tioyv skriver:
tak hvor er du sød
følte også bare at jeg var lidt "alene i verden" for næsten alle rundt omkring mig jubler jubii jeg er gravid- ja jubii har lidt svært ved og glæde mig på deres vegne
sorry men har det bare sådan lige nu( syns selvfølgelig det er fanastisk for dem, kan bare ikk udtrykke det lige pt)
Lov mig at du ikke har dårlig samvittighed over den følelse. Det ér skide svært, når andre bare bliver gravide ved at se på manden.Vi er flere der har de følelser, og det gør ingen ting. Jeg plejer at sige til mig selv, at det er bedre jeg er ærlig overfor mig selv, og acceptere hvad jeg føler, i stedet for at undertrykke det, og stresse min krop og mit sind på den måde!
Tro mig, vi er mange der tænker de tanker, du er ikke alene! Når det så er sagt, så gør vi det jo ikke af onskab eller had overfor andre. Vi gør det, fordi vores egen sorg kommer så tæt på, og at man igen bliver mindet om, at man ikke har fået sit ønske opfyldt.
Som du har gjort nu, så skriv herinde, når det brænder på. Hvis ikke du møder en der har "prøvet det samme", så finder du en masse klap på skulderen og et helt heppekor med krydsede fingre. Og dét er fantastisk, når der er gråvejr på følelses-fronten!

Anmeld