til nedregulering. Anna (Kitty) har jo ikke lige frem talt godt om det, og må indrømme jeg er rigtig nervøs for at skulle igennem det.
Jeg har en rigtig dum fornemmelse der bare sidder fast... At det ikke vil lykkes for os at blive gravide... Det æder mig op...
Jeg kan slet ikke finde ud af at reagere på det, og når jeg gør bliver jeg sur på Jan... Hans firma fylder meget, og det er okay, for jeg er virkelig glad for det går godt for ham, og han er jo hjemme rigtig meget, hvilket er virkelig dejligt - men føler til tider det er 1. priotet og det er svært.
Lige nu drømmer jeg om at han frier til mig og tager mig med til maldiverne så jeg kan få mit drømme bryllup, bare Jan og jeg på en lille sandbakke i det indiske ocean... Meeeen, det er squ nok lige at sætte kravene lidt højt. Mindre burde kunne hæve mit humør lige nu, jeg er bare ikke lige kommet frem til....
(STAKKELS MAND)
Jeg ved ikke hvad der kan siges længere, ved ikke hvad jeg ønsker fra mine omgivelser - jeg ønsker bare at blive gravid og føde et eller 2 sunde børn... HOV, bare glem "bare"...