whats a girl to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.911 visninger
38 svar
0 synes godt om
25. september 2010

qp

Jeg har hørt hans stemme og jeg elsker den!!! Jeg har aldrig mødt ham og han har aldrig mødt mig, han aner ikke hvem jeg er men jeg så ham på nettet og ringede ham op, lod som jeg var en sælger fra Telmore.... hahaha

Den er så smooth, rolig, lækker, fræk, sexet og afslappende (stemmen) .......... and I LOVE it!!!!

Hvad er step 2?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Pixi

Blev simpelthen nødt til at svare !!! 

Hvor er det sejt gjort griner... Men du bliver nødt til at fortælle hvordan på nettet du fandt ham.. Dating side eller? hi hi

Step 2 må være.. hmm.. Enten at gå til kors, og være helt vildt ligeud, sige det som det er (Det tænder nogle fyre jo lidt på).. hm, ja ellers er det da lidt svært at lokke ham ud til et evt møde

Anmeld

25. september 2010

Steph_Laurits

Nu siger du at du fandt ham på nettet, ved du så om han er single osv? Og var det bare en du fandt og aldrig har kendt til?

Du er sgu da vild!!! Hehehe

Men ja, du kan jo ikke rigtig gøre andet end at krybe til korset og bede om tilgivelse på en cafe eller restaurant

You go girl

Anmeld

25. september 2010

qp

Arrrh jamen jeg så ham lige på facebook da han er en af mine "venners venner" - kender ham slet ikke overhovedet, men jeg kan se på hans væg at han liiiige er blevet single efter at have været i et laaaaangt forhold, så jeg tror måske ikke det er så skide smart, at slå til lige nu hehe

Jamen så sidder jeg bare her og stalker en unknown herre i al kedsomhed... haha!

Anmeld

25. september 2010

Pixi

qp skriver:

Arrrh jamen jeg så ham lige på facebook da han er en af mine "venners venner" - kender ham slet ikke overhovedet, men jeg kan se på hans væg at han liiiige er blevet single efter at have været i et laaaaangt forhold, så jeg tror måske ikke det er så skide smart, at slå til lige nu hehe

Jamen så sidder jeg bare her og stalker en unknown herre i al kedsomhed... haha!

Det bedste råd må så være, at få din ven til at samle jer samme sted??? Og give en eventuel præsentaion

Anmeld

25. september 2010

Pixi

arh dobbeltpost
Beklager

Anmeld

25. september 2010

qp

Pixi skriver:

Det bedste råd må så være, at få din ven til at samle jer samme sted??? Og give en eventuel præsentaion

Ja men "min ven" er ikke rigtig en ven - ved ikke lige hvordan han kom på min facebook men det er han altså bare.... !! Altså kender min ven og jeg HELLER IKKE hinanden... Perfekt ik?  

Anmeld

25. september 2010

Pixi

qp skriver:

Ja men "min ven" er ikke rigtig en ven - ved ikke lige hvordan han kom på min facebook men det er han altså bare.... !! Altså kender min ven og jeg HELLER IKKE hinanden... Perfekt ik?  

Hmmmmmmm...
Den er sku svær... hvad med at prøve at sende ham en besked... eller lure hvor han tager i byen..... Der er mange muligheder hihi
ja den er svær hvis ikke man skal virke som en stalker *fnis*

Anmeld

25. september 2010

qp

Pixi skriver:

Hmmmmmmm...
Den er sku svær... hvad med at prøve at sende ham en besked... eller lure hvor han tager i byen..... Der er mange muligheder hihi
ja den er svær hvis ikke man skal virke som en stalker *fnis*

Tjo men så skal jeg finde ud af HVORNÅR og HVORHEN han skal i byen - og deeeeeeeeeet kræver sgu godt nok mere detektivarbejde end jeg lige kan overkomme!  

Anmeld

25. september 2010

CS

qp skriver:

Jeg har hørt hans stemme og jeg elsker den!!! Jeg har aldrig mødt ham og han har aldrig mødt mig, han aner ikke hvem jeg er men jeg så ham på nettet og ringede ham op, lod som jeg var en sælger fra Telmore.... hahaha

Den er så smooth, rolig, lækker, fræk, sexet og afslappende (stemmen) .......... and I LOVE it!!!!

Hvad er step 2?

Du skal da bare springe ud i det og skrive til ham på FB - og inviter ham ud på kaffe eller noget  

Jeg så engang så lækker en mand i et blad fandt ham på FB og inviterede ham på is (det var sommer varmt) han sagde yes  

Heller tage chancen end sidde som 80 årig og tænke hvad nu hvis!?!?!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.