Hjælp til hamster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

B&J

grinny skriver:

Okay, men har lige hørt at min kæreste så helst vil have et marsvin, så nu er vi tilbage ved start igen.. hehe

marsvin er altså også rigtigt dejlige og man kan få i så¨mange farver og lang pels kort pels krøllet pels hihihi ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

grinny

B&J skriver:

marsvin er altså også rigtigt dejlige og man kan få i så¨mange farver og lang pels kort pels krøllet pels hihihi ja

Ja, man kan nemlig få mange..

Og han vil gerne have en langhåret og sort.. hehe

Anmeld

25. september 2010

lulleh

Vi har et hamster med bur og det hele vi rigtig gerne vil af med , da tiden slet ikke er til det . og katten har fundet det . så den sidder bare ved buret hele tiden..

Anmeld

25. september 2010

grinny

lulleh skriver:

Vi har et hamster med bur og det hele vi rigtig gerne vil af med , da tiden slet ikke er til det . og katten har fundet det . så den sidder bare ved buret hele tiden..

Det er jeg da ked af at høre, men kæresten har lige bestemt sig for at han hellere vil have et marsvin, men jeg vender lige tilbage hvis han ombestemmer sig

Anmeld

25. september 2010

lulleh

grinny skriver:

Det er jeg da ked af at høre, men kæresten har lige bestemt sig for at han hellere vil have et marsvin, men jeg vender lige tilbage hvis han ombestemmer sig

det er bare helt iorden ..

Anmeld

25. september 2010

B&J

grinny skriver:

Ja, man kan nemlig få mange..

Og han vil gerne have en langhåret og sort.. hehe

bare køb en marsvin bla. hvor der er c vitaminer i altså mad hvis i ikke ved det

Anmeld

25. september 2010

grinny

B&J skriver:

bare køb en marsvin bla. hvor der er c vitaminer i altså mad hvis i ikke ved det

Det vidste jeg ikke, mange tak

Anmeld

25. september 2010

B&J

grinny skriver:

Det vidste jeg ikke, mange tak

var så lidt

Anmeld

25. september 2010

morethanperfect

Ville klart vælge marsvin hvis jeg var jer ......

Mine hamstere er forfærdelige ... Har en han og en hun , den ene er i sådan et bur med tremmer , og han bidder i tremmerne og prøver at "løfte" det af ... Hvor i mod den anden er i et bur af plastic , og hun gnaver i plasticen , dér hvor der sidder de klemmer man skal lukke burret sammen med .. Det larmer rigtig meget .. Vi har dem stående i stuen og vi kan høre dem når vi sover ... Er ved og være godt træt af dem .. Heh .. 

Men jeg ville vælge marsvin hvis jeg var dig ... 

Anmeld

27. september 2010

grinny

Nå, kæresten og jeg er nok kommet frem til at det skal være et marsvin, er der nogen der kender nogle gode sider hvor man kan købe dem? Jeg vil gerne have et marsvin der kommer fra en god opdrætter nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.