Hej piger
Jeg har ikke været så aktiv med skriveriet herinde på den seneste, da jeg 1. har haft meget travlt. 2 ikke rigtig har magtet babyrelaterede emner. 3. synes det har været svært med de mange "jeg er gravid og det gik stærkt" indlæg der har været her på sitet de seneste uger.
Ved ikke om der er flere gravide end normalt, men synes bare ikke jeg ser andet.
Jeg har som nogen af jer ved været igennem IUI 2 men desværre fik jeg min menstruation for nogle dage siden. Så nu sigter vi mod IUI 3. Synes det er helt vildt, at vi allerede er igang med 3 forsøg. Om en uges tid skal jeg scannes igen!! Man når jo dårligt at følge med selv, og det selv om jeg synes det var forleden, jeg sad og overvejede IUI....
Jeg har besluttet, at vi tager en omgang mere uden hormoner. Føler virkelig at det lige kræver et sidste forsøg. Hvis det så ikke lykkes i denne omgang, så går vi nok igang med hormoner med det samme - med mindre vi får brug for en pause fra behandling.
Nu nærmer vi os også 2 året for projekt baby. Aldrig i min vildeste fantasi havde jeg overvejet, at vi skulle igennem sådan en lang kamp. Vi havde godt nok talt om "hvad nu vis" Men nu hvor vi står midt i det, har jeg stadig svært ved at begribe, at vi faktisk er i fertilitetsbehandling.
Anyways, nu blev det vist lidt langt. Jeg håber vi alle har heldet med os i denne omgang, og at der snart bliver tryllet nogle utroligt smukke streger frem hos alle.
Knus til jer alle herfra.
Anmeld