tv i soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Diana...

mor-til-vanessa skriver:

jeg har ikke tv i soveværelset og vil heller ikke have det. havde det kun dengang jeg boede hjemme.

jeg vil gerne have at når jeg skal sove så skal jeg sove så gider jeg ikke at der ligger en ved siden af mig og glor tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

CarinaSB

Ja det har vi ... Mest fordi at jeg skal have baggrunds støj at falde i søvn til .. Vi købte det da jeg var gravid så når Noah vågnede i maven så kunne jeg blive i sengen og se tv i stedet for at jeg skulle gå ned

Anmeld

27. september 2010

camsko88

vi har tv i soveværelset men er kun til graviditeten er overstået, jeg ligger meget da jeg har en del ondt i ryggen og hovedet, og så ligger man bedst i sengen '

men så snart jeg er ovenpå igen så ryger tv ud

Anmeld

27. september 2010

Malene84

LouiseNielsen skriver:

Har du/i tv i soveværelset?

Hvorfor? - Hvorfor ikke??

Vi har tv i vores soveværelse.... Normalt har jeg faktisk været imod det. Da jeg mente men var i soveværelset for at sove.

Men så mødte jeg min mand, og han havde tv i hans soveværelse. Og jeg kunne da egentlig godt se at det var hyggeligt at gå tidlig i seng om aftenen også ligge under dynen med en go film, eller om morgenen ligge og fise den under dynen med tegnefilm sammen med Nicklas når han kommer ind til os...

Så nu er der tv i soveværelset....

STOOOORT JA!!!! Og jeg ville kradse af, hvis nogen tog det fra mig. Manden og jeg er bestemt ikke enige om at jeg skal serier konstant og derfor herske tv'et i stuen  såååå derfor har vi nu to fjernsyn, og jeg fordufter når bla. DUM, Desperate, Greys, Amalies, osv. kommer. haha!!

Anmeld

27. september 2010

klmf

Lars har nedlagt forbud mod TV i soveværelset. Selv den lille bærbare kommer i skammekrogen, hvis jeg prøver at snige mig til lige at tjekke baby.dk inden sengetid

Anmeld

27. september 2010

oo

da vi først flyttede herned havde vi kun tv i soveværelset - vi kunne så kun se tv2, så vi så ikke ret meget tv!! forrige sommer fik vi så sat antennestik op i stuen, så nu har vi kun tv i stuen, og nu har vi dr1, dr2, tv2, drK, drhd og dr ramasjang - men vi er bare ikke de store fjernsynskiggere....

Anmeld

27. september 2010

Lullaby

Jeg elsker at ligge i min seng, putte med min mand og se fjernsyn

Anmeld

27. september 2010

JustAnotherName

Ja, men vi bruger det aldrig!

Vi har 50' fladskærm i stuen. Og et 42' i soveværelset.
Men vi ser kun tv/film i stuen..... Så dét gamle i soveværelset er overflødigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.