Så blev vapserne 1 uge... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Pia.

Lise skriver:

Suuuuk, hvor er de skønne

Jeg gad godt at jeg var sådan en der gad at have hund...men det gider jeg bare ikke... men HVIS jeg gad, så måtte de gerne være en af dem der

he he.... SMILER.... jamen det husker jeg - hvis du en dag bliver en af dem der vil have hund så husker jeg det skal være en af mine HE HE hvor er du sjov....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Pia.

Tina&Martin skriver:

Æælsker baby hunde

især de hvide.. hvorfor er de mørke røget først

Ja det ved jeg heller ikke... men allerede inden fødslen var en sort han afsat - og han er solgt til en fantastisk dejlig pige og jeg er så glad for han skal der hen - hun bor meget tæt på mig ...

Den anden sorte er en pige som er solgt til mine forældre - de har haft både lyse og sorte labber før, men var blevet enige om at denne gang skulle den igen være sort. . .

og den sidste sorte pige er solgt til min svogers søster og hendes mand

Så lige nu er jeg så heldig at jeg har fundet 3 fantastiske hjem og jeg kan følge dem videre - men de tre lyse mangler stadig gode blivende hjem

Vil så lige tilføje at jeg selv har sagt nej til 2 der gerne ville købe - men jeg sælger altså ikke til hvem som helst..

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Pia. skriver:

Hvor er du sød....

Tak

Anmeld

26. september 2010

Malene84

Pia. skriver:

Ja så er de små hvalpe allerede en 1 uge gammle og som lovet sætter jeg billeder på hver uge...

De er så skønne de små og de vokser med en sådan hast at jeg slet ikke kan følge med... De tager godt på og har fået nogle små tykke runde maver....

Hundemor klare det så flot og hun tager besøg rigtig pænt, hun har masser af mælk og passer og plejer dem som om hun aldrig havde lavet andet.

Hundefar passer godt på de alle 7 - han ligger tit tæt op af kasse og holder øje med alt er som det skal være - men kan han komme til det lister han gerne op og lægger sig hos dem alle sammen og det bedste er altså hvis en af hvalpene kravler hen til ham, så er han slet ikke til at skyde igennem...

Her er lidt billeder... Knus Pia.

De tre sorte hvalpe er solgt og de tre lyse er stadig tilsalg ....

HOOOOOLD NU OP, hvor er de bare skønne... vi sidder her og savler. Havde gerne taget dem alle sammen Haha... ej de er da slet ikke til at stå for. Håber du lægger billeder ind hver uge, så vi kan følge med.

Anmeld

26. september 2010

CS

Pia. skriver:

Ja så er de små hvalpe allerede en 1 uge gammle og som lovet sætter jeg billeder på hver uge...

De er så skønne de små og de vokser med en sådan hast at jeg slet ikke kan følge med... De tager godt på og har fået nogle små tykke runde maver....

Hundemor klare det så flot og hun tager besøg rigtig pænt, hun har masser af mælk og passer og plejer dem som om hun aldrig havde lavet andet.

Hundefar passer godt på de alle 7 - han ligger tit tæt op af kasse og holder øje med alt er som det skal være - men kan han komme til det lister han gerne op og lægger sig hos dem alle sammen og det bedste er altså hvis en af hvalpene kravler hen til ham, så er han slet ikke til at skyde igennem...

Nej nej neeeeeeej hvor er de lex - piv hjertet smelter

Anmeld

26. september 2010

smokin

Pia. skriver:

smukke hunde du har, især den mørke... ham gad jeg godt eje!

Dem skal du nok komme af med...

Anmeld

26. september 2010

Pia.

Tak igen alle sammen... Jeg er også bare så stolt af dem alle otte og ville ønske jeg kunne behold hver og en .. men jeg får nok en smule plads mangel når de bliver store....

Knus fra Pia.

Anmeld

27. september 2010

2babygirls

Pia. skriver:

Ja det ved jeg heller ikke... men allerede inden fødslen var en sort han afsat - og han er solgt til en fantastisk dejlig pige og jeg er så glad for han skal der hen - hun bor meget tæt på mig ...

Den anden sorte er en pige som er solgt til mine forældre - de har haft både lyse og sorte labber før, men var blevet enige om at denne gang skulle den igen være sort. . .

og den sidste sorte pige er solgt til min svogers søster og hendes mand

Så lige nu er jeg så heldig at jeg har fundet 3 fantastiske hjem og jeg kan følge dem videre - men de tre lyse mangler stadig gode blivende hjem

Vil så lige tilføje at jeg selv har sagt nej til 2 der gerne ville købe - men jeg sælger altså ikke til hvem som helst..

Neej da, de små vapser skal da have en rigtig kærligt hjem, og det KAN alle ikke give

Uh ha, havde vi et større hus er min mands drøm jo en labrador, og hvis jeg skulle overgive mig en dag, skal den altså være hvid

Det er for nuttet med den lille hvide bamse med den tykke mave

Anmeld

27. september 2010

Ni-ko-li-ne

ej man får jo simpelthen lyst at købe een af dem! hvor er de lækre!

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Tina&Martin skriver:

Neej da, de små vapser skal da have en rigtig kærligt hjem, og det KAN alle ikke give

Uh ha, havde vi et større hus er min mands drøm jo en labrador, og hvis jeg skulle overgive mig en dag, skal den altså være hvid

Det er for nuttet med den lille hvide bamse med den tykke mave

Hvor er det ærgeligt I ikke har det - jeg har jo de tre skønneste lyse tilbage .... To piger og en skøn stor dreng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.