Hvornår fik/vil i gerne have barn nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Vi fik nr 1 D 9 maj 2007, nr 2 D 13 april 2010 og er lige gået i gang med projekt baby igen....

Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Shibby

Vi har begge en søn fra tidligere forhold,en på næsten 5 og en på næsten 6. Vi prøver.. Lad os bare sige jeg blir gravid i april-får en unge i december næste år. Så er der 6 og 7 års foreskel på drengene og en lille ny. Det er sgu okay

Anmeld

27. september 2010

Diana...

Her bliver der 2 år minus en måned ca. i mellem vores. 

Anmeld

27. september 2010

..

Der er 23 måneder imellem vores børn, det er perfekt syntes jeg

Det har været hårdt det første år men allerede nu har de helt vildt meget glæde af hinanden

Anmeld

27. september 2010

Mathilde

HVIS vi får nr. to, bliver der nok 6år imellem...

Jeg ville egentlig helst have 4år imellem dem, men jeg skal starte på udd. næste år og er først færdig 3½ år senere. Vi kunne sagtens få nr. 2 mens jeg læser, men da jeg skal være i Ålborg i perioder og farmand skal være alene med Celina, er det vist bedst at vente ellers står han alene med to børn.

Men nu må jeg se hvordan det bliver med det studie. Der er også selvstudiedage osv. hvor jeg kan være hjemme...men det er nemmere at vurdere om der er plads til et barn mere mens jeg læser, når jeg er kommet igang.

Anmeld

27. september 2010

Karo

Der er 1 1/2 år mellem mine børn.

En beslutning jeg helt sikkert ikke fortryder

Anmeld

27. september 2010

Slettet

mayapigen skriver:

Ja som overskriften lydder, hvornår fik i barn nr. 2? Er bare nysgerrig, jeg skal ikke selv have en lige nu, men kan da godt mærke at jeg skal have flere børn når tiden passer

Her er der 3 år mellem et og to og 4 år mellem to og tre

Anmeld

27. september 2010

Hansen97

Her er der 4½ år mellem første og sidste (1 & 2)

Anmeld

27. september 2010

Mor til matilde og gustav

jeg skal helst sikkert os ha flere, men har haft en hård graviditet denne gang og frygter den bliver ligeså hård næste gang og bøvler stadig med mit bækken og min datter er snart 8mdr, så for mig venter jeg nok til matilde er 2år eller lign inden vi prøver igenog jeg glæder mig, synes det er så flot at være gravid og jeg kan ikke lade være med at kigge på alle der går rundt med sådan en stor smuk mave

Anmeld

27. september 2010

saxa

For nylig.. Lige præcis 18 dage siden fik vi nummer 2.. Der er 2,4år imellem vores børn, og det passer os super godt.. En beslutning vi aldrig fortryder.. Ville være ked af at vente alt for mange år.. Men sådan er man jo så forskellig, det skal jo passe ind i ens liv og man skal have overskuddet til det.. Ikke bare få børn for at få dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.