Nu er det altså ikke for at være sortseer, men fordi jeg lige ville se, om den sprøjte ikke er noget for mig.
Se hvad, jeg fandt, som jeg synes er værd at snakke med lægen om:
http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/p-sproejte.htm
Når de skriver, at metoden ikke er 100%, mon ikke, at de så mener, at det er på niveau med pillerne? De er jo også betinget af en vis regelmæssighed...
Og hvordan med blødningerne?
Jeg har mini-piller liggende i skabet, min læge anbefalede at jeg satte min mobil til at bippe hver dag/samme tidspunkt, så jeg tager pillerne. Jeg er nemlig en klovn til at huske 
Se det bekræfter jo for mig bare endeligt for, hvorfor jeg kun har blødt ÉEN eneste gang i få dage, siden jeg fødte Celina for 16 måneder siden.
Jeg fik ikke menstruation de første 13 måneder. Og har ikke haft det de sidste 3 måneder....
Mon det bør bekymre, eller er det mon okay, når det har sin grund?
Jeg HAR tidligere nævnt det hos min læge, men han tog ikke sådan på vej over det. Svaret lød bare, at det kan varriere meget fra kvinde til kvinde, og at det ikke er usædvaneligt, at der KAN gå op til et år, osv...
Men nu er der jo gået 1 år og 4 måneder.......
Da jeg fik Bianca kom min menses igen efter ca. 4 måneder.
Mht. sikkerheden - så JA dækker de ligeså godt som mini-piller, som dækker omtrent ligesom p-piller HVIS man altså husker at tage dem præcis til tiden. Og dén bekymring har man jo ikke med sprøjten. Så sandsynligheden for at kunne blive gravid, burde altså ikke være større, end med så meegt andet prævention.