Brusebad- hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. september 2010

2721

Hej allesammen

Insprireret af et indlæg fornylig hvor det at gå i brusebad blev omtalt så positivt af flere herinde prøvede kæresten og jeg her til morgen at bade den lille

Men må ærlig talt indrømme jeg syntes det var noget svært, han var jo glat som en orm og svær at få vasket samtidig med man skulle holde ham
Der for tænkte jeg om der var et eller andet smart fif jeg var gået glip af ??
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
2606peanut skriver:

Hej allesammen

Insprireret af et indlæg fornylig hvor det at gå i brusebad blev omtalt så positivt af flere herinde prøvede kæresten og jeg her til morgen at bade den lille

Men må ærlig talt indrømme jeg syntes det var noget svært, han var jo glat som en orm og svær at få vasket samtidig med man skulle holde ham
Der for tænkte jeg om der var et eller andet smart fif jeg var gået glip af ??
Knus

Ingen smarte fif her - det bedste råd er: HOLD FAST Og så evt lægge ham på din arm og brus ham over det hele...

Anmeld

25. september 2010

Diana...

Heller ingen smarte fif her. Vi brugte for det meste kun brugseren når vi havde travlt også holde vi ham ud og bruset over det hele. Nu hvor han er 20 måneder er det sjover i bruseren end badekar så sidder vi og leger på hele gulvet med bruseren 

Anmeld

25. september 2010

2721

Rosa skriver:

Ingen smarte fif her - det bedste råd er: HOLD FAST Og så evt lægge ham på din arm og brus ham over det hele...

Øv bøv
Men den med armen må prøves af.

Anmeld

25. september 2010

2721

Diana... skriver:

Heller ingen smarte fif her. Vi brugte for det meste kun brugseren når vi havde travlt også holde vi ham ud og bruset over det hele. Nu hvor han er 20 måneder er det sjover i bruseren end badekar så sidder vi og leger på hele gulvet med bruseren 

Okay, ja det var også en ide og bruge det sådan. Der er bare intet indtil videre der har gjort at et bad har bare været uden skrig og gråd

Anmeld

25. september 2010

Bom

Når jeg har tulle musen med i bad, plejer hun og sidde på min arm, og når hun så skal vaskes i alle folderne, sidder jeg mig ned på skinnebenene og har hende liggende på mine lår og op ad armen, hvis du forstår, så bliver hun vasket og skyllet og kommer op på armen igen, hvor vi hygger videre indtil hun skal ud..

Anmeld

25. september 2010

2721

Tulle Mus skriver:

Når jeg har tulle musen med i bad, plejer hun og sidde på min arm, og når hun så skal vaskes i alle folderne, sidder jeg mig ned på skinnebenene og har hende liggende på mine lår og op ad armen, hvis du forstår, så bliver hun vasket og skyllet og kommer op på armen igen, hvor vi hygger videre indtil hun skal ud..

Smart, det må prøves
Tak

Anmeld

25. september 2010

klmf

Her er far under bruseren med Oliver, mens mor vasker hår og folder - og bliver nøjagtig lige så våd som drengene

Anmeld

25. september 2010

2721

lotchen skriver:

Her er far under bruseren med Oliver, mens mor vasker hår og folder - og bliver nøjagtig lige så våd som drengene

Det lyder nu meget hyggeligt/sjovt

Anmeld

25. september 2010

klmf

2606peanut skriver:

Det lyder nu meget hyggeligt/sjovt

Det er det også, han hygger sig for vildt og så er det bare rart at en af os kan tage ham og få ham tørret uden selv at være drivvåd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.