Brusebad- hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

mek-83

2606peanut skriver:

Det med temperaturen prøvede vi også i går, ingen forskel, badestol har vi også prøvet Hvor i badekaret ligger du stofbleen??

Vi har haft den flere steder

Da vi selv holde ham i badekaret havde vi både en liggende under ham og så en der lå oven på så han følgte sig tryg.

Og nu hvor han selv ligger i badekaret så er der en under ham som vi også kan ligge lidt rundt om ham hvis han er lidt træt så er han lidt mere pirlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

serinasmor

2606peanut skriver:

Han er ikke mere end 3 mdr og en uge

hmmm ... mener at have læst i en anden tråd af dig at han er godt med motorisk .. er han blevet så dygtig så han kan holde legetøj i sine hænder ?? for så er det jo en mulighed ...

men ellers det med stofbleen ... har ikke selv prøvet det .. men hvis jeg skulle gøre det ville jeg svøbe serina i stofbleen og så have armen rundt om hende og holde godt fast i benet .. og så ned i vandet

Anmeld

28. september 2010

2721

serinasmor skriver:

hmmm ... mener at have læst i en anden tråd af dig at han er godt med motorisk .. er han blevet så dygtig så han kan holde legetøj i sine hænder ?? for så er det jo en mulighed ...

men ellers det med stofbleen ... har ikke selv prøvet det .. men hvis jeg skulle gøre det ville jeg svøbe serina i stofbleen og så have armen rundt om hende og holde godt fast i benet .. og så ned i vandet

det er rigtigt, i korter tid af gangen kan han godt Vil Prøve det næste gang han skal i bad Tak

Anmeld

28. september 2010

2721

mek-83 skriver:

Vi har haft den flere steder

Da vi selv holde ham i badekaret havde vi både en liggende under ham og så en der lå oven på så han følgte sig tryg.

Og nu hvor han selv ligger i badekaret så er der en under ham som vi også kan ligge lidt rundt om ham hvis han er lidt træt så er han lidt mere pirlig

Tak, Det vil jeg prøve

Anmeld

28. september 2010

serinasmor

2606peanut skriver:

det er rigtigt, i korter tid af gangen kan han godt Vil Prøve det næste gang han skal i bad Tak

det var da så lidt ..

håber det kan bruges og at det lykkes for jer

Anmeld

28. september 2010

Mathilde

Vi lagde en klud over Celinas mave da hun var lille. Det gav tryghed de første gange hun skulle i bad men kan se at din søn er noget ældre... Det må være trist, at ens lille pus bliver så ked af, at komme i bad. Celina har faktisk aldrig skreget! Først nu hvor hun er blevet stor og tror at hun skal stå op i badekarret og mor sætter hende ned så bliver hun tosset hehe.

Håber det snart bliver en hyggestund i stedet for gråd

Anmeld

28. september 2010

2721

Mathilde skriver:

Vi lagde en klud over Celinas mave da hun var lille. Det gav tryghed de første gange hun skulle i bad men kan se at din søn er noget ældre... Det må være trist, at ens lille pus bliver så ked af, at komme i bad. Celina har faktisk aldrig skreget! Først nu hvor hun er blevet stor og tror at hun skal stå op i badekarret og mor sætter hende ned så bliver hun tosset hehe.

Håber det snart bliver en hyggestund i stedet for gråd

Ja helt lille er han ikke mere men jeg vil prøve at ligge den på maven
Ja det kan jeg godt se kan være irriterende når man selv syntes man skal stå og mor så siger nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.