Vendingsforsøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

marhemor

lisbeth2910 skriver:

Jeg fik PKS for 4 mdr siden på Nykøbing F. sygehus - hvor jeg også går udfra at du skal føde.

Det var en super god oplevelse, og jeg havde kun smerter i et døgn efter, og har INGEN problemer haft efterfølgende.

Fødte kl. 8.30 og var oppe og gå første gang kl. 15 - Elina var hos mig hele tiden.

Fortæller gerne mere når vi mødes d. 4. Oktober

Det lyder super godt, Lisbeth

Det vil jeg glæde mig til at høre mere om, for jo skal føde på Nykøbing, så det vil da være dejligt at høre erfaringer derfra.

Men håber stadig (måske lidt naivt...) at hun kan vendes, og jeg kan føde naturligt

Glæder mig til vi ses på mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

dithmer

marhemor skriver:

Ja, det er også den første uge jeg gruer for, men det må man jo bare tage med

Er ikke så bekymret for arret, pyt med det. "Gider" bare heller ikke at være indlagt længere end højest nødvendigt, og det kræver jo desværre lidt længere tid at komme sig efter kejsersnit

Vores datter blev født en torsdag og jeg blev allerede udskrevet igen mandag formiddag. Hvis alt går vel beholder de dig ikke. Det skal du ikke være bange for. Du får saks med hjem du skal medbringe hos egen læje når klammerne skal tages ud. Dette er smertefrit

Anmeld

30. september 2010

marhemor

Update:

Vendingsforsøget afblæst, og muligheden for naturlig fødsel foreligger

Vi er bare glade, og håber at hun lægger sig godt til rette nu, hvor hun har retningen!!

Marhemor (37+0)

Anmeld

30. september 2010

BabyStella!

Hej skønne piger!!

Hvor mange af jer har prøvet vendingsforsøg 3 uger før termin og hvor mange af jer er det lykkedes for?? Og hvordan lå bebsen, i sædestilling eller på tværs?

På torsdag skal vi på fødegangen og have et vendingsforsøg, og vi har fået at vide at der er 50% chance for at det lykkedes. Nu er jeg bare nysgerrig for at høre hvad "statistikken" siger herinde??

Gruer for det  kejsersnit, så hvis der er nogen af jer der har 'solstrålehistorier' omkring det, så del det endelig med mig

marhemor (36+4)

Min datter blev forsøgt vendt i uge 37 (mener jeg). Hun lå i sædestilling, rigtig godt fast

De forsøgte og vende hende, men da jeg bad om en pause, fordi de pressede så hårdt på min mave, og jeg lige skulle ha´ luft, smuttede hun tilbage igen og lå som hun plejede. Så vi fik tid til kejsersnit, hvis jeg da ikke ville føde hende - og det ville jeg helst ikke. Min mor frarådede det, da hun selv har prøvet det et par gange.

Men altså; syns´ nu ikke det var så galt, da de forsøgte og vende hende. Lægen tog fat med to hænder på hver side af maven og maste ellers bare op ad, gned nærmest hen over huden. Det som var mest ubehagelig, var nok det at man ikke rigtig kan trække vejret, når de maser sådan på en.

Havde oz troet det værste, men det var da til og holde ud

Stella blev så født ved kejsersnit d. 21. sep. 2009, kl. 10.39,og hun var perfekt. De tjekkede hende og gjorde hende lidt i stand, så fik hendes far hende i armene og kom ind til mig igen, og jeg fik hende i armene  Vi sad begge med hende, mens jeg blev syet sammen.

Jeg har kun haft få smerter i mit ar siden fødslen. En slags menustrationssmerter, som pinex kan ta´ det værste af. Men fik at vide af min JM og SP at der kan gå op til 1 år før arret er ordentlig helet. I dag, lidt over 1 år efter fødslen, mærker jeg ingenting til det. Men jeg er stadig følelsesløs hen over arret. Det kommer nok oz igen.

Men alt i alt, en positiv oplevelse. Havde frygtet det værste med efterveer, men igen; kun en slags menustrationssmerter

Pøj pøj!

Anmeld

30. september 2010

maria_wlt

Nadia&Daniel skriver:

Er nok mere bange for smerterne bagefter + arret... Skal til JM om en time, så må vi se hvad hun siger

Smerterne er ikke slemme, og arret kan man nemt leve med 

Du har intet at være bange for hvis det uheldige skulle ske og baby ikke vil med rundt.. 

Anmeld

30. september 2010

LISBETH:-)

marhemor skriver:

Update:

Vi er bare glade, og håber at hun lægger sig godt til rette nu, hvor hun har retningen!!

Marhemor (37+0)

Det er jo fantastisk - tillykke med det!!!!!

Anmeld

30. september 2010

Nadia&Daniel

marhemor skriver:

Update:

Marhemor (37+0)

sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.