troede jeg ville være glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.077 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. september 2010

tioyv

har fået indkaldelse til gynækolog i dag har fået tid d 18/11, troede jeg ville være glad for at der var kommet gang i noget så vi kan finde ud af hvorfor ønske bebsen ikk kommer. men i stedet for føler jeg mig udulig og en fiasko fordi jeg ikk blir gravid

øv herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Amso

tioyv skriver:

har fået indkaldelse til gynækolog i dag har fået tid d 18/11, troede jeg ville være glad for at der var kommet gang i noget så vi kan finde ud af hvorfor ønske bebsen ikk kommer. men i stedet for føler jeg mig udulig og en fiasko fordi jeg ikk blir gravid

øv herfra

For pokker da, sådan må du da ikke føle...! Kender ikke selv noget til den følelse, men kan godt følge dig, at man nok hurtigt kan komme til at føle sådan.. Fordi det virker naturligt at alle skal kunne få børn, og ærgelig over man ikke kan klare den vidunderlige opgave uden lægehjælp..

Tror når først i kommer i gang med at få svar og kommer igang med håbet igen, skal du nok komme på andre tanker, og være glad for endelig at få hjælp, istedet for at være skuffet over dig selv..

krydser fingre for dig/jer..

Hvor længe har du prævet at blive gravid hvis man må spørge..

Anmeld

24. september 2010

tioyv

ja håber du har ret, syns bare lige alting er så øv..

vi har prøvet siden november 2008

Anmeld

24. september 2010

tioyv

tak

Anmeld

24. september 2010

Amso

tioyv skriver:

Det godt nok også lang tid..

krydser fingre for at lægen kan finde ud af hva der er i vejen, så i kan blive hjulpet lidt på vej...

Og er helt sikker på humøret nok skal komme igen....!..  Tror bare lige i skal have et opmuntrende klap på skuldrene af lægen..

Anmeld

24. september 2010

tioyv

Amso skriver:

Det godt nok også lang tid..

krydser fingre for at lægen kan finde ud af hva der er i vejen, så i kan blive hjulpet lidt på vej...

Og er helt sikker på humøret nok skal komme igen....!..  Tror bare lige i skal have et opmuntrende klap på skuldrene af lægen..

tak

Anmeld

24. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

tioyv skriver:

øv herfra

Hej med dig. Jeg kan sagtens følge dig i hvordan du har det da jeg har haft det på samme måde i perioder. Hvis du har brug for en snak så skal du endelig bare skrive til mig. 

Har selv prøvet siden okt 08, og vi ved ikke hvorfor vi ikke kan få barn sammen, da vi ingenting fejler. 

Vi er på vej ind i IUI nr 3...

Mit bedste råd er at huske, at du gør hvad du kan. Og når du går det, kan du ikke gøre mere. Og du er ikke en fiasko. 

KNUS

Anmeld

24. september 2010

oo

det er heeeeeeelt normalt at sidde med den følelse og ikke juhuuuu vi er igang følelsen lige pludselig føles det helt "offentligt" at man ikke KAN selv - og hvorfor kan man ikke det, hvor SVÆRT er det lige?!

udover det sætter det gang i en hel masse følelser...hvad nu hvis? der findes tusind ting man kan fejle og hvad hvis man fejler noget?! hvad hvis man IKKE fejler noget?! hvad skal man igennem for at få det til at lykkes...og hvad hvis det IKKe lykkes?! man er bare rundt på gulvet og det gør faktisk bare ondt ad helvedes til.

du får et KÆMPE herfra en der selv har stået i samme situation. og husk nu, at I har taget første skridt på vejen - men det er rent faktisk også et KÆMPE skridt at tage, og man skal finde alt sit mod frem for at fuldføre det!!

Anmeld

24. september 2010

tioyv

tak hvor er du sød

følte også bare at jeg var lidt "alene  i verden" for næsten alle rundt omkring mig jubler jubii jeg er gravid- ja jubii har lidt svært ved og glæde mig på deres vegne sorry men har det bare sådan lige nu( syns selvfølgelig det er fanastisk for dem, kan bare ikk udtrykke det lige pt)

Anmeld

24. september 2010

oo

tioyv skriver:

tak hvor er du sød

følte også bare at jeg var lidt "alene  i verden" for næsten alle rundt omkring mig jubler jubii jeg er gravid- ja jubii har lidt svært ved og glæde mig på deres vegne sorry men har det bare sådan lige nu( syns selvfølgelig det er fanastisk for dem, kan bare ikk udtrykke det lige pt)

igen heeeeelt normalt (hvis du kigger inde i barnløshedsforummet har vi utallige tråde hvor vi har fået at vide at en eller anden veninde eller noget er gravid og det GØR bare skide ondt), da min veninde skrev at hun var gravid, gik jeg hjem og skreg i et håndklæde, det FLÆNSEDE bare hjertet ud - selvom hun fortjente det og alting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.