Lille hurtig update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger

Jeg har ikke været så aktiv med skriveriet herinde på den seneste, da jeg 1. har haft meget travlt. 2 ikke rigtig har magtet babyrelaterede emner. 3. synes det har været svært med de mange "jeg er gravid og det gik stærkt" indlæg der har været her på sitet de seneste uger.

Ved ikke om der er flere gravide end normalt, men synes bare ikke jeg ser andet.

Jeg har som nogen af jer ved været igennem IUI 2 men desværre fik jeg min menstruation for nogle dage siden. Så nu sigter vi mod IUI 3. Synes det er helt vildt, at vi allerede er igang med 3 forsøg. Om en uges tid skal jeg scannes igen!! Man når jo dårligt at følge med selv, og det selv om jeg synes det var forleden, jeg sad og overvejede IUI....

Jeg har besluttet, at vi tager en omgang mere uden hormoner. Føler virkelig at det lige kræver et sidste forsøg. Hvis det så ikke lykkes i denne omgang, så går vi nok igang med hormoner med det samme - med mindre vi får brug for en pause fra behandling.

Nu nærmer vi os også 2 året for projekt baby. Aldrig i min vildeste fantasi havde jeg overvejet, at vi skulle igennem sådan en lang kamp. Vi havde godt nok talt om "hvad nu vis" Men nu hvor vi står midt i det, har jeg stadig svært ved at begribe, at vi faktisk er i fertilitetsbehandling. 

Anyways, nu blev det vist lidt langt. Jeg håber vi alle har heldet med os i denne omgang, og at der snart bliver tryllet nogle utroligt smukke streger frem hos alle.

Knus til jer alle herfra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Meliora

Mange gange held og lykke:-)

Anmeld

25. september 2010

Steph_Laurits

Håber stregerne kommer til Jer snart!

Held og lykke og en masse babystøv til Jer

Anmeld

25. september 2010

Pixi

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger

Jeg har ikke været så aktiv med skriveriet herinde på den seneste, da jeg 1. har haft meget travlt. 2 ikke rigtig har magtet babyrelaterede emner. 3. synes det har været svært med de mange "jeg er gravid og det gik stærkt" indlæg der har været her på sitet de seneste uger.

Ved ikke om der er flere gravide end normalt, men synes bare ikke jeg ser andet.

Jeg har som nogen af jer ved været igennem IUI 2 men desværre fik jeg min menstruation for nogle dage siden. Så nu sigter vi mod IUI 3. Synes det er helt vildt, at vi allerede er igang med 3 forsøg. Om en uges tid skal jeg scannes igen!! Man når jo dårligt at følge med selv, og det selv om jeg synes det var forleden, jeg sad og overvejede IUI....

Jeg har besluttet, at vi tager en omgang mere uden hormoner. Føler virkelig at det lige kræver et sidste forsøg. Hvis det så ikke lykkes i denne omgang, så går vi nok igang med hormoner med det samme - med mindre vi får brug for en pause fra behandling.

Nu nærmer vi os også 2 året for projekt baby. Aldrig i min vildeste fantasi havde jeg overvejet, at vi skulle igennem sådan en lang kamp. Vi havde godt nok talt om "hvad nu vis" Men nu hvor vi står midt i det, har jeg stadig svært ved at begribe, at vi faktisk er i fertilitetsbehandling. 

Anyways, nu blev det vist lidt langt. Jeg håber vi alle har heldet med os i denne omgang, og at der snart bliver tryllet nogle utroligt smukke streger frem hos alle.

Knus til jer alle herfra. 

åååårh hvor jeg kender det... Og det er ikke kun dig, folk bliver gravide for tiden, som vi andre går på det lille hus..
(Min facebook side alene er KUN babyer og maver) og herinde er der pludselig og rigtig mange!

Min historie er meget ændret siden jeg skrev den i min profil, og har præcis de samme følelser som dig...!
   Vi har havft 3 IUI-D - lige nu på pause, da det har været alt for hårdt, så jeg var ved at være bange for de tanker jeg pludselig havde mig, og følte slet ikke jeg var mig selv... Nu skal min kæreste pludselig testes igen om han har sædceller, så det hele er vendt på hovedet.. Og så hjælper det jo ikke man i baghovedet er bange for den egenbetaling træder i kraft 1/1-11...

Jeg krydser fingre for dig at 3. gang er lykkens gang

Alt held og lykke fra mig

Anmeld

25. september 2010

FruRafn skriver:

Tusind tak skal du have. Og i lige måde

Anmeld

25. september 2010

FruRafn skriver:

Anmeld

25. september 2010

StephanieJ skriver:

Håber stregerne kommer til Jer snart!

Held og lykke og en masse babystøv til Jer

Tusind tak.

Er du også i behandling?

Anmeld

25. september 2010

Steph_Laurits

Tusind tak.

Er du også i behandling?

Nej det er jeg ikke, ville blot sende dig et par ord/tanker med på vejen.

Kan godt forestille mig hvor svært det må være at stå i den situation og håber derfor at I snart står med to streger!

Anmeld

25. september 2010

Pixi skriver:

åååårh hvor jeg kender det... Og det er ikke kun dig, folk bliver gravide for tiden, som vi andre går på det lille hus..
(Min facebook side alene er KUN babyer og maver) og herinde er der pludselig og rigtig mange!

Min historie er meget ændret siden jeg skrev den i min profil, og har præcis de samme følelser som dig...!
  Vi har havft 3 IUI-D - lige nu på pause, da det har været alt for hårdt, så jeg var ved at være bange for de tanker jeg pludselig havde mig, og følte slet ikke jeg var mig selv... Nu skal min kæreste pludselig testes igen om han har sædceller, så det hele er vendt på hovedet.. Og så hjælper det jo ikke man i baghovedet er bange for den egenbetaling træder i kraft 1/1-11...

Jeg krydser fingre for dig at 3. gang er lykkens gang

Alt held og lykke fra mig

Godt at vide, at det ikke er fordi jeg er blevet småskør af kampen. Mistænkte mig selv for at fokusere endnu mere på dem som bliver gravide, fordi jeg synes der heeele tiden var en ny der kom med den store nyhed... Så rart at vide, andre også synes det boomer lidt ekstra for tiden.

Det lyder hårdt med IUI D og så nu at teste kæresten igen. Hvordan kan det være han skal testes igen? Gør man altid det? Håber da han har svømmere som er stærke og seje! 

Jeg er også bange for egenbetalingen. Så bliver der ikke noget barn til os tror jeg. Kan ikke se hvor vi skal skaffe flere tusinde kroner fra pr. behandling.... ej det skal jeg bare slet ikke tænke på lige nu...

Håber også 3 gang er lykkens gang. Og så håber jeg, at det også lykkes for jer snarest. Ville da være fedt, hvis i kan med hans sæd også. Ihhh hvor spændende egentligt.

KNUS

Anmeld

25. september 2010

Meliora

Tak:-) Vi skal jo desværre igennem hele møllen, med lang hormon behandling og ægsortering. Så lige så meget som jeg glæder mig, lige så nnervæs er jeg. Men vi skal så først i gang om 1½ år, har bare været til de forberedende undersøgelser allerede nu pga. vores situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.