Lille hurtig update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Bomst84 skriver:

Du får lige et kæmpe krammer fra mig. Jeg  for at 3. gang er lykkens gang for jer

Tak skal du have. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

DK skriver:

Det må bare være SÅ hårdt og træls og uretfærdigt!! Jeg er en af dem der følger lidt med på sidelinjen herinde i "jeres" afdeling, og du skal bare vide at der i alt fald kommer masser af baby-støv i din retning fra mig af!! Uhh hvis det der graviditets-halløj dog bare kunne smitte!! Så kunne vi holde en kæmpe baby.dk fest og dele godt og grundigt ud af "smitten"!!

Jeg vil ikke skrive en masse om "tænk positivit" osv, men bare ØV HVOR ER DET SURT!!!  og så et kæmpe kram

Hvor er du sød. TAK. Ja jeg håber også det er vores tur snart. Jeg synes en stor fest lyder som en glimrende ide. 

Når alle os som er i behandlingsgruppen nu er blevet gravide, så skal det fejres med maner.

Puh jeg orker næsten ikke denne omgang. Men vil heller ikke stoppe med frygt for egenbetaling efter jul... 

Anmeld

26. september 2010

kitty skriver:

Søde Alexis. Jeg kan godt forstå du har brug for en Pause. Det har vi alle vist engang i mellem. og det er hådt det i går igennem nu! Jeg håber 3. gang er lykkens gang!

Jeg kan godt huske den dag, der var vores 2 års dag... Det var den mest underlige dag i mit liv. Som du skriver, så havde man ALDRIG troet, at det skulle komme så vidt!

Men jeg håber I holder modet oppe, for der er med sikkerhed et barn derude, som gerne vil have Jer som mor og far! Det lader bare vente på sig!

Stort kram, og al held og lykke!!

Du skriver, hvis du har brug for det, ikke?

Du er sød  

Tror du ikke vi kan puffet de der babyer som skal vælge deres mor og far inden for de næste par uger i bagen, så de tager sig samme?? Er godt træt af at vente på deres beslutning hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.