Så blev vapserne 1 uge... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Diana...

Pia. skriver:

Tak søde - Mads er også noget så stolt over dem alle 6 - derfor mente han også i dag når de fyldte 1 uge at han skulle have billede med dem alle 6

Knus...

Hi hi selvfølgelig hvor er han sød altså. Det må også være en stor oplevelse for dine børn det er jo bare en drøm i alle børns liv og opleve en masse dyre børn der hjemme og det må man da sige i formå kaniner og hunde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Pia.

twinboys skriver:

Nåååååååååååååååååååååhhhh

Jeg er vild med de sorte...

Majbritt

Ja de er også skønne jeg har selv haft alle tre farver igennem tiden - de sorte har bare ikke så meget udtryg som de lyse (syntes jeg)

Og tak søde...

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

SUK!

Anmeld

26. september 2010

twinboys

Pia. skriver:

Ja de er også skønne jeg har selv haft alle tre farver igennem tiden - de sorte har bare ikke så meget udtryg som de lyse (syntes jeg)

Og tak søde...

Synes bare at mange har de lyse derfor forelskede jeg mig i de sorte...

Majbritt

Anmeld

26. september 2010

Pia.

Diana... skriver:

Hi hi selvfølgelig hvor er han sød altså. Det må også være en stor oplevelse for dine børn det er jo bare en drøm i alle børns liv og opleve en masse dyre børn der hjemme og det må man da sige i formå kaniner og hunde 

Hvor er du søde Diana - ja her har vi kaninunger, hamsterunger og hvalpe lidt på skift...

Det er skønt og børnene elsker det og jeg tror det er så sundt for dem at vokse op tæt på dyr og lære at omgåes dyr

Anmeld

26. september 2010

quar20

Pia. skriver:

smiler .... Ja de er så kære - jeg er også selv helt solgt....

Ja det tror jeg da pokker.. Vi havde hvalpe sidste år dog pekingeser hvalpe.. AMEN jeg savner dem jo stadig SINDSYG meget.. =)..!!

Min moster havde lab. hvalpe sidste år til sommer - og NARRRRRRH de var nuttet.. =) Men de var dæme også rigtige hvalpe hvis man sige sådan - da de nåede 5 uger.. ARHH man kunne bare ikke være nogen steder uden at der blev bidt i ens tæer.. =)

Men de bare SÅ nuttet.. =)

Anmeld

26. september 2010

Pia.

twinboys skriver:

Synes bare at mange har de lyse derfor forelskede jeg mig i de sorte...

Majbritt

Så skal du forelske dig en brun - de ses ikke lige så tit som de sorte og lyse

Anmeld

26. september 2010

Diana...

Pia. skriver:

Hvor er du søde Diana - ja her har vi kaninunger, hamsterunger og hvalpe lidt på skift...

Det er skønt og børnene elsker det og jeg tror det er så sundt for dem at vokse op tæt på dyr og lære at omgåes dyr

Ja helt enig det tror jeg bestemt også det er. 

Anmeld

26. september 2010

blomst84

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!!!!!!! gud hvor er de bare lækre!!!  og hold da op en sød dreng du har med det charme-smil 

Anmeld

26. september 2010

Mira0911

Pia. skriver:

Ja så er de små hvalpe allerede en 1 uge gammle og som lovet sætter jeg billeder på hver uge...

De er så skønne de små og de vokser med en sådan hast at jeg slet ikke kan følge med... De tager godt på og har fået nogle små tykke runde maver....

Hundemor klare det så flot og hun tager besøg rigtig pænt, hun har masser af mælk og passer og plejer dem som om hun aldrig havde lavet andet.

Hundefar passer godt på de alle 7 - han ligger tit tæt op af kasse og holder øje med alt er som det skal være - men kan han komme til det lister han gerne op og lægger sig hos dem alle sammen og det bedste er altså hvis en af hvalpene kravler hen til ham, så er han slet ikke til at skyde igennem...

Her er lidt billeder... Knus Pia.

De tre sorte hvalpe er solgt og de tre lyse er stadig tilsalg ....

PIA for dælen - de ER jo LÆKRE... Iiiih... Nååårh....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.