Godt at vide, at det ikke er fordi jeg er blevet småskør af kampen. Mistænkte mig selv for at fokusere endnu mere på dem som bliver gravide, fordi jeg synes der heeele tiden var en ny der kom med den store nyhed... Så rart at vide, andre også synes det boomer lidt ekstra for tiden.
Det lyder hårdt med IUI D og så nu at teste kæresten igen. Hvordan kan det være han skal testes igen? Gør man altid det? Håber da han har svømmere som er stærke og seje! 

Jeg er også bange for egenbetalingen. Så bliver der ikke noget barn til os tror jeg.
Kan ikke se hvor vi skal skaffe flere tusinde kroner fra pr. behandling.... ej det skal jeg bare slet ikke tænke på lige nu...
Håber også 3 gang er lykkens gang. Og så håber jeg, at det også lykkes for jer snarest. Ville da være fedt, hvis i kan med hans sæd også. Ihhh hvor spændende egentligt.
KNUS
Altså hvis du er ved at blive småskør, så er jeg også 
Men tror egentlig bare lige nu at alle får børn, i min (og din) verden virker det ihvertfald sådan!
Og nej, man tester egentlig ikke igen (af hvad jeg ved) .. Åh det er en lang historie.. men, vi havde egentlig fået af vide der var liv, ikke meget - men liv var der.. Og efterfølgende var der ikke. (jeg skal prøve at korte det ned og samtidig være forståeligt)
Den efterfølgende prøve hvor der ikke var liv, havde han få dage for inden haft insulinchok (han er diabetiker) og det sagde de INGEN betydning havde hvilket jeg satte stort spørgsmålstegn ved.. Og hans sukkersyge har kørt rigtig dårligt i nogle måneder imellem alle de tests.
Vi ender med han får sådan en test, hvor de går ind i testiklen med nål og tager biopsier, og lægen sagde klart at hun ikke kunne tage fra det rette sted, og nøjes med den ene og ikke begge da det var svært at komme til af en eller anden grund - osv osv, men der intet liv var.. og som tiden gik satte vi større og større spørgsmålstegn ved om der mon var liv, og også på grundlag af alt tvivlen, har det været enormt svært at acceptere IUI-D behandlingen.. min kæreste har haft det rigtig svært
Så vi indkaldte lægen til samtale, og fremlagde sagen, som har undskyldt hele forvirringen, og prøvet at forklare os, at hun egentlig godt kan forstå det har været så svært når man samtidig tvivler! Nu kører hans sukkersyge optimalt igen, bliver tjekket rigtig meget for at få kål på det "ujævne" og skal han have have sædafgang hver 2 eller 3 dag, i ca 14 dage eller hvad vi syntes, og så testes igen..
Og nej, det er ikke sjovt, det er lidt at lege med folks følelser, og så oveni hatten alt det hormon behandling, jeg håber sådan for dig at du får lov til at undvære hormon behandlingen, og 3. gang her, at der kommer en lille spirrevip til dig
Jeg tror heller ikke vi kommer til at fortsætte hvis der kommer egenbetaling, så bliver det ihvertfald ikke til andet en 1 forsøg om året, evt 2, det er mange penge når det er med hormon behandling osv - Og nej, man skal ikke tænke på det, håber også inderligt det ikke bliver aktuelt, og der er held før og hvis det bliver vedtaget...
Endnu egang 

Kæmpe knus