Nu vil jeg høre - iphone hvorfor???? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Malonde1985

Ja hvorfor snakker ALLE om Iphone´s??? Hvad kan de som en almindelig telefon ikke kan??  og nu er der kommet en 4´er - hvad kan den i forhold til 3´eren???

Kom frit frem fra gemmerne alle jer som har en Iphone og vil opdatere en total novice indenfor Iphone-verdenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Malonde1985

Slet ingen herinde som har en Iphone??  

Anmeld

27. september 2010

Ni-ko-li-ne

Malonde1985 skriver:

Ja hvorfor snakker ALLE om Iphone´s??? Hvad kan de som en almindelig telefon ikke kan??  og nu er der kommet en 4´er - hvad kan den i forhold til 3´eren???

Kom frit frem fra gemmerne alle jer som har en Iphone og vil opdatere en total novice indenfor Iphone-verdenen

jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker min Iphone....

fordi den er så enkel og lige til, fordi jeg kan fylde den med det indhold jeg ønsker, fordi jeg kan gå på nettet som var den en lille computer... fordi fordi fordi.....

mht nr 4.... min eneste grund for at ville købe den i stedet for den jeg har, er at den er flottere:0)

Anmeld

27. september 2010

Malonde1985

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker min Iphone....

fordi den er så enkel og lige til, fordi jeg kan fylde den med det indhold jeg ønsker, fordi jeg kan gå på nettet som var den en lille computer... fordi fordi fordi.....

mht nr 4.... min eneste grund for at ville købe den i stedet for den jeg har, er at den er flottere:0)

Men kan den ikke i det store og hele det samme som mange andre telefoner? Og vil det sige der egentlig ikke er den store forskel i 3 og 4?? Spørger lige en masse ik

Anmeld

27. september 2010

louise8723

once you go iphone you NEVER go back

Jeg har iphone og eeeelsker den.!

Du kan alt med den.. det er jo rent ud sagt en lille computer hvor du selv vælger hvilke programmer osv der skal være..

Du kan gå på nettet, skrive mails, spille oceaner af spil, og så er der så mange forskellige nyttige applikationer!!

En dag skal jeg dog også have en iphone 4 meeen pt er der mange problemer med antennen. hvis man holder den forkert mister man signal. så når det er iorden vil jeg nok også opgradere

Anmeld

27. september 2010

louise8723

Malonde1985 skriver:

Men kan den ikke i det store og hele det samme som mange andre telefoner? Og vil det sige der egentlig ikke er den store forskel i 3 og 4?? Spørger lige en masse ik

i 4'eren er der bedre kamera + der er kamera foran.. den er hurtigere og sådan lidt men så er det jo selvf det med antennen

Anmeld

27. september 2010

Ni-ko-li-ne

Malonde1985 skriver:

jo altså den kan det samme som andre smart phones... bare på en dejlig måde

Anmeld

27. september 2010

Malonde1985

louise4060 skriver:

once you go iphone you NEVER go back

Jeg har iphone og eeeelsker den.!

Du kan alt med den.. det er jo rent ud sagt en lille computer hvor du selv vælger hvilke programmer osv der skal være..

Du kan gå på nettet, skrive mails, spille oceaner af spil, og så er der så mange forskellige nyttige applikationer!!

En dag skal jeg dog også have en iphone 4 meeen pt er der mange problemer med antennen. hvis man holder den forkert mister man signal. så når det er iorden vil jeg nok også opgradere

Oki

Men er den nem at finde rundt i osv?? Jeg har haft en samsung touch screen og synes simpelthen den var så irriterende - nogen gange virkede den ikke... og gik et helt andet sted hen, end hvad man havde bedt den om osv osv... måske jeg bare er fummelfingret

Anmeld

27. september 2010

louise8723

Malonde1985 skriver:

Oki

Men er den nem at finde rundt i osv?? Jeg har haft en samsung touch screen og synes simpelthen den var så irriterende - nogen gange virkede den ikke... og gik et helt andet sted hen, end hvad man havde bedt den om osv osv... måske jeg bare er fummelfingret

Den er supernem

jeg synes iphone er meget ligetil

Anmeld

27. september 2010

Dansker i England

Jeg kunne ikke leve uden min iphone. Den har alt, hvad jeg skal bruge, når jeg ikke sidder ved computeren, og den er så brugervenlig, hvilket er et stort plus. Vil gerne opgradere til 4'eren, men må vente 15 mdr til min kontrakt er løbet ud, og til den tid er der sikkert en 5'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.