Endnu et gok i nøden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. september 2010

MM1987

Jeg først et stort GOK i nøden lørdag, da jeg fik min menstruation...

AV AV... Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal reagere længere, så indtil videre er det blevet til, ingenting... Jeg føler det er så voldsomt hvis jeg skal reagere, og det føler jeg på ingen måde jeg kan eller kan komme videre fra...

Jeg skulle så teste idag, men klinikkens test, hvor det rum til den gode streg er formet som et hjerte, så dejligt når man nu har mens og ved det rum forbliver tomt - liiiige lidt for taggy-romantisk til mig...

Så kunne jeg jo ringe og fortælle klinikken at jeg ikke er gravid, og så kom dagens gok i nøden. Jeg skal holde 2 måneders pause...WHAT!! Jeg har hele tiden fået afvide en, og oven i det vil han gerne have mig i en lang behandling. Har de slet ikke hørt efter da jeg fortælle hvorfor vi valgte dem frem for det offentlige. Jeg protesterede ved ikke rigtig at sige noget i telefonen. Det blev jo pludselig til 3 måneder inden vi kom igang - og det går bare slet ikke... Men grunden til den lange behandling er at der kun var et æg ud af 15 udtagede og 10 befrugtede der blev til noget (de har nævnt at jeg nok har dårlig ægkvalitet generelt), og en lang behandling kan muligvis forbedre det - jeg tror ikke på det, men jeg er jo ikke læge. Så det er okay.

Nå men vi kom frem til en måneds pause, og så scanner de mig i håb om at vi kan starte nedregulering allerede der - det håber jeg godt nok på... Selvom jeg på ingen måde har lyst til nedregulering. Anna (Kitty) har jo ikke lige frem talt godt om det, og må indrømme jeg er rigtig nervøs for at skulle igennem det. 

Jeg har en rigtig dum fornemmelse der bare sidder fast... At det ikke vil lykkes for os at blive gravide... Det æder mig op...

Jeg kan slet ikke finde ud af at reagere på det, og når jeg gør bliver jeg sur på Jan... Hans firma fylder meget, og det er okay, for jeg er virkelig glad for det går godt for ham, og han er jo hjemme rigtig meget, hvilket er virkelig dejligt - men føler til tider det er 1. priotet og det er svært.

Lige nu drømmer jeg om at han frier til mig og tager mig med til maldiverne så jeg kan få mit drømme bryllup, bare Jan og jeg på en lille sandbakke i det indiske ocean... Meeeen, det er squ nok lige at sætte kravene lidt højt. Mindre burde kunne hæve mit humør lige nu, jeg er bare ikke lige kommet frem til....

(STAKKELS MAND)

Jeg ved ikke hvad der kan siges længere, ved ikke hvad jeg ønsker fra mine omgivelser - jeg ønsker bare at blive gravid og føde et eller 2 sunde børn... HOV, bare glem "bare"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Sunflower

Det har du vist brug for... Hvad er det for en møg weekend... min mens kom også selvom der var en helt klar aftale om det modsatte

Anmeld

27. september 2010

Mette.

.

Selvom jeg ikke har skrevet i dine indlæg før, har jeg fuldt med når du updatere. - Og ih, hvor er det bare uretfærdigt at kampen skal være så svær for nogle.

Jeg håber inderligt det snart skal lykkedes for jer også. Masser af krydsede fingre for der snart er en lille spire på vej til jer. 

Anmeld

27. september 2010

MM1987

Bomst84 skriver:

Det har du vist brug for... Hvad er det for en møg weekend... min mens kom også selvom der var en helt klar aftale om det modsatte

ØV...til dig...

Sandheden er faktisk at det har været en fantastisk weekend, bavianis er blevet gravid, Tjuhl er tæt på en fødsel, Kitty har rigtig mange dejlige æg og nogen af vores gode venner blev gift med en efterfølgende rigtig god fest - så tænker det opvejer det...

Men næste gang, vil jeg gerne være den der står på den anden side, og synes det har været en god weekend, fordi der er sket MIG noget godt...

Håber det også snart er jeres tur...

Anmeld

27. september 2010

MM1987

Mette. skriver:

.

Selvom jeg ikke har skrevet i dine indlæg før, har jeg fuldt med når du updatere. - Og ih, hvor er det bare uretfærdigt at kampen skal være så svær for nogle.

Jeg håber inderligt det snart skal lykkedes for jer også. Masser af krydsede fingre for der snart er en lille spire på vej til jer. 

1000 tak...

Jeg bliver altid rigtig rørt når jeg hører at nogen følger med på sidelinjen og hepper på os... det er virkelig dejligt..

Anmeld

27. september 2010

otlitrom

Åh nej! Dumme dumme Anna! Nu har jeg bare farvet nedregulering i en meget dårlig farve.. Noget ala grønlortebrun eller sådan.... Det var sgi da ikke så smart... Men altså, det har ikke været nemt, og jeg har haft det hårdt... Har måske bare ikke liiiiige tænkt mig om, at det kunne gøre andre nervøse! To sek. jeg finder lige stegepanden frem, det er vist mig der skal have et gok i nøden

Jeg er virkelig ked af, at jeg har været med til at påvirke dig negativt, og har gjort dig nervøs for det du nu -desværre- skal igennem! Det er ikke alle der reagerer ens, og efter hvad jeg kan forstå er jeg en af dem der er gået meget ned med flaget på nedreguleringen. Meget mere end mange andre!! Malene76 herinde har ikke mærket noget, og hun har været på i 2 uger.. Men lige meget hjælper det jo nu, når jeg har malet fanden på væggen! UNDSKYLD!

Jeg har svært ved at sætte mig ind i modløsheden lige nu, hvor det endelig går os godt. Jeg lever stadig i den naive bobbel. Jeg kommer tids nok til at vågne op Men jeg kan godt forstå at du har lyst til at kaste håndklædet i ringen og bare sige "fu*k det, vi stikker af og bliver gift i al lykke"... Men som vi i skrivende stund mailer om, er det bare ikke nemt at løbe fra følelserne! Og det gør skide ondt, det i har måttet igennem (igen ) nu.. Det gør mig rigtig trist, for jeg under Jer det SÅ meget!! I har været rigeligt igennem... Og jeg ville ønske jeg kunne love det ville ske, men de magter har jeg desværre ikke! (ellers ville I stå først på listen, søde!)

Jeg har lyst til at sige I aldrig skal give op. Men som vi snakkede om igår, da du ringede og gav mig et velment los i røven så er det nogle gange ikke dét man vil høre.... Så jeg ved ikke hvad jeg kan sige! Andet end undskyld for at have snakket liiidt for åbenmundet om mit egetmareridt, og glemt at der faktisk er andre der kan blive nervøse af det, OG at jeg vil gøre hvad jeg kan, for at hjælpe dig med at holde hovedet højt og støtte der hvor jeg kan!!

Jeg under Jer det mirakel!! Virkelig!!

Anmeld

27. september 2010

Frk. Himmelblå

til dig!

Anmeld

27. september 2010

klmf

Sådan noget pis! Ja undskyld, men kan da virkelig godt forstå du har lyst til at stikke af til en varm sandstrand og glemme alt om hormoner, behandling og mens....

ØV!

Stort kram, jeg hepper på dine æg og håber der er to streger snart (og har de dog virkelig lavet det som et hjerte på tissepinden)

Anmeld

27. september 2010

oo

åh søde søde ven, du får et stort kram herfra  energien rækker desværre ikke til kloge ord, men du skal vide at jeg hepper og krydser og ønsker og håber for jer alt det bedste jeg har lært

Anmeld

27. september 2010

DK

Ihh altså. Du skal bare vide at det er okay at føle at det hele er noget lort!!! Og at det er okay at man kun bliver glad igen hvis man får lige hvad man ønsker sig. Og det er okay at man kun kan blive trøstet lidt af et drømmebryllup til maldiverne.

Imens du venter på nedreguleringen (aner ikke hvad det er, men det lyder langt og kedeligt og trælst!!) så kan du jo svømme væk i at drømme om det her: http://www.sixsenses.com/?source=google Især Soneva Fushi og Soneva Gili kan få mit hjerte til at banke ekstra hurtigt af længsel!! Det er muligt at ægte (baby)lykke ikke kan købes for penge, men lykke a la Six Senses resort and spa... det kan dælme godt sætte et lille plaster på sjælen mens man venter!!!

KÆMPE KÆMPE KNUS herfra!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.