troede jeg ville være glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

tioyv

DianaBaastrup skriver:

Hej

kan sagtens sætte mig ind i din følelse.

Vi har prøvet i 1,5 år men min læge synes ikke jeg skal til gynækalog pga jeg er så ung. er 22 år. Så jeg må se tiden an..

Krydser fingre for os at det en dag skal lykkes

hej

øv da for en læge  min læge var heldigvis forstående og sendte en henvisning med det samme, men er jo også 27..

herfra

sender også lige lidt baby-støv med *,*,*,*,*,*,*,*,*,*,*

i snart får 2 streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

CmarianN

tioyv skriver:

har fået indkaldelse til gynækolog i dag har fået tid d 18/11, troede jeg ville være glad for at der var kommet gang i noget så vi kan finde ud af hvorfor ønske bebsen ikk kommer. men i stedet for føler jeg mig udulig og en fiasko fordi jeg ikk blir gravid

øv herfra

du får lige en  og et kæmpe held og lykke

Anmeld

2. oktober 2010

tioyv

CmarianN skriver:

du får lige en  og et kæmpe held og lykke

tak

Anmeld

2. oktober 2010

Kløver

tioyv skriver:

har fået indkaldelse til gynækolog i dag har fået tid d 18/11, troede jeg ville være glad for at der var kommet gang i noget så vi kan finde ud af hvorfor ønske bebsen ikk kommer. men i stedet for føler jeg mig udulig og en fiasko fordi jeg ikk blir gravid

øv herfra

sender en stor krammer, havde dte selv på samme da jeg fik diagnosen pcos, følte på en gang lettelse over at få klarhed og vished, og på dne anden side følte jeg mig slet ikke som en rigtig kvinde, og var bare så ked af det.

krydser for at du er lige så heldig som mig, at der kommer gevinst inden i når igang med behandlingen

Anmeld

2. oktober 2010

tioyv

Maja84 skriver:

sender en stor krammer, havde dte selv på samme da jeg fik diagnosen pcos, følte på en gang lettelse over at få klarhed og vished, og på dne anden side følte jeg mig slet ikke som en rigtig kvinde, og var bare så ked af det.

krydser for at du er lige så heldig som mig, at der kommer gevinst inden i når igang med behandlingen

tak  

for at mens ikk kommer d 10, er sikker på der må være noget held over 10/10/10

Anmeld

2. oktober 2010

Kløver

tioyv skriver:

tak  

for at mens ikk kommer d 10, er sikker på der må være noget held over 10/10/10

uh ja det må der være så sender lige en masse baby-støv

Anmeld

2. oktober 2010

tioyv

Maja84 skriver:

uh ja det må der være så sender lige en masse baby-støv

tak

Anmeld

2. oktober 2010

mortilfreja

tioyv skriver:

øv herfra

Har det på præcis samme måde som dig. Jeg har fået tid d. 22/11 hos gynækologen..

Håber du snart fåer 2 gyldne streger

Anmeld

2. oktober 2010

tioyv

mortilfreja skriver:

Har det på præcis samme måde som dig. Jeg har fået tid d. 22/11 hos gynækologen..

Håber du snart fåer 2 gyldne streger

øv det er bare slet ikk sjovt men glæder mig nu alligevel til og få noget svar på det.

håber der snart er 2 streger hos jer

sender en masse baby støv**************************

Anmeld

2. oktober 2010

mortilfreja

tioyv skriver:

øv det er bare slet ikk sjovt men glæder mig nu alligevel til og få noget svar på det.

håber der snart er 2 streger hos jer

sender en masse baby støv**************************

Og en masse babystøv til dig oz ........................................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.