Hjælp til hamster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

mullesmith2

Jeg har sltid kun haft hamstre i akvarie, har aldrig lige haft råd til de der dyre bure med fine farvede rør i osv. Men mine hamstre har haft det rigtig godt og så har de fået gamle toiletruller at kravle igennem og bide i stykker. Ligger et par billeder af den sibiriske dværghamster jeg havde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

grinny

mullesmith2 skriver:

Jeg har sltid kun haft hamstre i akvarie, har aldrig lige haft råd til de der dyre bure med fine farvede rør i osv. Men mine hamstre har haft det rigtig godt og så har de fået gamle toiletruller at kravle igennem og bide i stykker. Ligger et par billeder af den sibiriske dværghamster jeg havde

Nårh, den er sød..

Ihh, jeg synes det er så svært at vælge hvad man vil have.. De er jo alle søde.

Anmeld

27. september 2010

mullesmith2

grinny skriver:

Nårh, den er sød..

Ihh, jeg synes det er så svært at vælge hvad man vil have.. De er jo alle søde.

ja det er bare så nuttet altså hehe har heller aldrig kunne stå for dem.

Anmeld

27. september 2010

Angelspot

Der var en der skrev ang de vitaminer man skal give marsvin. Jeg vil da gerne understrege at det ikke bare er godt for dem, men livsnødvendigt med C-vitaminer.

Jeg havde et marsvin for en del år siden, som desværre endte med at blive 'handicappet' pga vitamin mangel. Jeg havde ikke gjort mit forarbejde godt nok, så vidste ikke dengang at den kan dø af C-vitamin mangel Så endte med at måtte aflive den, det stakkels lille dyr

En anden ting er, at jeg derefter fik mig en chinchilla (som jeg passede virkelig godt ) og det er et fantastsik underholdende dyr, så det vil jeg da lige slå et slag for

Anmeld

27. september 2010

grinny

Angelspot skriver:

Der var en der skrev ang de vitaminer man skal give marsvin. Jeg vil da gerne understrege at det ikke bare er godt for dem, men livsnødvendigt med C-vitaminer.

Jeg havde et marsvin for en del år siden, som desværre endte med at blive 'handicappet' pga vitamin mangel. Jeg havde ikke gjort mit forarbejde godt nok, så vidste ikke dengang at den kan dø af C-vitamin mangel Så endte med at måtte aflive den, det stakkels lille dyr

En anden ting er, at jeg derefter fik mig en chinchilla (som jeg passede virkelig godt ) og det er et fantastsik underholdende dyr, så det vil jeg da lige slå et slag for

Vi har også overvejet chincilla, har desværre ikke plads til så stort et bur

Anmeld

27. september 2010

Angelspot

grinny skriver:

Vi har også overvejet chincilla, har desværre ikke plads til så stort et bur

Øv det var en skam, det er et skønt dyr Og de er lidt mere underholdende end et marsvin, plus du kan lære dem forskellige småting hvis du får dem som helt små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.