Hvornår fik/vil i gerne have barn nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.323 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Liljesilas

Ja som overskriften lydder, hvornår fik i barn nr. 2? Er bare nysgerrig, jeg skal ikke selv have en lige nu, men kan da godt mærke at jeg skal have flere børn når tiden passer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

NatasjaL

mayapigen skriver:

Ja som overskriften lydder, hvornår fik i barn nr. 2? Er bare nysgerrig, jeg skal ikke selv have en lige nu, men kan da godt mærke at jeg skal have flere børn når tiden passer

da vores datter var 1 ½ år kom lillebror til verden

Anmeld

27. september 2010

Ida.

Annika var 20½ måned, da lillesøster Lina blev født...vi besluttede at få barn nr. 2, da vi bare ikke kunne lade være

Anmeld

27. september 2010

Liljesilas

Kan godt forstå jer! Hvis ikke man skulle igennem den pokkers graviditet gjorde jeg det samme

Anmeld

27. september 2010

L.J.L

mayapigen skriver:

Lauritz er 9 mdr. og vi har pt. ingen planer om at forøge familien. Men når han en dag begynder at sove igennem om natten kan det være vi begynder at kunne overskue en mere

Men vi skal da helt sikkert have flere børn, gerne 3

Anmeld

27. september 2010

serinasmor

der skal i hvert fald gå et par år ... men jeg er så også nødt til først at blive færdig med min uddannelse og helst komme i arbejde ...

Anmeld

27. september 2010

mor_sabina

Vi venter nummer to så der bliver 20 mrd imellem. Jeg følte mig klar og vil gerne have dem med forholdsvis kort mellemrum. Så er spændt på hvordan det bliver.

Anmeld

27. september 2010

Liljesilas

Kan så godt forstå jeres valg! Jeg er også under uddannelse, og det gør at jeg nok også venter lidt endnu

Anmeld

27. september 2010

kitra

Der bliver ca 14 mdr imellem vores 2. Vi har Emma på 9 mdr og venter bette til feb. Vi vil kun have de to og har altid sagt vi ville have dem tæt på hinanden, dog var det ikke planlagt så tæt

Anmeld

27. september 2010

Malonde1985

Her bliver der 4½ år imellem.. Har ik haft lyst til at få en til før nu, og har også haft udd. osv at tænke på. Men sku det være, syntes jeg så også det var ved at være sidste udkald, da min datter ellers bliver for stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.