Kötbullarmagi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

aaaaargh stadig udenfor system!!  jeg havde 3 veer i nat som jeg vågnede af, men de er jo stadig små som dem jeg har haft hidtil og helt uden tidssystemer eller noget som helst. pis! den latente fase er da virkelig røvet uden lige - jeg vil bare viiiiiiiiiidere til aktiv fase NU!

Tænk på at du er heldig. Du er SÅ tæt på nu Trine og hvis du havde været mindre heldig kunne du have ventet adskillige uger endnu. Så.... det er kun godt. Men ja det er da vildt spændende!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

oo

michella80 skriver:

Tænk på at du er heldig. Du er SÅ tæt på nu Trine og hvis du havde været mindre heldig kunne du have ventet adskillige uger endnu. Så.... det er kun godt. Men ja det er da vildt spændende!!!

ja, du har helt ret. Sørens ven Karl smsede igår efter at have set status på facebook. hans kæreste skal føde fjorten dage efter min termin og de sad vist og følte der var alt for længe til når jeg allerede gik igang nu

Anmeld

27. september 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

ja, du har helt ret. Sørens ven Karl smsede igår efter at have set status på facebook. hans kæreste skal føde fjorten dage efter min termin og de sad vist og følte der var alt for længe til når jeg allerede gik igang nu

Ja det kan jeg godt se. Men det er også bare fordi man er så skide spændt. Og I ved jo heller ikke om det er en dreng eller en pige der kommer ud og det gør det da endnu mere spændende!

Anmeld

27. september 2010

Jules

Åhhh ha Trine.. Det er sgu snyd altså... Tror mit står helt og aldelels STILLE! Jeg er så småt begyndt at blive trist ved tanken om at der nok kommer til at gå dage efter terminen også.... Suk suk...

Syntes det er uretfærdigt at min krop har sendt mig så mange blandede signaler... Det har jo slet ikke været til at finde ud af :(

Hvis det ikke var fordi jeg virkelig virkelig VIRKELIG ikke kan fordrage kødboller var jeg taget i Ikea nu ;)

Anmeld

27. september 2010

DK

Ihhh.... Weee... Altså... Ihh.... Veer!! Arghh hvor er det sejt!!! Hvor jeg bare glææææder mig til at høre om jeres fødsel! Århh jeg håber du ligger med gode veer ligenu! Altså tænk hvis der går 14 dage. Det er da næsten ikke til at holde ud, bestemt ikke for jer, men da heller ikke for os!!

Ve støv sendt afsted i rigelige mængder! Jeg skal jo slet ikke bruge noget endnu!!

Anmeld

27. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

Iiiiihhhh Trine... er der mon sket noget????

Er jo bare HERRE MEGA spændt på update!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.