Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Anonym trådstarter

Okay. Jeg prøver og ringe til lægen imorgen! Skal det være akut eller almindelig telefontid så?

Og hvad med faren? Jeg er ikke sammen med ham længere, da han brød et, ifølge mig rigtig stort løfte). (Skal lige pludselig være min faste vikar fra jul af og frem til sommerferien, da min lærer går på barsel! Hvilket han havde lovet mig ikke ville ske, da jeg ikke ville kunne få mig selv til at skulle indstille det på at min kæreste skulle stå og undervise mig! Kald mig en bitch, men sådan har jeg det!) Men altså! Skal jeg fortælle ham det eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

morethanperfect

Anonym skriver:

Okay. Jeg prøver og ringe til lægen imorgen! Skal det være akut eller almindelig telefontid så?

Og hvad med faren? Jeg er ikke sammen med ham længere, da han brød et, ifølge mig rigtig stort løfte). (Skal lige pludselig være min faste vikar fra jul af og frem til sommerferien, da min lærer går på barsel! Hvilket han havde lovet mig ikke ville ske, da jeg ikke ville kunne få mig selv til at skulle indstille det på at min kæreste skulle stå og undervise mig! Kald mig en bitch, men sådan har jeg det!) Men altså! Skal jeg fortælle ham det eller?

...... Altså jeg ville nok fortælle ham det , det er trods alt hans barn .. Du skal bare ringe til sekretæren og sige du gerne vil testet om du er gravid ... Så skal du ned og lave en urinprøve , og så får du et svar ..

Anmeld

27. september 2010

Mbk

Har lige fulgt lidt med

Du skal bare ringe til sekretæren imorgen, og sige, at du skal have foretaget en graviditetstest... Og så beder hun dig om (måske) morgenurin...

Jeg ville vente med, at sige noget til faren, indtil du ved noget...

Held med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.