Nu vil jeg høre - iphone hvorfor???? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Jules

Du kan tjekke anmeldelsen her :)

http://www.dr.dk/dr2/soeinding/?p=144

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

tinasmor

Jeg har købt det for at være på nettet. Men jeg må sige, at når jeg skal sende sms´er, tager det mig 3 gange så lang tid som på den gl. almindelige tlf. Måske man bare skal lærer at bruge den bedre (har kun haft den en måned) men lige mht til at sms hurtigt, savner jeg det gl. tastatur. Men det er superfedt at kunne tjekke mails, være på nettet, bruge som gps osv. Jeg er rigtig glad for den

Anmeld

27. september 2010

JonTri

Jeg har en iPhone 4 og skal ALDRIG have andet end apple igen... min com er også apple, så det arbejder jo super godt sammen. Har ikke oplevet problemer med antennen overhovedet. Der er kamera foran mobilen og bedre opløsning, men softwaren er nærmest det samme som 3'eren (som i øvrigt ikke sælges og produceres mere). 

Jeg har desuden købt en harman/kardon go&play dock til min touch og min iPhone - så nu bruger jeg den som anlæg i hytten... og sidst men ikke mindst bruger jeg den når jeg løber - har en lille Nike dims i skoen som måler alt og overfører data til min telefon eller iPod...

Anmeld

27. september 2010

maria_wlt

Mac er vejen frem  Jeg elsker min Iphone.. den kan simpelthen ALT... selv brygge kaffe 

Anmeld

27. september 2010

ZamanogDania

Jamen jeg elskeeeeeer min IPhone. Tror ikke jeg kan leve med andre telefoner end iPhone. Synes det er en super mobil med alt det du haf brug for. F.eks nu er jeg på nettet med iPhone og skriver til dig:-). Det er super nem og det med at skrive. Det lærer man hurtigt.
Jeg har iPhone 4. Forskellen er du kan video samtale og tager billeder foran. Også er der video optager. Så er der flash. Den tager flotter billeder. Du kan vælge at have din egen billed i tema istedfor det er helt sort. Så synes jeg den her er flottere i designen

Anmeld

27. september 2010

Malonde1985

Jamen kan høre I der har én er rigtig glade for den .. Hmm... overvejer lidt om man måske sku købe sig en brugt iphone.. og prøve ad om man kan finde ud af det. Trænger meget til en ny mobil, men synes jo bare det er mange penge - har I købt den med abbonnement eller kontant?? Ja nysgerrig er jeg jo

Anmeld

27. september 2010

Sasja77

Er så enig med de andre! vil bare gå skridtet videre og sige Once you go Mac you NEVER go back!!! Jeg ( og manden ) er begge fuldstændig skudt i Mac -deres design, lethed, og fuldstændige geniale måde at løse alt på! 

Det fede med Mac er at det fungerer bare og så er det enkelt i både programmer og funktioner. Vi har det overalt i hjemmet -LOVE IT

Anmeld

27. september 2010

BubbieBear

Malonde1985 skriver:

Jamen kan høre I der har én er rigtig glade for den .. Hmm... overvejer lidt om man måske sku købe sig en brugt iphone.. og prøve ad om man kan finde ud af det. Trænger meget til en ny mobil, men synes jo bare det er mange penge - har I købt den med abbonnement eller kontant?? Ja nysgerrig er jeg jo

Uh jeg følger lige lidt med her, for jeg har også forelsket mig lidt i den dersens Iphone

Anmeld

27. september 2010

grinny

Jeg har aldrig, og vil aldrig komme til at forstå Iphone. Jeg forstår ikke hvorfor man skal have en telefon der kan så meget, som f.eks. gå på nettet, det kan vel vente til man kommer hjem til sin computer? Og alle de spil og TV, jeg har det hele derhjemme hvor jeg kan sidde med min kæreste.

Og så give så mange penge for en telefon forstår jeg heller ikke.

Men en ting jeg SLET ikke forstår det er Ipad, det er godt nok underligt synes jeg hehe.

- men jeg vil så også lige sige at jeg godt forstår at der er nogen der vil have en, altså det er ikke noget ondt om folk der gerne vil have en Iphone, bare min mening

Håber ikke der er nogen der bliver stødt 

Anmeld

27. september 2010

Lunae

Nu har jeg haft min iPhone i et år og kan absolut ikke leve uden! Jeg har altid sagt at jeg ikke havde brug for en iPhone, men jeg må sige at man hurtigt får skabt sig et behov!

Jeg bruger primært min iPhone til at tjekke mails, være på facebook og ikke mindst baby.dk jeg har en trendsales bruger og går meget op i at kunne svare hurtigt! Det kan jeg ved hjælp af min iPhone jeg elsker den og selvom at den nu er et år gammel, så er jeg stadig ligeså øm overfor den, som jeg var da jeg fik den!

Jeg er også total Applefan - har iPod, iPhone og MacBook! Apple holder og har et virkelig lækkert design! Kunne ikke forestille mig, at jeg nogensinde ville udskifte mine Apple produkter til andet end nye modeller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.