her har vi kun afprøvet det med bruseren en gang .. serina blev æderspændtrasende .. så der går altså noget tid før vi prøver igen .. men ja hun var glat som en orm ..
Vi er så heldige at serina er rigtig glad for at komme i bad i sit badekar .. hun har kun været sur et par gange .. og de gange har det været fordi vandet var lige koldt nok ... Jeg ved godt de siger at vandet skal være 37 grader .. hvilket jo betyder at det hverken føles koldt eller varmt ... men de gange hvor vandet har været lige koldt nok til min lille pige har det netop været 37 grader ... hun VIL altså have varme bade ... som sin mor
... så her i huset laver vi babybade der føles noget varme når man stikker hånden i dem ... men så er hun glad og tilpas og ELSKER at pjaske vand på hele gulvet...
så måske er din søn også sådn en "jeg vil have varme bade"-baby .. du kan i hvert fald prøve at lave badet en lille smule varmere end normalt og de hvordan han tager det .. det kan jo ikke gå værre end at i hurtigt kan tage ham op og så hælde en kande koldt vand i
held og lykke ...
Serinasmor
Anmeld