Hjælp til hamster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.912 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. september 2010

grinny

Jeg har længe overvejet at få en lille sød ven - en hamster, men ved ikke helt med bur osv. Så er der nogen af jer der har et godt råd hvor man evt. kan købe eller hvad i ville købe?

Billeder er også helt okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

B&J

grinny skriver:

Jeg har længe overvejet at få en lille sød ven - en hamster, men ved ikke helt med bur osv. Så er der nogen af jer der har et godt råd hvor man evt. kan købe eller hvad i ville købe?

Billeder er også helt okay

helt klart et bur med de rør fordi så har den en masse af lave og give sig til og et løbehjul de elsker dem de kan lyde trælse men sådan er det... de er jo nat dyr vågen om natten og sover om dagen de elsker en masse hø de kan gemme og sove i.... agurk er okay men tør den så den ikke er vildt fugtig... ellers savsmul i munden sådan noget fint noget... hamser mad rent vand hverdag en kalksten er også god til tænderne...

Anmeld

25. september 2010

grinny

B&J skriver:

helt klart et bur med de rør fordi så har den en masse af lave og give sig til og et løbehjul de elsker dem de kan lyde trælse men sådan er det... de er jo nat dyr vågen om natten og sover om dagen de elsker en masse hø de kan gemme og sove i.... agurk er okay men tør den så den ikke er vildt fugtig... ellers savsmul i munden sådan noget fint noget... hamser mad rent vand hverdag en kalksten er også god til tænderne...

Det er også sådan et bur jeg indtil videre har kigget på, og det med larmen det er lige meget, der er jo ingen der siger den skal stå i soveværelset, hehe 

Anmeld

25. september 2010

B&J

grinny skriver:

Det er også sådan et bur jeg indtil videre har kigget på, og det med larmen det er lige meget, der er jo ingen der siger den skal stå i soveværelset, hehe 

nemlig er det så et dværg hamster eller guld hamster du vil have

Anmeld

25. september 2010

Dinna88

De løbehjul skulle ikke være gode for dem. 
Jeg foreslår et ALMINDELIGT tremmebur, da de der plastikbure med blå/lilla/grønne rør i er så klamme. Det er så unaturligt :O

derimod legetøj af træ Det er lækkert for dem. Og selvfølgelig også meget mere behageligt at kravle rundt i. Mit gamle hamster nød godt at sådan en 6 eller 8 kantet terning, med huller i på alle siderne, så den rigtig kunne slange sig igennem.

Derudover foreslår jeg et guldhamster. De er ikke så små, at man ikke kan lege med dem. De er på størrelse med en rottebaby. Og så er de tamme for livet, når først de er blevet tamme. Det er dværghamstre ikke

God fornøjelse, når du kommer så langt. Og husk - for meget grønt giver dem diarré, men jordnødder er de vildt med, fordi de også selv skal have dem ud af skallen  

Anmeld

25. september 2010

grinny

B&J skriver:

nemlig er det så et dværg hamster eller guld hamster du vil have

har jeg ikke fundet ud af endnu, hvad ville du vælge? Og hvad er forskellen? hehe

Anmeld

25. september 2010

B&J

grinny skriver:

har jeg ikke fundet ud af endnu, hvad ville du vælge? Og hvad er forskellen? hehe

dværg hamster er lille og kan kravle i de rør det kan et guld hamster ikke de er større næsten dobbelst så store jeg elsker begge slags da jeg har haft guld hamster og min søster havde dværg hamster

Anmeld

25. september 2010

grinny

B&J skriver:

dværg hamster er lille og kan kravle i de rør det kan et guld hamster ikke de er større næsten dobbelst så store jeg elsker begge slags da jeg har haft guld hamster og min søster havde dværg hamster

Okay, men har lige hørt at min kæreste så helst vil have et marsvin, så nu er vi tilbage ved start igen.. hehe

Anmeld

25. september 2010

Corn

JEg købte en hamster til min nevø... SKide sød var den, og med batteri

Hvilket var heldigt nok, for inden vi tog fra hans fødselsdagsfest, var den allerede væk

Anmeld

25. september 2010

grinny

Macaab skriver:

JEg købte en hamster til min nevø... SKide sød var den, og med batteri

Hvilket var heldigt nok, for inden vi tog fra hans fødselsdagsfest, var den allerede væk

Hehe, ja det var nok meget heldigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.