whats a girl to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Mor til L&S

Go for it Send ham en besked på FB om han har lyst til at drikke en kop kaffe en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

sarahb

jeg ville i hvert tilfælde ikke gå til bekendelse....
Men måske ligge den opringning i gemmeren og starte på en frisk og invitere ham ud..

Anmeld

25. september 2010

LotteN

ihhh, hvor lyder det da bare som en kanon historie og fortælle børn og børnebørn hvordan mor og far mødtes

Go for it girl og husk så sandelig at følge op på denne spændende kærlighedshistorie

Anmeld

25. september 2010

betski

Hehe jaaa du kan jo starte med at anmode om venskab. Hvis han så spørger om I kender hinanden svarer du jo bare: nej men du ser mega sød ud og vil gerne lære dig at kende

Pøj pøj med det

Anmeld

25. september 2010

Malene84

Kan allerede høre bryllupstalen osv. Det er jo en skøn historie hvis I ender sammen. haha. Sys det er alt for skægt!!! Go for it

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

Jeg synes du skal kontakte ham...du har intet at tabe, men alt at vinde

Du er for sej!!

Anmeld

25. september 2010

Nadia&Daniel

dorthemus skriver:

Jeg synes du skal kontakte ham...du har intet at tabe, men alt at vinde

Du er for sej!!

Anmeld

25. september 2010

Pixi

ChristinaS skriver:

Du skal da bare springe ud i det og skrive til ham på FB - og inviter ham ud på kaffe eller noget  

Jeg så engang så lækker en mand i et blad fandt ham på FB og inviterede ham på is (det var sommer varmt) han sagde yes  

Heller tage chancen end sidde som 80 årig og tænke hvad nu hvis!?!?!?!

Anmeld

25. september 2010

qp

Tak alle i søde tøser!  Nok er jeg modig meeeen jeg er sgu ikke SÅ modig, at jeg tør at skrive til ham om han vil drikke en kop kaffe med mig... hehe (MEGA desværre!!!!).

Men jeg må jo håbe på, at vi begge kommer til at være på samme sted på samme tidspunkt en eller anden gang

Har lidt overvejet om jeg ikke skal placere mig selv omkring hans arbejdsplads en af dagene og rende overtil ham og sige han tabte noget (læs. en seddel med mit tlf nr på) ... det ville jeg godt turde, men vi får se

Anmeld

25. september 2010

mariamiss6

qp skriver:

Tak alle i søde tøser!  Nok er jeg modig meeeen jeg er sgu ikke SÅ modig, at jeg tør at skrive til ham om han vil drikke en kop kaffe med mig... hehe (MEGA desværre!!!!).

Men jeg må jo håbe på, at vi begge kommer til at være på samme sted på samme tidspunkt en eller anden gang

Har lidt overvejet om jeg ikke skal placere mig selv omkring hans arbejdsplads en af dagene og rende overtil ham og sige han tabte noget (læs. en seddel med mit tlf nr på) ... det ville jeg godt turde, men vi får se

Hehe det synes jeg da bare du skal gøre.....

"goddag det er fra telmore. Må jeg lige stille dig et par spørgsmål" LOL for fanden da qp jeg er færdig af grin over dig lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.