tv i soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du/i tv i soveværelset?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.961 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. september 2010

LouiseNielsen

Har du/i tv i soveværelset?

Hvorfor? - Hvorfor ikke??

Vi har tv i vores soveværelse.... Normalt har jeg faktisk været imod det. Da jeg mente men var i soveværelset for at sove.

Men så mødte jeg min mand, og han havde tv i hans soveværelse. Og jeg kunne da egentlig godt se at det var hyggeligt at gå tidlig i seng om aftenen også ligge under dynen med en go film, eller om morgenen ligge og fise den under dynen med tegnefilm sammen med Nicklas når han kommer ind til os...

Så nu er der tv i soveværelset....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

mor-til-vanessa

jeg har ikke tv i soveværelset og vil heller ikke have det. havde det kun dengang jeg boede hjemme.

jeg vil gerne have at når jeg skal sove så skal jeg sove så gider jeg ikke at der ligger en ved siden af mig og glor tv

Anmeld

27. september 2010

Mor-til-asta-09

Helt sikkert.. der findes ikke noget bedre end at lige se ½ times tv inden man ligger sig til at sove.. Ikke det samme som at sidde i stuen

Og i weekenderne putter vi til tegnefilm inde i sengen om morgenen, er så hyggeligt..

Anmeld

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi har haft, men da vi flyttede ind i denne lejelighed, stod det på en stol i soveværelset - som jeg så væltede Siden har vi ikke haft og det er kun i NFL sæsonen at jeg gerne vil have det, da kampene kommer sent Ellers savner jeg det slet ikke.

Anmeld

27. september 2010

JacobsMoar

Jeps - men efter vi er flyttet har vi ikke kanaler i soveværelset, så det er kun til at se film på.. - Derfor bliver det ikke brugt ret tit..

Anmeld

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
mor-til-vanessa skriver:

jeg har ikke tv i soveværelset og vil heller ikke have det. havde det kun dengang jeg boede hjemme.

jeg vil gerne have at når jeg skal sove så skal jeg sove så gider jeg ikke at der ligger en ved siden af mig og glor tv

Jeg tror manden herhjemme siger det samme om mig, der ligger og læser Han er drøn træt af at jeg har mit lys tændt når han skal sove

Anmeld

27. september 2010

Dansker i England

Ja, jeg har tv i soveværelset - og jeg nyder det. Synes, det er dejligt at kunne se en sen film eller lignende, når jeg ligger i sengen, og så gør det jo heller ikke noget, hvis jeg falder i søvn, da jeg ikke vågner radbrakket på sofaen og så først der skal gøre mig klar til at gå i seng

Anmeld

27. september 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Har du/i tv i soveværelset?

Hvorfor? - Hvorfor ikke??

Vi har tv i vores soveværelse.... Normalt har jeg faktisk været imod det. Da jeg mente men var i soveværelset for at sove.

Men så mødte jeg min mand, og han havde tv i hans soveværelse. Og jeg kunne da egentlig godt se at det var hyggeligt at gå tidlig i seng om aftenen også ligge under dynen med en go film, eller om morgenen ligge og fise den under dynen med tegnefilm sammen med Nicklas når han kommer ind til os...

Så nu er der tv i soveværelset....

Vi har det fordi min mand lider af tinitus, og han har det godt med at have lidt småsnakken i baggrunden når han skal sove.
Og så må jeg indrømme, at det er kanon hyggeligt at putte og sumpe lidt tv inden man skal sove.
På vores tv kører History channel, Discovery eller en af de andre tilsvarende

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2010

mor-til-vanessa

Jeanne skriver:

Jeg tror manden herhjemme siger det samme om mig, der ligger og læser Han er drøn træt af at jeg har mit lys tændt når han skal sove

lol ja det kunne jeg tænke mig. min datter far er en natte ugle og det var såååå træls at han lå og så tv ( i stuen ) men kunne stadig hører det.

Anmeld

27. september 2010

Susanne79

Her er der ikke tv i soveværelset og der kommer heller ikke noget. Vi har begge den holdning at når vi går i seng er det for at sove ( eller noget helt andet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.