mullesmith2 skriver:
Det lyder da lidt tragisk med din søster
Hvordan er dine piger i det daglige i forhold til børn der ikke er født for tidligt?? Søde ser de nu ud ihvertfald på dit billede
var de i respirator da de blev født? Kom du til at amme dine piger?? Ja stiller lige lidt spørgsmål, går jo her med en masse forventninger til hvordan jeg tror det bliver, men tror ik jeg kan regne med de forventninger jeg har.
Det er både jordmor og fødselslæge på sygehuset der anbefaler kejsersnit, det er fordi der er en risiko for akut blodmangen hos dem når man føder vaginalt så derfor "tør" man ikke længere forløse enæggede tvillinger vaginalt mere, sådan er beskeden ihvertfald herfra Aalborg sygehus hvor jeg skal have kejsersnit, så de må jo forske og undersøge området hele tiden siden de kan komme med den udmelding, det er jo kun er godt de undersøger tingene. Så jeg skal ikke løbe nogen risiko jeg tager mig et hurtigt kejsersnit og så er det sådan det bliver. Havde set frem til en fødsel men den tager jeg om nogle år når vi vil have endnu en lille (hvis vi vil til den tid) 
Ja det var meget tragisk og jeg savner hende meget den dag i dag.
Tvillingerne er meget sensitive/følsomme og tåler ikke meget de lever en meget strukturer hverdag, vi gør de sammen ting på præsis samme måde hver dag for at holde dem rolige og skærme dem mod stress.
Men tag nu ikke sorgerne på forskud ikke alle børn bliver sådan.
Meget forskelligt fra barn til barn.
Lå sammen med en der var født 10 uger før tid og den dag i dag er han en super frisk dreng med en stor psyke der tåler det meste.
Vi var forberedt på at de kom kom før tid fredagen inden jeg fødte tirsdag. Var jeg til kontrol scanning (bliver du ikke scannet hver 14 dag???) der målte min læge min livmodermunds hals til kun en 1cm

(den havde hele tiden været 4,5 cm ) så jeg fik lungemodner og blev sendt hjem, hun ville ikke indlægge mig da jeg skulle til begravelse om lørdagen ... Men jeg skulle slappe af (så godt jeg nu kunne i mit sted

) men skulle kontakte dem hvis der var det mindste.
Fødte så i ambulancen natten til tirsdag (FB ligger på min profil hvis du har lyst til at læse mere)
Du lå kun i CPAP i et døgn.
Da vi vi hvade været hjemme i en uge røg vi ind igen med Farlig virus som påvirkede deres hjerter..( de er begge født med hjerte fejl) Der kom Isa som var mest medtaget i respirator

Jeg ammede og malkede ud til pigerne ind til de var 3 mdr i dag er det kun Isa der Spiser ved brystet.. og det vil hun kun om natten.
Ellers får de MME
Forventninger havde jeg også mange af... men må sige at ingen af dem tror jeg er blevet til virkelighed.JO de er ufattelige dejlige min unger og det er super skønt at få tvillinger