Vendingsforsøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.671 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. september 2010

marhemor

Hej skønne piger!!

Hvor mange af jer har prøvet vendingsforsøg 3 uger før termin og hvor mange af jer er det lykkedes for?? Og hvordan lå bebsen, i sædestilling eller på tværs?

På torsdag skal vi på fødegangen og have et vendingsforsøg, og vi har fået at vide at der er 50% chance for at det lykkedes. Nu er jeg bare nysgerrig for at høre hvad "statistikken" siger herinde??

Gruer for det  kejsersnit, så hvis der er nogen af jer der har 'solstrålehistorier' omkring det, så del det endelig med mig

marhemor (36+4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Nadia&Daniel

Følger lige med..

Er selv 34+6 i dag - og har en rigtig stjernekigger i maven.. Dog ligger h*n under kurven, så der er masser af plads til at slå koldbøtter, men gruer selv for vendingsforsøg (da jeg desværre kun har hørt trælse - jyde - historier om det, så har brug for lidt opmundring - stave) og kejsersnit..

Anmeld

27. september 2010

dithmer

Nadia&Daniel skriver:

Følger lige med..

Er selv 34+6 i dag - og har en rigtig stjernekigger i maven.. Dog ligger h*n under kurven, så der er masser af plads til at slå koldbøtter, men gruer selv for vendingsforsøg (da jeg desværre kun har hørt trælse - jyde - historier om det, så har brug for lidt opmundring - stave) og kejsersnit..

Hej.

Da vi i 2002 ventede vores 1. datter lå hun i UK stilling. Vi fik vendingsforsøg to gange uden held 5 og 3 uger før termin. Hun er derfor taget ved kejsersnit.

Synes vendingsforsøgene var skrækkelige og gjorde rigtig ondt, men selve det at føde ved kejsersnit skal man ikke frygte. I ser barnet med det samme og de passer jo godt på jer )

Anmeld

27. september 2010

marhemor

dithmer skriver:

Hej.

Da vi i 2002 ventede vores 1. datter lå hun i UK stilling. Vi fik vendingsforsøg to gange uden held 5 og 3 uger før termin. Hun er derfor taget ved kejsersnit.

Synes vendingsforsøgene var skrækkelige og gjorde rigtig ondt, men selve det at føde ved kejsersnit skal man ikke frygte. I ser barnet med det samme og de passer jo godt på jer )

Tak for din historie...

Gruer også lidt for at det er møg ubehageligt når de forsøger at vende hende, men det er jeg villig til at tage med.

Hvad med dagene efter kejsersnittet, havde du ikke mange smerter?

Anmeld

27. september 2010

marhemor

Nadia&Daniel skriver:

Følger lige med..

Følg endelig med...

for at h*n når at lægge sig til rette for dig, det ser det ikke ud til at hun når her hos mig

Anmeld

27. september 2010

Anja

Min søn lå i UK og det opdagde de 2½ uge før termin. Der blev forsøgt vending, men han lod sig ikke vende.Jeg havde fået at vide, at de kunne føles ubehageligt, men jeg synes det var forfærdeligt og gjorde vildt ondt.

Jeg fik så planlagt kejsersnit 3 dage før termin og det var en helt igennem positiv oplevelse

Anmeld

27. september 2010

Nadia&Daniel

dithmer skriver:

Hej.

Er nok mere bange for smerterne bagefter + arret... Skal til JM om en time, så må vi se hvad hun siger

Anmeld

27. september 2010

Nadia&Daniel

marhemor skriver:

Følg endelig med...

for at h*n når at lægge sig til rette for dig, det ser det ikke ud til at hun når her hos mig

Tak for dit ......

Anmeld

27. september 2010

Mor Til Julie<3

marhemor skriver:

Hej skønne piger!!

Hvor mange af jer har prøvet vendingsforsøg 3 uger før termin og hvor mange af jer er det lykkedes for?? Og hvordan lå bebsen, i sædestilling eller på tværs?

På torsdag skal vi på fødegangen og have et vendingsforsøg, og vi har fået at vide at der er 50% chance for at det lykkedes. Nu er jeg bare nysgerrig for at høre hvad "statistikken" siger herinde??

Gruer for det  kejsersnit, så hvis der er nogen af jer der har 'solstrålehistorier' omkring det, så del det endelig med mig

marhemor (36+4)

Heejsa ...

Min Datter lå i UK ...
Oq de prøvede oq vende hende oq de fik hende vendt en lille smule men så måtte de stoppe iqen da det virkeliq qjorde så ondt på miiiq a jeq lå oq var ked a det de 20 minutter de nu prøvede ... Oq om aften jeq sidder oq slapper a i sofanen ka jeq bare se a hun vender siq tilbaqe iqen som før de prøvede ... Lidt Træls ... Det var ca 3 uqer før terminen ... Så jeq fik hende me kejsersnit 8 daqe før min termin ... Oq jeq sys det var en riqtiq qod oplevelse selvfølqeliq ville jeq jo nok qøre have født hende selv men det kunne ikk lad siq qøre desværre ... Fik så os a vide a qrunden til hun ikk kunne komme ordenliqt ned oq liqqe var fordi mit bækken er for lille så må slet ikk komme til oq føde selv ... oq jeq har aldriq noqnsinde haft noqt me mit ar overhovedet ... Havde manqe smerter ca en månedes tid efter ...

Knuss Stine ...  

Anmeld

27. september 2010

marhemor

Nadia&Daniel skriver:

Er nok mere bange for smerterne bagefter + arret... Skal til JM om en time, så må vi se hvad hun siger

Du må lige opdatere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.