Nu vil jeg høre - iphone hvorfor???? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker min Iphone....

fordi den er så enkel og lige til, fordi jeg kan fylde den med det indhold jeg ønsker, fordi jeg kan gå på nettet som var den en lille computer... fordi fordi fordi.....

mht nr 4.... min eneste grund for at ville købe den i stedet for den jeg har, er at den er flottere:0)

Samme her Jeg har dog iPhone 3, da jeg ikke synes 4'eren var pengene værd ift. hvad man får ekstra. Men iPhone er klart den bedste og mest brugervenlig telefon, jeg til dato har haft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

qp

I skriver man kan gå på nettet osv osv... Hvordan er det med abonnementspriser når man kan gå på nettet - er der nettid/ taletid/ sms... Hvad koster sådan et abonnement? 

Anmeld

28. september 2010

Jones

iPhone kan en masse ting der da er meget sjove, men som for de færreste har et reelt produktivt udbytte. Det er rettere sagt et dyrt stykke lejetøj. Så hvis man er en af de mange fattige mødre herinde der skal have penge fra det offentlige for at klare sig ville det være aldeles uansvarligt at bruge penge på sådan en.

Anmeld

28. september 2010

wamse

Jones skriver:

iPhone kan en masse ting der da er meget sjove, men som for de færreste har et reelt produktivt udbytte. Det er rettere sagt et dyrt stykke lejetøj. Så hvis man er en af de mange fattige mødre herinde der skal have penge fra det offentlige for at klare sig ville det være aldeles uansvarligt at bruge penge på sådan en.

H ha ha hvad var det du havde brug for at komme ud med der???? En lille smule mavesur over enlige der får penge fra det offentlige måske?

Jeg er så en af de fattige enlige mødre, der er på SU og alligevel har valgt at købe en IPhone. Den har jeg nemlig valgt, at jeg som en VOKSEN kvinde sørme har råd til, og tænk dig mine børn får stadig mad på bordet og tøj på kroppen

Anmeld

28. september 2010

Jones

wamse skriver:

H ha ha hvad var det du havde brug for at komme ud med der???? En lille smule mavesur over enlige der får penge fra det offentlige måske?

Jeg er så en af de fattige enlige mødre, der er på SU og alligevel har valgt at købe en IPhone. Den har jeg nemlig valgt, at jeg som en VOKSEN kvinde sørme har råd til, og tænk dig mine børn får stadig mad på bordet og tøj på kroppen

Jeg er på ingen måde mavesur, faktisk er jeg komplet ligeglad da jeg ikke bor i Danmark og derfor ikke betaler dansk skat, det var blot  en opfordring til at bruge sine penge fornuftigt

Anmeld

28. september 2010

Loa

Jeg har Iphone 4 og har aldrig oplevet problemer med at miste signalet.... Never ever.....

Men bruger den som alle andre der har nævnt noget herinde.... Til nettet, Trendsales, Baby.dk, Facebook, mails osv.... Den er super nem at finde rundt i, og har knald godt kamera

Looooove it

Anmeld

28. september 2010

Malonde1985

wamse skriver:

Ha ha... ja hvor kom den lige fra??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.