Hej skønne piger!!
Hvor mange af jer har prøvet vendingsforsøg 3 uger før termin og hvor mange af jer er det lykkedes for?? Og hvordan lå bebsen, i sædestilling eller på tværs?
På torsdag skal vi på fødegangen og have et vendingsforsøg, og vi har fået at vide at der er 50% chance for at det lykkedes. Nu er jeg bare nysgerrig for at høre hvad "statistikken" siger herinde??
Gruer for det
kejsersnit, så hvis der er nogen af jer der har 'solstrålehistorier' omkring det, så del det endelig med mig 
marhemor (36+4)
Min datter blev forsøgt vendt i uge 37 (mener jeg). Hun lå i sædestilling, rigtig godt fast 
De forsøgte og vende hende, men da jeg bad om en pause, fordi de pressede så hårdt på min mave, og jeg lige skulle ha´ luft, smuttede hun tilbage igen og lå som hun plejede. Så vi fik tid til kejsersnit, hvis jeg da ikke ville føde hende - og det ville jeg helst ikke. Min mor frarådede det, da hun selv har prøvet det et par gange.
Men altså; syns´ nu ikke det var så galt, da de forsøgte og vende hende. Lægen tog fat med to hænder på hver side af maven og maste ellers bare op ad, gned nærmest hen over huden. Det som var mest ubehagelig, var nok det at man ikke rigtig kan trække vejret, når de maser sådan på en.
Havde oz troet det værste, men det var da til og holde ud 
Stella blev så født ved kejsersnit d. 21. sep. 2009, kl. 10.39,og hun var perfekt. De tjekkede hende og gjorde hende lidt i stand, så fik hendes far hende i armene og kom ind til mig igen, og jeg fik hende i armene
Vi sad begge med hende, mens jeg blev syet sammen.
Jeg har kun haft få smerter i mit ar siden fødslen. En slags menustrationssmerter, som pinex kan ta´ det værste af. Men fik at vide af min JM og SP at der kan gå op til 1 år før arret er ordentlig helet. I dag, lidt over 1 år efter fødslen, mærker jeg ingenting til det. Men jeg er stadig følelsesløs hen over arret. Det kommer nok oz igen.
Men alt i alt, en positiv oplevelse. Havde frygtet det værste med efterveer, men igen; kun en slags menustrationssmerter 
Pøj pøj!