lullebulle skriver:
Ja vi glæder os også helt vildt. Det bliver skønt og rigtig spændende at have Milan med
Og hvor lækkert i også skal afsted.
Ja det tænkte jeg egentlig også til at starte med, men den er så "polstret" i siden, så han ligger faktisk rigtig godt i den, og den kan jo ligges næsten helt ned. Sælerne er godt nok for store, men altså han kan jo ikke rejse sig fra den. Men har så overvejet at putte en barnevogns sele i, hvis det er. Har jeg fået afvide man kunne når de er så små. Jeg satte ham "et hak" op i den igår, og det elskede han, da han så kunne følge med, hvad der skete rundt omkring ham, til forskel på selve kombivognen.
Tror vi lejer sådan en fra airshells, så tager den i hvert fald ikke skade. For har set når de står der og kaster rundt med ens bagage
Og en barnevogn koster jo ikke småpenge, så vil helst ikke risikere at den bliver ødelagt.
EJ, er det rigtig. Hvor skønt.
Det var faktisk det jeg frygtede mest. Det er jo SÅ meget nemmere med en drikkeklar MME. Også hvis nu de har travlt og jeg ikke kan nå at få varmt vand, må de jo faktisk godt drikkes kolde. Det svar er jeg virkelig glad for, tusind tusind tak for det svar.
Og selvfølgelig tager man ikke lige skade at smage på det. 
Og hvor smart med den lift, det vil jeg da lige undersøge nærmere! 
Tak for det gode svar. Og i må også ha en rigtig dejlig tur, når det bliver jeres tur!
Knus Louise
Vi skal så lidt længere, nemlig om på den anden side af jorden til Singapore/Bali, men jeg er helt sikker på at det bliver en uforglemmelig tur. Hvilken combivogn har du fra Emmaljunga? Jeg har w
e croc og synes ikke den er polstret som du beskriver, synes tværtimod at hun skøjter lidt rundt - og hun er jo ikke en lille tøs, en ægte 8 kilos bamse. 
Men tror helt sikkert hun vil elske at kunne kigge ud, så måske jeg skulle prøve at øve med hende om en måneds tid, altså 2 uger før afgang... 
Vi lejer i hvert fald sådan en airshells, for jeg skal ikke have smadret en barnevogn til 10.000 

Og de kaster jo uhæmmet med tingene dernede i bagageområdet.
Ja de der drikkeklar er bare alletiders! Jeg har et par gange måtte afbryde indkøbsturen, drøne op til kassen og betale for en drikkeklar, og så tilbage til et skrigende barn i barnevognen og i munden med flasken
Malou er ligeglad om det er varmt eller koldt... bare det løber stærkt nok! Jeg ammer hende dog også, så hvis det går HELT galt må jeg jo hive dem frem.
Liften er ALLETIDERS så man ikke behøver at sidde med et barn hele tiden på skødet... det er jo også rart for ham at komme lidt ned og ligge...
Ihh glæder mig sådan!
KH
Zette