Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pia. skriver: Så skal du forelske dig en brun - de ses ikke lige så tit som de sorte og lyse
Så skal du forelske dig en brun - de ses ikke lige så tit som de sorte og lyse
oki doki men vi skal desværre ingen hund have...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotteN skriver: ej hovr er de bare søøødde skal I ikke selv beholde nogen??
ej hovr er de bare søøødde
skal I ikke selv beholde nogen??
Nej jeg skal ikke beholde nogen selv - selvom jeg faktisk gerne ville - jeg har fuldstændig tabt mit hjerte til lille Ludvig (lys han) Han er mit lille hjerte barn...
Men tror jeg må tænke fornuftigt og sige til mig selv de skal videre alle sammen...
Knus Pia
MoarJ skriver: PIA for dælen - de ER jo LÆKRE... Iiiih... Nååårh....
PIA for dælen - de ER jo LÆKRE... Iiiih... Nååårh....
Tak - ja de er så .... noget af det skønneste...
Hold da op - sikke en forandring! Damn de er lækre
Baagøe skriver: Hold da op - sikke en forandring! Damn de er lækre
Tak Ja der sker en masse, bare på små 7 dage - er spændt på hvad jeg skal vise jer om en uge...
Pia. skriver: Tak Ja der sker en masse, bare på små 7 dage - er spændt på hvad jeg skal vise jer om en uge...
Ikke så spændt som mig
Baagøe skriver: Ikke så spændt som mig
Hvor er du sød....
Suuuuk, hvor er de skønne
Jeg gad godt at jeg var sådan en der gad at have hund...men det gider jeg bare ikke... men HVIS jeg gad, så måtte de gerne være en af dem der
Pia. skriver: Ja så er de små hvalpe allerede en 1 uge gammle og som lovet sætter jeg billeder på hver uge... De er så skønne de små og de vokser med en sådan hast at jeg slet ikke kan følge med... De tager godt på og har fået nogle små tykke runde maver.... Hundemor klare det så flot og hun tager besøg rigtig pænt, hun har masser af mælk og passer og plejer dem som om hun aldrig havde lavet andet. Hundefar passer godt på de alle 7 - han ligger tit tæt op af kasse og holder øje med alt er som det skal være - men kan han komme til det lister han gerne op og lægger sig hos dem alle sammen og det bedste er altså hvis en af hvalpene kravler hen til ham, så er han slet ikke til at skyde igennem... Her er lidt billeder... Knus Pia. De tre sorte hvalpe er solgt og de tre lyse er stadig tilsalg ....
Ja så er de små hvalpe allerede en 1 uge gammle og som lovet sætter jeg billeder på hver uge...
De er så skønne de små og de vokser med en sådan hast at jeg slet ikke kan følge med... De tager godt på og har fået nogle små tykke runde maver....
Hundemor klare det så flot og hun tager besøg rigtig pænt, hun har masser af mælk og passer og plejer dem som om hun aldrig havde lavet andet.
Hundefar passer godt på de alle 7 - han ligger tit tæt op af kasse og holder øje med alt er som det skal være - men kan han komme til det lister han gerne op og lægger sig hos dem alle sammen og det bedste er altså hvis en af hvalpene kravler hen til ham, så er han slet ikke til at skyde igennem...
Her er lidt billeder... Knus Pia.
De tre sorte hvalpe er solgt og de tre lyse er stadig tilsalg ....
Æælsker baby hunde
især de hvide.. hvorfor er de mørke røget først
De er da kære !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128