Altså... ved ikke, hvad jeg skal skrive! Det stinker da for vildt at få sådan en melding. Sikke mange slag I efterhånden har måttet tage - det er sgu ikke fair!
Jeg tror at det er vigtigt at du føler dine følelser (ved godt at det er meget langhåret, det her). Du må ikke gemme dem væk eller pakke dem ind til senere, for det kan kun give dårlige resultater. Nogle gange må man gerne råbe LORT! og forbande alle gravide, babyer og kvinder med gode æg langt væk - det er helt ok! Det er vigtigt at gøre sådan en gang i mellem, for ellers bliver det skisme da ekstra hårdt at gennemgå, det I gør.
Og som DK skriver, så er det også helt i orden at du føler, at du kun kan blive glad ved at få det, du ønsker dig! Det kan jeg godt forstå - og et romantisk bryllup med manden, du elsker, lyder fantastisk!
Jeg har skrevet det før, og nu skriver jeg det igen: vi er garanteret en masse herinde, der håber, hepper og ikke mindst tror på jeres projekt - især når du ikke tror på det! Vi tager nattevagten, så du kan få sovet og blive nogenlunde klar til en ny og frisk dag - og jeg har faktisk lige taget en ordentlig morfar på sofaen, så nu er jeg endnu mere frisk til at håbe og tro på fuld kraft, så du kan slappe af!
Jeg sender dig en masse håbefulde, opmuntrende, optimistiske og ikke mindst varme tanker (som du kan tage frem og bruge, når du er klar)!

Anmeld