Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Happiness

MoarJ skriver:

Der hvor streg to skal være, kan du ikke se et mørk skygge der? Det ligner det...

Så man kan godt få en utydelig streg selv om man ik er gravid? Er der så noget galt med testen?

Spørger da jeg snart skal teste, og vil endelig ikke have falske forhåbninger, hvis der nu viser sig en streg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Mira0911

MaybeMe skriver:

Så man kan godt få en utydelig streg selv om man ik er gravid? Er der så noget galt med testen?

Spørger da jeg snart skal teste, og vil endelig ikke have falske forhåbninger, hvis der nu viser sig en streg...

Misforstå mig ikke....

Har kun oplevet skyggestreger på billeder og ikke på testene...

Anmeld

26. september 2010

Happiness

MoarJ skriver:

Misforstå mig ikke....

Har kun oplevet skyggestreger på billeder og ikke på testene...

Nåååå... Så er jeg med   Jamen så er jeg mere rolig

Og mange tak for du gad svare

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

MaybeMe skriver:

Jeg mener at hvis der er to streger, så er man gravid, uanset om det er tydelige streger eller ej....

Anmeld

26. september 2010

Happiness

victoria2008 skriver:

Jeg mener at hvis der er to streger, så er man gravid, uanset om det er tydelige streger eller ej....

Tak for svar. Det var bare mig der var lidt tungnem...

Skulle bare lige fatte at det var på skærmen der ku være en skyggestreg

Anmeld

26. september 2010

JustMe

Én streg = ikke gravid (med mindre, du bare ikke har dannet nok Hcg til at give en positiv test endnu)

To streger = gravid (det kan dog godt være en biokemisk graviditet, hvor ægget desværre ikke sætter sig fast)

Ingen mens kan både skyldes graviditet, men kan desværre også skyldes mange andre ting, som f.eks. PCO mv.

Anmeld

26. september 2010

Anonym trådstarter

Hvad er PCO?

Anmeld

26. september 2010

mum2010

Hmm jeg synes altså godt jeg kan ane en streg mere end kontrolstregen  Og hvis du er sprunget en menstruation over synes jeg da at du skal ringe til lægen og få det bekræftet

Anmeld

26. september 2010

Anonym trådstarter

For det første! Hvad skal jeg sige til lægen? Er meget meget meget bange! Ikke mindst pga. min alder!

Og så for det andet! Hvad så med, hvis jeg er gravid! Kan jeg så godt få abort uden min forældre skal vide noget! Har ikke det tætteste forhold til dem, så jeg ville ikke kunne klare, at de skulle få det afvide! Er "kun" 16 år!

Anmeld

26. september 2010

morethanperfect

Anonym skriver:

For det første! Hvad skal jeg sige til lægen? Er meget meget meget bange! Ikke mindst pga. min alder!

Og så for det andet! Hvad så med, hvis jeg er gravid! Kan jeg så godt få abort uden min forældre skal vide noget! Har ikke det tætteste forhold til dem, så jeg ville ikke kunne klare, at de skulle få det afvide! Er "kun" 16 år!

Der er ikke noget at gøre hvis du er under 18 .. 

Så skal dine forældre vide det , eller i hvert fald én af dem ..

Grænsen for abort går ved 12 uge , så hvis du er over 12 uge(3 måneder) kan det ikke lade sig gøre at få abort .. Ring il lægen i morgen tidlig , og sig du gerne vil ha lavet en urinprøve for og se om du er gravid ... Det er meget enkelt ..  

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.