whats a girl to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Steph_Laurits

qp skriver:

Tak alle i søde tøser!  Nok er jeg modig meeeen jeg er sgu ikke SÅ modig, at jeg tør at skrive til ham om han vil drikke en kop kaffe med mig... hehe (MEGA desværre!!!!).

Men jeg må jo håbe på, at vi begge kommer til at være på samme sted på samme tidspunkt en eller anden gang

Har lidt overvejet om jeg ikke skal placere mig selv omkring hans arbejdsplads en af dagene og rende overtil ham og sige han tabte noget (læs. en seddel med mit tlf nr på) ... det ville jeg godt turde, men vi får se

Du er for sjov

Genialt du ikke tør skrive til ham på facebook, men smide dit nummer på gaden og henvende dig tør du godt  Kæft han kan da ikke gøre andet end at smile og hive dig med på date med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

qp

mariamiss6 skriver:

Hehe det synes jeg da bare du skal gøre.....

"goddag det er fra telmore. Må jeg lige stille dig et par spørgsmål" LOL for fanden da qp jeg er færdig af grin over dig lige nu

Ahhrj jeg tror den med Telmore forbliver en evig hemmelighed hehe....

Anmeld

26. september 2010

qp

StephanieJ skriver:

Du er for sjov

Genialt du ikke tør skrive til ham på facebook, men smide dit nummer på gaden og henvende dig tør du godt  Kæft han kan da ikke gøre andet end at smile og hive dig med på date med det samme

Ja jeg har faktisk tænkt over det, - det burde være nemmere bare, at skrive på fjæsen... Men næ nej, jeg har det så åbenbart nemmere med, at møde ham face to face og smide mit nr og løøøøøbe min vej (meget hurtigt) ...  hmmm... det må jeg vidst se og få taget mig sammen til, at gøre.

Men jeg må altså nok skrive nummeret på seddelen i forvejen og have en kuglepen med mig alligevel idet jeg vil "lade som om" jeg skriver det sådan lidt efter han har passeret mig

Anmeld

26. september 2010

qp

Shiiit hvad faen skal jeg gøre hvis han er på cykel?  Den har jeg ikke helt overvejet endnu...

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

qp skriver:

Shiiit hvad faen skal jeg gøre hvis han er på cykel?  Den har jeg ikke helt overvejet endnu...

Så sætter du sedlen i klemme i bagagebæreren

Min søster smed en seddel i forruden på en fyrs bil her den anden dag - han er pædmedhjælper i hendes 3. barns vuggestue, og det viser sig han kun er 19 år LOL..... Hun siger han var det værd

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

Eller endnu bedre - hvis han kører på damecykel, så smider du sedlen i  cykelkurven, og råber efter ham: "hov stop! jeg vil have mit telefonnummer tilbage" Når han så stopper siger du bare: "Ja altså kun hvis du ikke skal bruge det til noget"

Anmeld

26. september 2010

qp

mariamiss6 skriver:

Eller endnu bedre - hvis han kører på damecykel, så smider du sedlen i  cykelkurven, og råber efter ham: "hov stop! jeg vil have mit telefonnummer tilbage" Når han så stopper siger du bare: "Ja altså kun hvis du ikke skal bruge det til noget"

Hahaha cool idé

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

qp skriver:

Hahaha cool idé

Ja det syntes jeg også selv lige hehehehhe

HUSK at opdatere

Anmeld

26. september 2010

qp

mariamiss6 skriver:

Så sætter du sedlen i klemme i bagagebæreren

Min søster smed en seddel i forruden på en fyrs bil her den anden dag - han er pædmedhjælper i hendes 3. barns vuggestue, og det viser sig han kun er 19 år LOL..... Hun siger han var det værd

Ejh ok der ville jeg så liiiiiiiiige sætte grænsen, kunne sgu aldrig knalde en der arbejder der hvor mit barn kommer hver dag.... hahaha... Men friskt gjort, helt sikkert

Tænker dog at ham her er mere interessant end blot et knald.... men well, nu skal han jo liiiiiiige finde ud af at jeg rent faktisk eksisterer!!

Anmeld

26. september 2010

mariamiss6

qp skriver:

Ejh ok der ville jeg så liiiiiiiiige sætte grænsen, kunne sgu aldrig knalde en der arbejder der hvor mit barn kommer hver dag.... hahaha... Men friskt gjort, helt sikkert

Tænker dog at ham her er mere interessant end blot et knald.... men well, nu skal han jo liiiiiiige finde ud af at jeg rent faktisk eksisterer!!

Hehe ja... Jeg er nu ret sikker på hun giver ham en chance mere

Men ja lad ham da endelig finde ud af at du eksisterer

Og lad os da endelig høre historien you know I'm a sucker for it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.