Kötbullarmagi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Milka

Tjuhl skriver:

typisk at jeg først læser min vandrejournal nu og ikke igår aftes da vi kom ud fra undersøgelsen  men jeg har hele tiden opfattet det som om doktoren mente jeg var knap 2 cm åben, men han har rent faktisk skrevet 2+ cm åben på journalen...wohoooo  det er jeg bare ellevild over af en eller anden grund!

men ellers syns jeg nu ikke der sker skide meget, det er lidt som det hele tiden har været, og så er jeg bare træt træt træt, men kan ikke finde ro når jeg lægger mig jeg sad rent faktisk og så "hund og hund imellem" på DR K indtil August begyndte at rulle øjne af mig tidligere

hund og hund imellem

kan du sove siddende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Barbamama

Held og lykke søde Trine. Karina sladrede lige om det nært forestående!!!! Jeg ønsker dig en FANTASTISK hjemmefødsel og glæder mig til at høre om det bliver en lille pige eller en lille dreng. Uha Trine....om lidt er du mor....

Anmeld

26. september 2010

sarahb

Ihhhhh held og lykke...
Glæder mig så meget til at høre hvordan det er forløbet og om det er en lille pige juhl eller en drenge juhl...

Good luck og ha en dejlig hjemmefødsel.

Anmeld

26. september 2010

Ranarupta

Jamen... Hvor er det bare spændende!! 

Tillykke med at være igang

Glæder mig til mere nyt!

Anmeld

26. september 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

typisk at jeg først læser min vandrejournal nu og ikke igår aftes da vi kom ud fra undersøgelsen  men jeg har hele tiden opfattet det som om doktoren mente jeg var knap 2 cm åben, men han har rent faktisk skrevet 2+ cm åben på journalen...wohoooo  det er jeg bare ellevild over af en eller anden grund!

men ellers syns jeg nu ikke der sker skide meget, det er lidt som det hele tiden har været, og så er jeg bare træt træt træt, men kan ikke finde ro når jeg lægger mig jeg sad rent faktisk og så "hund og hund imellem" på DR K indtil August begyndte at rulle øjne af mig tidligere

Ejjjj, har der været hund og hund imellem, og jeg har ikke set det!!! He he.

Ihhh, hvor er det altså spændende, jeg glæder mig så meget til at få en lille sms i nat, når baby-juhl titter ud Det er så spændende Trine, jeg ønsker dig alt mulig held og lykke, og håber, at den lille kommer mens jeg sover eller ihvertfald snart imorgen, så tallene går op, og den lille facist i dig bliver glad Hi hi...

Ejjj det er bare så spændende!

Anmeld

26. september 2010

LIZO

har i prøvet at gå nogle lange ture..  jeg har ved begge mine fødsler  fået afvide jeg skulle gå i 2 timer.. for at sætte gang i det..

måske det kan hjælpe lidt i gang

Anmeld

26. september 2010

grinbidderen

ihe hvor er dte var spænnende.. glæder mig til at høre om der er kommet en lille baby juhl ud her i nat når vi står op imorgentidlig.. glæder mig osse til at høre om det og se billeder af baby mor og far.. god fødsel.. mange gange ve-støv sendes til dig

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe.... sagde det jo Super spændende, selvom man godt kan gå som dig, i en uges tid eller noget, så ER baby på vej

Anmeld

26. september 2010

JustAnotherName

IIihhhhhh, hvor er det bare SS-PÆÆÆN-ende !!!!!    

Anmeld

27. september 2010

oo

aaaaargh stadig udenfor system!!  jeg havde 3 veer i nat som jeg vågnede af, men de er jo stadig små som dem jeg har haft hidtil og helt uden tidssystemer eller noget som helst. pis! den latente fase er da virkelig røvet uden lige - jeg vil bare viiiiiiiiiidere til aktiv fase NU!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.