Hvornår fik/vil i gerne have barn nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Sujan

Ja nu har vi kæmpet i 17 mdr. på at få den ønskede graviditet... så vi har snakket om at hvis det lykkes vil vi forsøge igen men det samme... Vil gerne have børn tæt på hinanden.... Men kan jo være jeg bliver klogere:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

mor-til-vanessa

Diana... skriver:

Her bliver der 2 år minus en måned ca. i mellem vores. 

det kan da ikke helt passe.

bliver der ikke under et år??? så vidt jeg kan se på din tabel?

bare nysgerrig

Anmeld

27. september 2010

quar20

Der blir ca. 22måneder imellem vores drenge..!!

Vi havde IKKE planlagt at det sku ske lige her og nu, men vi har altid sagt vi godt ville have dem tæt på hinanden..!!

Men nu er Tino her, og lillebror i maven - og jeg er SIKKER på vi får SÅ meget glæde af at se dem sammen, vokse op sammen, have glæde af hinanden og ikke mindst bruge hinanden rigtig meget..!!

Er da slet ikke i tvivl om at der forekommer dage hvor ALT er bare skide hårdt og man tænker.. ARHH hvad er jeg dog gået ind til  - men så kommer alle de gode dage, de gode oplevelser og glæder og de overskygger garenteret alle negative..!!

Anmeld

27. september 2010

CamiRon

Vi har Emma fra juni 2009 og venter nr. 2 til januar, så der bliver 19 mdr. imellem. Det er planlagt og vi glæder os meget til at vores 2 piger får et tæt forhold.

Anmeld

27. september 2010

Sofia

Jeg er gravid og har termin 27. marts. Umiddelbart tror jeg, at vi venter en del år inden vi får nummer to - og med en del år mener jeg 4-5. Det kunne være fint hvis vi begge var færdige med vores uddannelser, og havde et "fast liv", med job, hus, bil osv. inden vi får nummer to, synes jeg! Der er to år mellem mig og min ældste søster, hvilket har gjort, at vi er tætte veninder, men jeg har også en lillesøster der er 7 år yngre end mig, og vi har det så godt sammen, så efter min mening betyder det ikke så meget, hvor mange år der er imellem børnene, der er både fordele og ulemper ved at de er født tæt på hinanden og ligeledes at der er et godt stykke tid imellem dem. For mig er det vigtigste at vi får nummer to når vi virkelig føler vi har tid og overskud, så jeg regner med der kommer til at gå en 4-5 år, men meget kan jo ændre sig

Anmeld

27. september 2010

misslea

Jeg har termin om 1 uge....

Vi har snakket om, at vi gerne vil have ca. 2½-3 år mellem 1 og 2!!Så nu må vi se, om det kan lade sig gøre at ramme nogenlunde.. heheh!!!

Anmeld

27. september 2010

Jules

Vore nummer 2 er lige på trapperne Er 39+2 idag.. Og Viktor blev 2 år den 19 sep!

Kan ikke svare på endnu om det er en glimrende alder imellem dem... Men det er det jeg høre fra andre :)

Anmeld

27. september 2010

Diana...

mor-til-vanessa skriver:

bare nysgerrig

Nej lige under 2 hmm er min tabel forkert nu det anden gang der nogen der tror Lucas er under 1 år hmm må jeg da lige ind og kikke på. 

Anmeld

27. september 2010

Diana...

mor-til-vanessa skriver:

bare nysgerrig

Nej nej der står da 2 år på min tabel den i mine indlæg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.