troede jeg ville være glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

tioyv

Tjuhl skriver:

det er heeeeeeelt normalt at sidde med den følelse og ikke juhuuuu vi er igang følelsen lige pludselig føles det helt "offentligt" at man ikke KAN selv - og hvorfor kan man ikke det, hvor SVÆRT er det lige?!

udover det sætter det gang i en hel masse følelser...hvad nu hvis? der findes tusind ting man kan fejle og hvad hvis man fejler noget?! hvad hvis man IKKE fejler noget?! hvad skal man igennem for at få det til at lykkes...og hvad hvis det IKKe lykkes?! man er bare rundt på gulvet og det gør faktisk bare ondt ad helvedes til.

du får et KÆMPE herfra en der selv har stået i samme situation. og husk nu, at I har taget første skridt på vejen - men det er rent faktisk også et KÆMPE skridt at tage, og man skal finde alt sit mod frem for at fuldføre det!!

præcis er hunderæd for og få afvide at jeg ikk kan få børn, ved godt jeg ikk må tænke sådan men gør det lidt alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

otlitrom

tioyv skriver:

tak hvor er du sød

følte også bare at jeg var lidt "alene  i verden" for næsten alle rundt omkring mig jubler jubii jeg er gravid- ja jubii har lidt svært ved og glæde mig på deres vegne sorry men har det bare sådan lige nu( syns selvfølgelig det er fanastisk for dem, kan bare ikk udtrykke det lige pt)

Lov mig at du ikke har dårlig samvittighed over den følelse. Det ér skide svært, når andre bare bliver gravide ved at se på manden.Vi er flere der har de følelser, og det gør ingen ting. Jeg plejer at sige til mig selv, at det er bedre jeg er ærlig overfor mig selv, og acceptere hvad jeg føler, i stedet for at undertrykke det, og stresse min krop og mit sind på den måde!

Tro mig, vi er mange der tænker de tanker, du er ikke alene! Når det så er sagt, så gør vi det jo ikke af onskab eller had overfor andre. Vi gør det, fordi vores egen sorg kommer så tæt på, og at man igen bliver mindet om, at man ikke har fået sit ønske opfyldt.

Som du har gjort nu, så skriv herinde, når det brænder på. Hvis ikke du møder en der har "prøvet det samme", så finder du en masse klap på skulderen og et helt heppekor med krydsede fingre. Og dét er fantastisk, når der er gråvejr på følelses-fronten!

Anmeld

24. september 2010

tioyv

kitty skriver:

Lov mig at du ikke har dårlig samvittighed over den følelse. Det ér skide svært, når andre bare bliver gravide ved at se på manden.Vi er flere der har de følelser, og det gør ingen ting. Jeg plejer at sige til mig selv, at det er bedre jeg er ærlig overfor mig selv, og acceptere hvad jeg føler, i stedet for at undertrykke det, og stresse min krop og mit sind på den måde!

Tro mig, vi er mange der tænker de tanker, du er ikke alene! Når det så er sagt, så gør vi det jo ikke af onskab eller had overfor andre. Vi gør det, fordi vores egen sorg kommer så tæt på, og at man igen bliver mindet om, at man ikke har fået sit ønske opfyldt.

Som du har gjort nu, så skriv herinde, når det brænder på. Hvis ikke du møder en der har "prøvet det samme", så finder du en masse klap på skulderen og et helt heppekor med krydsede fingre. Og dét er fantastisk, når der er gråvejr på følelses-fronten!

tak hvor er i søde allesammen hjælper og komme ud med det er dejligt der er  nogen der har det på samme måde( selvom det ikk rigtig er noget og glæde sig over, for jer alle sammen

Anmeld

25. september 2010

Karina p

Hejsa,

Du er INGEN fiasko fordi det ikke lykkedes dig! Dog kender jeg godt selv følelsen - vi prøver også uden at der sker noget og vi har i øjeblikket tre vennepar som venter sig... Man er jo virkelig glad på deres vegne men for h..... hvor er det også bare hårdt når det ikke lykkedes for en selv.

Tusind herfra og jeg  alt hvad jeg kan for at I får en udredning hos gynækologen og at de to berømte streger snart er i hus hos jer.

Mange hilsner Karina

Anmeld

25. september 2010

Fru Dinesen

tioyv skriver:

har fået indkaldelse til gynækolog i dag har fået tid d 18/11, troede jeg ville være glad for at der var kommet gang i noget så vi kan finde ud af hvorfor ønske bebsen ikk kommer. men i stedet for føler jeg mig udulig og en fiasko fordi jeg ikk blir gravid

øv herfra

Hey Min aller smukkeste ...... 

Vil bare lige gi dig et knusss 

Anmeld

25. september 2010

Snefnug1984

Følte også lidt et "nederlag", da jeg sad med en henvisning videre i systemet. Man tror jo altid, at der ikke er noget problem med at blive gravid - man hører jo om så mange som lige klarer det i 1. hug, så hvorfor skulle vi ikke også kunne det?! Men virkeligheden blev en anden, desværre. Jeg har aldrig troet at jeg skulle ind under gruppen "barnløs", da jeg er en tynd og aktiv pige og det at jeg fik diagnosen pco, troede jeg ikke helt på, da man jo kun hører at det er overvægtige kvinder med tendens til overskæg der har det, men jeg blev igen klogere... og nu står jeg her, 1½ år efter jeg smed p-pillen og stadig ikke er blevet gravid med en pco diagnose og 3 metformin piller der skal spises hver dag, for forhåbentligt at få lidt mere styr på min krop..

Krydser fingre for at det snart kommer til jer

Anmeld

25. september 2010

tioyv

Karina p skriver:

Hejsa,

Du er INGEN fiasko fordi det ikke lykkedes dig! Dog kender jeg godt selv følelsen - vi prøver også uden at der sker noget og vi har i øjeblikket tre vennepar som venter sig... Man er jo virkelig glad på deres vegne men for h..... hvor er det også bare hårdt når det ikke lykkedes for en selv.

Tusind herfra og jeg  alt hvad jeg kan for at I får en udredning hos gynækologen og at de to berømte streger snart er i hus hos jer.

Mange hilsner Karina

tak  ja håber på at kunne få lidt klarhed på hvorfor der ikk sker noget..

for der også snart er 2 streger hos jer

knus

Anmeld

25. september 2010

tioyv

Fru Dinesen skriver:

Hey Min aller smukkeste ...... 

Vil bare lige gi dig et knusss 

tak  love you

Anmeld

25. september 2010

tioyv

JordbærBlomst skriver:

Følte også lidt et "nederlag", da jeg sad med en henvisning videre i systemet. Man tror jo altid, at der ikke er noget problem med at blive gravid - man hører jo om så mange som lige klarer det i 1. hug, så hvorfor skulle vi ikke også kunne det?! Men virkeligheden blev en anden, desværre. Jeg har aldrig troet at jeg skulle ind under gruppen "barnløs", da jeg er en tynd og aktiv pige og det at jeg fik diagnosen pco, troede jeg ikke helt på, da man jo kun hører at det er overvægtige kvinder med tendens til overskæg der har det, men jeg blev igen klogere... og nu står jeg her, 1½ år efter jeg smed p-pillen og stadig ikke er blevet gravid med en pco diagnose og 3 metformin piller der skal spises hver dag, for forhåbentligt at få lidt mere styr på min krop..

Krydser fingre for at det snart kommer til jer

øv hvor er det altså bare tarveligt nogen gange, men man kan jo desværre ikk altid  selv bestemme må bare tage alt mit mod og så bare håbe på vi får noget svar ved gynækologen..

for der snart er lidt baby støv på vej tl jer også

Anmeld

25. september 2010

Diana2013

Hej

kan sagtens sætte mig ind i din følelse.

Vi har prøvet i 1,5 år men min læge synes ikke jeg skal til gynækalog pga jeg er så ung. er 22 år. Så jeg må se tiden an..

Krydser fingre for os at det en dag skal lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.