På ferie med baby på 4 måneder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

elluL

Zette skriver:

Thomas cook er mytravel så det er dem du skal kontakte. Du kan ringe til dem på 70104200.

Det er nok en god ide at ringe til dem og spørge efter den, jeg ved ikke lige om de har sådan en, men min kæreste er igang med at undersøge det faktisk (han arbejder i rejsebureau). Han siger det er forskelligt fra flyver til flyver siger han... Men ved der er puslebord wohooo.

Ja jeg har den hvide læder ER SÅ GLAD FOR DEN! Og derfor skal den IKKE smadres. Jeg prøvede igår at gå med Malou i klapvognen, altså hun var ikke synderligt begejstret, hun faldt bare i søvn... men de minutter hun var vågen slugte hun det hele råt.... Jeg tænker bare at de jo ikke har puder dyner flyverdragt eller hvad der nu polstrer dem når vi sætter dem ned nu, på når vi er ude på rejsen... så hun skal jo helst kunne sidde der uden dyne osv.

Vi skal afsted da vi har fået foræret en drømmerejse af min kærestes arbejde. En ones in a lifetime oplevelse. Vi glæder os sådan! Det er ren fornøjelse!

Selen kan iøvrigt spændes ind så den passer nogenlunde... det gjorde jeg igår....  

Og selvfølgelig lige et billede af min trunte...

Okay super, det vil jeg lige gøre imorgen så. For det ville virkelig være dejligt hvis de havde sådan en, for selvom flyveturen kun er 3 timer, tror jeg sq ikke han gider sidde på mit skød, alle tre timer Puslebord!?!? Hold da op, det havde jeg også tænkt på, for jeg tænkt sådan lidt, hvis han lige lavede sin daglige pakke i flyveren, så stod man der!

Jeg er også bare SÅ glad for min, den er så lækker!! Hvor er hun altså fin på billedet Milan har også den heldragt, bare til drenge De er så lækre. Smart, vil da lige justere selerne så! Jeg har lynet det ekstra stikke ned fra kalechen, så det ikke blæser ind på dem, den er faktisk rigtig fin, ige til at dække de der "luft huller" i siden!

Jeg har fået afvide af en, at man ku tage et stræk lagen og klippe hller i til selerne, og så sætte det på klapvognen, der hvor de sidder! Det skulle hjælpe idt på det! Så det vil vi i hvert fald prøve af

Hold da op, det er da helt vildt. Kan godt forstå i glæder jer! Det bliver da helt sikkert en kæmpe oplevelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

smokin

lullebulle skriver:

Okay super, det vil jeg lige gøre imorgen så. For det ville virkelig være dejligt hvis de havde sådan en, for selvom flyveturen kun er 3 timer, tror jeg sq ikke han gider sidde på mit skød, alle tre timer Puslebord!?!? Hold da op, det havde jeg også tænkt på, for jeg tænkt sådan lidt, hvis han lige lavede sin daglige pakke i flyveren, så stod man der!

Jeg er også bare SÅ glad for min, den er så lækker!! Hvor er hun altså fin på billedet Milan har også den heldragt, bare til drenge De er så lækre. Smart, vil da lige justere selerne så! Jeg har lynet det ekstra stikke ned fra kalechen, så det ikke blæser ind på dem, den er faktisk rigtig fin, ige til at dække de der "luft huller" i siden!

Jeg har fået afvide af en, at man ku tage et stræk lagen og klippe hller i til selerne, og så sætte det på klapvognen, der hvor de sidder! Det skulle hjælpe idt på det! Så det vil vi i hvert fald prøve af

Hold da op, det er da helt vildt. Kan godt forstå i glæder jer! Det bliver da helt sikkert en kæmpe oplevelse!

Forstod ikke lige hvad det var du havde lynet ned?

Anmeld

26. september 2010

elluL

Zette skriver:

Forstod ikke lige hvad det var du havde lynet ned?

Hehe. Der er bag på kalechen en lynlås som du kan lyne op og så er der et stykke du kan tage ned?:-) Det er der i hvert fald på min. Men har også først lige fundet ud af det. Håber du forstod det nu :-D

Anmeld

26. september 2010

Mig med maven

Zette skriver:

Det er IKKE sandt. Du må gerne have dem i brik med på 200 ml. der er speciel tilladelse fra luftfartsselskaber til dette. Jeg har undersøgt det grundigt da jeg skal til Singapore om halvanden måned så det ved jeg med 100% at man gerne må have med. Man kan blive tvunget til at smage på det i kontrollen.... men det dør man jo heller ikke af.

Det var da dejligt, vi har lige været på ferie i juli, der kåtte vi kun have 100ml med!

Anmeld

26. september 2010

smokin

lullebulle skriver:

Hehe. Der er bag på kalechen en lynlås som du kan lyne op og så er der et stykke du kan tage ned?:-) Det er der i hvert fald på min. Men har også først lige fundet ud af det. Håber du forstod det nu :-D

Ja det har jeg set... hvor sætter du de der kroge????

Anmeld

26. september 2010

elluL

Zette skriver:

Ja det har jeg set... hvor sætter du de der kroge????

Der er sådan nogle huller nedenunder klapvognen, der har jeg bare sat dem fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.