tv i soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

ekzunz

Vi har for nylig fået tv i soveværelset. Det er mest fordi jeg havde brug for et sted hvor jeg kunne trække mig tilbage når der var lidt for meget fodbold i fjernsynet i stuen. Jeg havde frygtet at vi ville sidde i hvert sit rum, men det er faktisk ikke sket. Vi har så ikke fået ført parabolen på endnu, så det er begrænset med kanaler der er, så i virkeligheden er det mest ungerne der ser fjernsyn om morgenen i weekenden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

DK

Der hvor min kæreste og jeg taler allerbedst sammen er den der halve time inden vi falder i søvn hver aften. Så ligger vi der i sengen, og så kommer vi begge i tanke om alt muligt vi lige skal have fortalt, og vi kan tale om lidt ømme emner uden at vi bliver sure og med paraderne nede, eller bare ligge og grine lidt af et eller andet tosset der er sket. Det er sååå skønt og dejligt. Hvis vi fik et tv i soveværelset, så ville vi med garanti tænde for det, og så ville vores halve time være væk.

Jeg ææælsker tv i soveværelset. Det er da bare for skønt at ligge der og fede den, mens flimmeren kører. MEN, vores tid er bare for værdifuld i forhold til hvad tv'et kan give! Derfor har vi intet tv i soveværelset!

Knus

Anmeld

27. september 2010

Marco2

VI har ét derinde, et gammelt billedrørs-tv uden remote. Ja, de findes faktisk

Men det er nu sjældent det er tændt. Ihvertfald for vores skyld. Jeg elsker at læse, så det vil jeg hellere inden jeg skal sove. Men om morgenen, når vores datter er kommet ind til os og vi føler det er liiiige tidligt nok at stå op, så kan hun godt få lov at sidde i vores seng og hygge med lidt børne-tv, mens mor og far lige får snuset 20 minutter mere...

Ag

Anmeld

27. september 2010

Ryberg

Vi har ikke fjernsyn i soveværelset, men hold da op hvor kunne jeg godt tænke mig det

Synes skisme det er hyggeligt at snue under dynen og se en film eller hygge der om aftenen

Anmeld

27. september 2010

Nadia&Daniel

Det er der jeg putter under dynen mens jeg ser alle mine serier, vist manden også skal se noget.. Man ligger bedre i sengen end på sofaen - så jeg tager gerne soveværelset

Anmeld

27. september 2010

Malene76

DK skriver:

Der hvor min kæreste og jeg taler allerbedst sammen er den der halve time inden vi falder i søvn hver aften. Så ligger vi der i sengen, og så kommer vi begge i tanke om alt muligt vi lige skal have fortalt, og vi kan tale om lidt ømme emner uden at vi bliver sure og med paraderne nede, eller bare ligge og grine lidt af et eller andet tosset der er sket. Det er sååå skønt og dejligt. Hvis vi fik et tv i soveværelset, så ville vi med garanti tænde for det, og så ville vores halve time være væk.

Jeg ææælsker tv i soveværelset. Det er da bare for skønt at ligge der og fede den, mens flimmeren kører. MEN, vores tid er bare for værdifuld i forhold til hvad tv'et kan give! Derfor har vi intet tv i soveværelset!

Knus

Kunne ikke være mere enig. Præcis som jeg ville have skrevet, derfor stjal jeg lige et citat.

MVH Malene

Anmeld

27. september 2010

Mathilde

Ja, men bruger det aldrig.

Men det er fordi Celina sover hos os om natten. Før så vi altid 22-nyhederne i sengen og faldt tit i søvn til fjernsynet. Glæder os begge til vi kan gøre det igen

Anmeld

27. september 2010

JonTri

Ja vi har tv i soveværelset og bruger det HVER dag... faktisk har vi ikke været inde i vores stue i TO uger, da vi altid ender med at ligge under dynen og se tv... 

Anmeld

27. september 2010

Risen

ja, kan ikke falde i søvn uden 

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

LouiseNielsen skriver:

Har du/i tv i soveværelset?

Hvorfor? - Hvorfor ikke??

Vi har tv i vores soveværelse.... Normalt har jeg faktisk været imod det. Da jeg mente men var i soveværelset for at sove.

Men så mødte jeg min mand, og han havde tv i hans soveværelse. Og jeg kunne da egentlig godt se at det var hyggeligt at gå tidlig i seng om aftenen også ligge under dynen med en go film, eller om morgenen ligge og fise den under dynen med tegnefilm sammen med Nicklas når han kommer ind til os...

Så nu er der tv i soveværelset....

Jeg har svaret nej, men jeg ville rigtig gerne have det. Grunden til, at jeg ikke har tv i soveværelset er Laura, for hun sover sammen med mig i soveværelset, da vi kun har en 2-værelses lejlighed. Når hun engang får sit eget værelse, skal jeg da klart have tv i soveværelset igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.