Zette skriver:
Thomas cook er mytravel så det er dem du skal kontakte. Du kan ringe til dem på 70104200.
Det er nok en god ide at ringe til dem og spørge efter den, jeg ved ikke lige om de har sådan en, men min kæreste er igang med at undersøge det faktisk (han arbejder i rejsebureau). Han siger det er forskelligt fra flyver til flyver siger han... Men ved der er puslebord wohooo.
Ja jeg har den hvide læder ER SÅ GLAD FOR DEN! Og derfor skal den IKKE smadres. Jeg prøvede igår at gå med Malou i klapvognen, altså hun var ikke synderligt begejstret, hun faldt bare i søvn... men de minutter hun var vågen slugte hun det hele råt.... Jeg tænker bare at de jo ikke har puder dyner flyverdragt eller hvad der nu polstrer dem når vi sætter dem ned nu, på når vi er ude på rejsen... så hun skal jo helst kunne sidde der uden dyne osv.
Vi skal afsted da vi har fået foræret en drømmerejse af min kærestes arbejde. En ones in a lifetime oplevelse. Vi glæder os sådan! Det er ren fornøjelse!
Selen kan iøvrigt spændes ind så den passer nogenlunde... det gjorde jeg igår....
Og selvfølgelig lige et billede af min trunte...
Okay super, det vil jeg lige gøre imorgen så. For det ville virkelig være dejligt hvis de havde sådan en, for selvom flyveturen kun er 3 timer, tror jeg sq ikke han gider sidde på mit skød, alle tre timer
Puslebord!?!? 
Hold da op, det havde jeg også tænkt på, for jeg tænkt sådan lidt, hvis han lige lavede sin daglige pakke i flyveren, så stod man der! 
Jeg er også bare SÅ glad for min, den er så lækker!! Hvor er hun altså fin på billedet
Milan har også den heldragt, bare til drenge
De er så lækre. Smart, vil da lige justere selerne så! Jeg har lynet det ekstra stikke ned fra kalechen, så det ikke blæser ind på dem, den er faktisk rigtig fin, ige til at dække de der "luft huller" i siden!
Jeg har fået afvide af en, at man ku tage et stræk lagen og klippe hller i til selerne, og så sætte det på klapvognen, der hvor de sidder! Det skulle hjælpe idt på det! Så det vil vi i hvert fald prøve af 
Hold da op, det er da helt vildt. Kan godt forstå i glæder jer! Det bliver da helt sikkert en kæmpe oplevelse!